Dat geld misschien voor jou, maar de enige conclusie die ik kan trekken als ik klaar ben met boren is dat er een gaatje in m'n muur zitquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:48 schreef Basp1 het volgende:
boor een gaatje er je weet wat voor muur het is.
Die tv zit zo dicht op de muur dat de meeste krachten toch omlaag zijn dat door de muur boren lijkt me een overkill.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:57 schreef blomke het volgende:
Er bestaat ook zoiets als een chemisch anker (zie Wandtegel's beschrijving, laatste alinea), waarmee je een heel sterke verbinding kunt maken. Dat is veruit het fraaist.
Andere mogelijkheid is om door de muur heen te boren en met carrosserieringen, het draadeind aan de keukenkant te borgen. Als je achter de koelkast oid uitkomt. Zit daar een tegeltjes wand, dan uiteraard niet.
Omdat een gaat boten en goed verankeren voor een muurbeugel makkelijker is dan een mdf koker kamerhoog te maken en netjes af te werken. En met een kabelgoot (zoals zo een dikke van vogels) zijn de kabels ook zo weg.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:27 schreef jpajs het volgende:
Waarom geen mdf koker maken en die tussen plafond en vloer monteren. Blind aan het palfond monteren en aan de vloer. Kabels kunnen dan door de koker weggewerkt worden. Niets geen gat in de muur en wel stevigheid.
quote:Op zondag 23 september 2012 14:20 schreef FredvZ het volgende:
Je hebt je tv aan een muur van gips gehangen met schroeven zonder pluggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |