SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Omdat? Torres was al een drama bij Liverpool in zijn laatste seizoen. Man United speelt gewoon dominant en die goals gaan wel komen. Al betwijfel ik wel of Rooney passeren voor Van Persie heel verstandig is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik denk wel dat RVP een soort van Torres verhaal gaat worden
Niet eerlijk mijn stream liep achter nu verliest mijn post kracht![]()
![]()
kuthondOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Oh na 1 goal heb ik meteen al ongelijkquote:
Torres heeft ook al een keer of 7 gescoord in 2 jaar hoorOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Steven tochquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik denk wel dat RVP een soort van Torres verhaal gaat worden
Dit, dus.![]()
Ja maar Torres' eerste goal liet toch 1,5 jaar op zich wachten ofzo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh na 1 goal heb ik meteen al ongelijk
Torres heeft ook al een keer of 7 gescoord in 2 jaar hoor![]()
![]()
zet Giggs, Scholes en Rooney erbij en het ego mannetje is niks meerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lul niet beide spelers en situaties zijn op geen enkel vlak met elkaar te vergelijken dat staat zelfs los van dit doelpunt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
deed ie leuk, maar jollie mag van mij winnen.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
3maanden geloof ikquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja maar Torres' eerste goal liet toch 1,5 jaar op zich wachten ofzo?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Forum Opties Forumhop: Hop naar: