Werken zonder werkvergunning is ook niet echt slim.quote:Op zondag 23 september 2012 20:45 schreef BabeWatcher het volgende:
Zolang Laura maar geen alcohol drinkt heeft ze weinig te vrezen in de VS.
Bestaat dat dan in de VS? Het is toch het land van de vrijheid? Waar geen uitkeringen bestaan? Als er een stad wordt weggevaagd door een orkaan staat er de volgende dag al iemand t-shirts te verkopen met <insert plaatsnaam> Never Forget.quote:Op zondag 23 september 2012 20:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Werken zonder werkvergunning is ook niet echt slim.
Yeah, right!quote:Op zondag 23 september 2012 21:04 schreef BabeWatcher het volgende:
In de VS wonen wel meer mensen die Dekker heten. Goed je accent in de gaten houden en niemand heeft in de gaten dat je van buiten komt.
Dan heb je nooit goed naar Laura geluisterdquote:Op zondag 23 september 2012 21:04 schreef BabeWatcher het volgende:
In de VS wonen wel meer mensen die Dekker heten. Goed je accent in de gaten houden en niemand heeft in de gaten dat je van buiten komt.
"I fighted really hard for it."quote:Op zondag 23 september 2012 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan heb je nooit goed naar Laura geluisterd
quote:Op zondag 23 september 2012 22:32 schreef svetan het volgende:
@Hammondorgel
Alweer meer dan een jaar geleden... toen ze nog 15 was. In dat jaar heeft ze er waarschijnlijk heel wat bijgeleert.
Ach, je kunt het haar niet kwalijk nemen. Maar voor een native speaker zal ze echt niet door kunnen gaanquote:Op zondag 23 september 2012 22:14 schreef Hammondorgel het volgende:
[..]
"I fighted really hard for it."
Interview met NINE NEWS Darwin, 25 augustus 2011
Dat hoeft ook niet, want dat is ze niet.quote:Op zondag 23 september 2012 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, je kunt het haar niet kwalijk nemen. Maar voor een native speaker zal ze echt niet door kunnen gaan
Ik reageerde op Laura Dekker #61 stranden in whangarei?quote:Op zondag 23 september 2012 22:38 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, want dat is ze niet.
Cool, dat deed ik ook!quote:Op zondag 23 september 2012 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik reageerde op Laura Dekker #61 stranden in whangarei?
Dat is geheel wederzijds, vooral het gedeelte van "stupide"quote:Op zondag 23 september 2012 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan begrijp ik niet waarom je zo stupide op mijn reactie reageert.
Tegen zoveel domheid ben ik niet opgewassen. Je krijgt gelijkquote:Op zondag 23 september 2012 22:41 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is geheel wederzijds, vooral het gedeelte van "stupide"
Van jou is het moeilijk die aan te nemen, maar dankjewel, hoor!quote:Op zondag 23 september 2012 22:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Tegen zoveel domheid ben ik niet opgewassen. Je krijgt gelijk
Om jou vechten? Neeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 23 september 2012 22:48 schreef BabeWatcher het volgende:
Meisjes, jullie gaan toch niet om een post van mij vechten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |