SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Wat?quote:
Bier en tieten!quote:
Kutjonk.... Kan er een modje ff z'n naam editten?!?quote:
FF hier Foxtrot Bravo, DEF-style vragen. Wie weet reageert een van de drie voor het topic vol isquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:31 schreef Esses het volgende:
[..]
Kutjonk.... Kan er een modje ff z'n naam editten?!?
Maar... maar... ze lezen toch mee?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
FF hier Foxtrot Bravo, DEF-style vragen. Wie weet reageert een van de drie voor het topic vol is
Ik ga zo ook maar is een meisje opzoeken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zo meteenHoop wel dat het droog blijft want heb zo een feest in de buitenlucht
Zo te zien blijft het de komende paar uur droog.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zo meteenHoop wel dat het droog blijft want heb zo een feest in de buitenlucht
Jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:11 schreef Esses het volgende:
[..]
Juist... Zijn het boeken van de school zelf?
Krijg jij de rekening als ze stuk zijn?quote:
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Krijg jij de rekening als ze stuk zijn?
Wat boeit het de school danquote:
Ik verzin de regels nietquote:
Altijd als je hem niet verwachtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:37 schreef mahmoud030 het volgende:
maar waneer komt die marinier dan?
Als die zin heeftquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:37 schreef mahmoud030 het volgende:
maar waneer komt die marinier dan?
Hoezo dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |