Ik hoop voor haar dat je gelijk hebt. Ze is vandaag tenslotte al 17 geworden.quote:Op maandag 17 september 2012 14:00 schreef livelink het volgende:
Bovendien is Laura natuurlijk wel ouder en hopelijk ook wat wijzer geworden.
Vandaag?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar dat je gelijk hebt. Ze is vandaag tenslotte al 17 geworden.
Vandaag haar tijdquote:Op woensdag 19 september 2012 15:23 schreef Hammondorgel het volgende:
Vandaag?
"Laura Dekker (Whangarei, Nieuw-Zeeland, 20 september 1995) is een Nederlandse solozeilster..."
http://nl.wikipedia.org/wiki/Laura_Dekker
My badquote:Op woensdag 19 september 2012 15:38 schreef Hammondorgel het volgende:
Haar tijd is EDT (Eastern Daylight Time):
http://www.northernadvoca(...)ppy-at-home/1545732/
You can read it here, Svetanquote:Op woensdag 19 september 2012 19:44 schreef svetan het volgende:
Viert ze haar verjaardag in Whangarei of in New York?
Wordt ze dan eindelijk 18?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:44 schreef svetan het volgende:
Viert ze haar verjaardag in Whangarei of in New York?
Lees de post van Disana 8 posts boven die van jou eens....quote:
Zo graag wil ik het ook weer niet wetenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lees de post van Disana 8 posts boven die van jou eens....
Of kijk op de wikipagina over haar.
Of ...
Of doe er eens wat moeite voor.
In de tijd dat je je post getypt hebt, had je ook even haar wikipagina kunnen openen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:36 schreef Shreyas het volgende:
Zo graag wil ik het ook weer niet weten![]()
quote:Jongen toch, je doet net of ik jouw Lady Gaga van de Lage Landen heb aangeraakt, relax man, het is maar een meisje dat met tientallen tussenstops en vliegreizen terug naar Nederland een rondje op de wereld heeft gezeild
Ze is in New York, daar is het vandaag nog niet morgenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:18 schreef BabeWatcher het volgende:
[ afbeelding ]morgen 17 jaar
Gefeliciteerd lieve Laura, bij jou is het nu al 20 september
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In de tijd dat je je post getypt hebt, had je ook even haar wikipagina kunnen openen.
[..]![]()
Lees je eerst even in voordat je conclusies trekt.
Verrek, ik vroeg me al af waarom haar log niet meer geüpdatet was, daarom dus, in NY hebben ze geen internet.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze is in New York, daar is het vandaag nog niet morgen
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Verrek, ik vroeg me al af waarom haar log niet meer geüpdatet was, daarom dus, in NY hebben ze geen internet.
She doesn't ask, she demands. Al dan niet met zoveel woorden.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:21 schreef MrFoureyes het volgende:
Willem
20-09-2012
Congratulations with your birthday, Laura. To all those fans who would like to give you a present: aven though Laura is far away, we can still send her a donation. Although she is very modest and will never ask for anything, I know that she can use it. The account number is on the home page.
www.lauradekker.nl
Ik dacht al, waar blijft het - en daar is hij dan: het donatieverzoek!
Dit versterkt mijn eerder genoemde vermoeden dat ze (bepaalde) berichten zelf plaatsen onder een pseudoniem. Het is natuurlijk niet zeker, maar ik vind het allemaal wat te toevallig.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:21 schreef MrFoureyes het volgende:
Willem
20-09-2012
Congratulations with your birthday, Laura. To all those fans who would like to give you a present: aven though Laura is far away, we can still send her a donation. Although she is very modest and will never ask for anything, I know that she can use it. The account number is on the home page.
www.lauradekker.nl
Ik dacht al, waar blijft het - en daar is hij dan: het donatieverzoek!
Ik denk dat deze tijdelijk is, totdat ze weer terug gaat naar NZ. Wanneer dat is.. tja, met dit nieuwe baantje zal het langer duren om de documentaire af te maken, dus die baan in NZ kan nog wel even wachten. Het zijn immers maar afspraken die ze heeft gemaakt; die boeien niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:39 schreef ietjefietje het volgende:
Ineens is ze in NY en heeft ze een baan op een zeilschip.....maarre, ze had toch al een baan bij een "dive-school" in fungaree?
Als Laura echt in de stad der steden is gaan wonen en daar ook nog haar boterham verdient denk ik dat Bruno Guppy mag houden, of is hij mee?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:20 schreef livelink het volgende:
Had Svetan toch gelijk dat ze in New York geld ging verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |