abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:50:50 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_116001108

quote:
Na Sterren dansen op het ijs en Dancing with the stars worden de bekende koppen van ons land nu opgetrommeld voor een nieuwe uitdaging. Met gestrekte salto’s en dubbele schroeven proberen ze indruk te maken op de kijkers.

SBS heeft achttien BN’ers zo gek gekregen om de sprong in het diepe te wagen, onder wie Kelly van der Veer, Adje, Patty Brard, Liza Sips, Terror Jaap, Emile Ratelband en Jody Bernal. Zij storten zich de komende vier weken vol overgave van de duikplank. Gerard Joling presenteert het programma samen met Tess Milne, bekend van TMF, MTV en Veronica.

Blessures
Die halsbrekende toeren van de BN’ers zijn niet zonder risico: bijna alle deelnemers liepen blessures op tijdens de intensieve trainingen. Terror Jaap beweert dat het schoonspringen hen mooier is voorgesteld dan het in werkelijkheid is. “De trainer vertelde ons dat een schouder uit de kom het ergste is wat hij ooit heeft meegemaakt. Dat kan niet kloppen. Bij Patty Brard brak een tand af, Adje loopt bij de fysio, Liza bij de kraker, Emile verzwikte zijn triceps, Jody heeft enorme blauwe plekken. Het programma is levensgevaarlijk."

In de kreukels
Ook Kelly van der Veer kwam niet zonder schrammen naar beneden. Tijdens de perspresentatie loopt ze op slippers. "Mijn voet klapte dubbel tegen de plank. Nu zit er een wond op", pruilt ze. Patty Brard is er nog beroerder aan toe. "Naast een verbrijzelde hoektand zijn er wat nekwervels verschoven en ik heb mijn knie verdraaid. Verder denk ik dat ik een lichte hersenschudding heb opgelopen. Of het programma al die pijn waard is? Ach, je zit er nu eenmaal in. En het is ook werk. We krijgen er gewoon voor betaald, maar dat is niet de reden dat ik meedoe hoor. Ik vind het een uitdaging. Ik ben 57. Ik kan achter de geraniums gaan zitten, maar ik kan ook iets met mijn leven doen."
http://www.red.nl/wp-cont(...)eer-slachtoffers.jpg

http://www.metronieuws.nl(...)t3k/jody-bernal.jpeg
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_116019683
Ik heb hier al uitgebreid uitgelegd waarom ik SSOZ al een faalprogramma vind/vond.
  Moderator zondag 26 augustus 2012 @ 17:58:22 #4
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_116031785
Verder in het andere topic. :)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')