SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rijmelarij van lik me vessie stinhoOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Aha, ik ook ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi man.
Weer flink wat puntjes voor m'n voetbalmanager dus.![]()
![]()
Kopen om te winnen, ja daar heb je ons meequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
We zouden eigenlijk Maher moeten kopen om PSV te fucken.![]()
Zodat ze geld besparen op een kutspeler? Nee dank je.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
We zouden eigenlijk Maher moeten kopen om PSV te fucken.![]()
voordoen hoe het wel moet ja, dus gewoon kampioen wordenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kopen om te winnen, ja daar heb je ons meeOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dat hadden jullie toch al geprobeerd? En dan achter Feyenoord eindigenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kopen om te winnen, ja daar heb je ons mee![]()
![]()
De nieuwe van siaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat hadden jullie toch al geprobeerd? En dan achter Feyenoord eindigen![]()
![]()
Voordoen ja, 16 miljoen uitgeven aan een spelertje.. Nee, liever nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
voordoen hoe het wel moet ja, dus gewoon kampioen worden![]()
Ik wou zeggen, wacht maar gewoon tot Brands hem er bij haalt zonder dat Toivonen/Wijnaldum vertrekt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zodat ze geld besparen op een kutspeler? Nee dank je.
Of als Matavz verkocht wordt Maher halenik zie het nog gebeuren ook.
Maar dit gaat over Ajax![]()
![]()
Kampioen is kampioenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voordoen ja, 16 miljoen uitgeven aan een spelertje.. Nee, liever nietOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Nee hoor, Eredivisie niet Ajaxquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, wacht maar gewoon tot Brands hem er bij haalt zonder dat Toivonen/Wijnaldum vertrekt.
Of als Matavz verkocht wordt Maher halenik zie het nog gebeuren ook.
Maar dit gaat over Ajax![]()
Nope, over de wedstrijd die nu gespeeld wordt. Geo heeft wel een punt, daarnaast gaat de discussie nergens over.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee hoor, Eredivisie niet Ajax![]()
Ajax is de huidige landskampioen nerdquote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
en manchester city danquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ajax is de huidige landskampioen nerdI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |