SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Omdat? Torres was al een drama bij Liverpool in zijn laatste seizoen. Man United speelt gewoon dominant en die goals gaan wel komen. Al betwijfel ik wel of Rooney passeren voor Van Persie heel verstandig is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik denk wel dat RVP een soort van Torres verhaal gaat worden
Niet eerlijk mijn stream liep achter nu verliest mijn post kracht![]()
![]()
kuthondOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Oh na 1 goal heb ik meteen al ongelijkquote:
Torres heeft ook al een keer of 7 gescoord in 2 jaar hoorOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Steven tochquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik denk wel dat RVP een soort van Torres verhaal gaat worden
Dit, dus.![]()
Ja maar Torres' eerste goal liet toch 1,5 jaar op zich wachten ofzo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh na 1 goal heb ik meteen al ongelijk
Torres heeft ook al een keer of 7 gescoord in 2 jaar hoor![]()
![]()
zet Giggs, Scholes en Rooney erbij en het ego mannetje is niks meerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lul niet beide spelers en situaties zijn op geen enkel vlak met elkaar te vergelijken dat staat zelfs los van dit doelpunt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
deed ie leuk, maar jollie mag van mij winnen.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
3maanden geloof ikquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja maar Torres' eerste goal liet toch 1,5 jaar op zich wachten ofzo?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Oh, na 30 minuten spelen had je al gelijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom, domme opmerking.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja maar Torres' eerste goal liet toch 1,5 jaar op zich wachten ofzo?sig verwijderd door FA![]()
en als je dit niet begrijpt..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lul niet beide spelers en situaties zijn op geen enkel vlak met elkaar te vergelijken dat staat zelfs los van dit doelpunt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ik ben gewoon geen fan van rvp, kan er niks aan doenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Sowieso al van die voorbarige conclusies gaan maken gebaseerd op helemaal niksquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Torres heeft ook al een keer of 7 gescoord in 2 jaar hoor___!
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:13 schreef Keauning het volgende:
[..]
Sowieso al van die voorbarige conclusies gaan maken gebaseerd op helemaal niks___!
![]()
Shit, tegenwoordig mag ik dus niks denkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:13 schreef Keauning het volgende:
[..]
Sowieso al van die voorbarige conclusies gaan maken gebaseerd op helemaal niks___!
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Tip: betekent niet dat je er domme opmerkingen over hoeft te maken, maak je jezelf alleen maar belachelijk mee.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen fan van rvp, kan er niks aan doensig verwijderd door FA![]()
Ik ook niet. De persoon RvP, maar de voetballer RvP is een geweldenaar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen fan van rvp, kan er niks aan doenDit, dus.![]()
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen fan van rvp, kan er niks aan doenOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Nou ja, waar slaat dat nou weer op? Hij mag toch een mening hebben en dat zeggen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tip: betekent niet dat je er domme opmerkingen over hoeft te maken, maak je jezelf alleen maar belachelijk mee.![]()
Omdat ik iets denk is het meteen domquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tip: betekent niet dat je er domme opmerkingen over hoeft te maken, maak je jezelf alleen maar belachelijk mee.
Gast hou op manOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Stel je niet zo aan, zegquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tip: betekent niet dat je er domme opmerkingen over hoeft te maken, maak je jezelf alleen maar belachelijk mee.
Dit, dus.![]()
Dit dusquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, waar slaat dat nou weer op? Hij mag toch een mening hebben en dat zeggen?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
allemaal rustig aan met steven he,Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Staat nergens dat het niet mag.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Shit, tegenwoordig mag ik dus niks denken![]()
nee, godverdomme kut mod!11!1quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:14 schreef napoleonfour het volgende:
allemaal rustig aan met steven he,![]()
Ik ga weg hier. Slechte boelquote:Steven maakt er een puinhoop van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onzin.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tip: betekent niet dat je er domme opmerkingen over hoeft te maken, maak je jezelf alleen maar belachelijk mee.Van tevoren voorspellen zou verboden moeten worden jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:13 schreef Keauning het volgende:
[..]
Laten we afspreken dat we voortaan pas achteraf een mening hebben.
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga weg hier. Slechte boelSteven maakt er een puinhoop van
Oh haha die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dacht even dat je serieus was.
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga weg hier. Slechte boelSteven maakt er een puinhoop van
tong422SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In een tijd dat roze met paarse schoenen de boventoon voeren is een simpele rugnummer detailwerk qua optiek.quote:Dit, dus.![]()
Reageer eens niet zo debielquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin.
[..]
Van tevoren voorspellen zou verboden moeten worden jaLaten we afspreken dat we voortaan pas achteraf een mening hebben.
Tuurlijk mag je een mening hebben, alleen als dat echt werkelijk nergens op gebaseerd is, enkel omdat je geen fan van iemand bent, breng je het niveau van dit forum (en dat staat al niet als al te goed bekend meen ik) echt zwaar naar beneden.
Kom eerst met argumenten!![]()
Dit staat hem goedquote:
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dit staat hem goed
[ afbeelding ]![]()
![]()
[..]
Dit staat hem goed
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat is een argument, eppo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:17 schreef Keauning het volgende:
[..]
Reageer eens niet zo debiel
Tuurlijk mag je een mening hebben, alleen als dat echt werkelijk nergens op gebaseerd is, enkel omdat je geen fan van iemand bent, breng je het niveau van dit forum (en dat staat al niet als al te goed bekend meen ik) echt zwaar naar beneden.
Kom eerst met argumenten!
Steven is niet zo'n fan van RvP, en nu hij eenzelfde transfer maakt als Torres zou het hem niet verbazen als ie faalt. Wat vind je nou zo onmogelijk te begrijpen aan die theorie?Dit, dus.![]()
oei nederlandse "arsenal"hoolies
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
[..]
Dit staat hem goed
[ afbeelding ]?
![]()
Ik denk dat het een Torres verhaal gaat worden omdat Arsenal in dienst speelde van RvP en ik dat niet zie gebeuren bij Unitedquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:17 schreef Keauning het volgende:
[..]
Verder is Rooney er ook nog en kan ik mij niet echt voorstellen dat die 2 echt goed zullen samenspelen.
Zo goed?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dit staat hem goed
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wat een gefrustreerde persoon ben jijquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dit staat hem goed
[ afbeelding ]Ook nog doen alsof je een echte arsenal fan bent.
![]()
Valt wel mee hoor. Soms zijn er stellingen die je gewoon benoemd en die je pas later in de discussie verdedigt met argumenten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:17 schreef Keauning het volgende:
[..]
In dit geval is het vrij ongelukkig dat hij 2minuten later scoort natuurlijk![]()
![]()
Ja een argument van niks ja. Verder ga ik hier niet op in.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is een argument, eppo.
Steven is niet zo'n fan van RvP, en nu hij eenzelfde transfer maakt als Torres zou het hem niet verbazen als ie faalt. Wat vind je nou zo onmogelijk te begrijpen aan die theorie?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een gefrustreerde persoon ben jijOok nog doen alsof je een echte arsenal fan bent.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ja, beter.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een Torres verhaal gaat worden omdat Arsenal in dienst speelde van RvP en ik dat niet zie gebeuren bij United
Verder is Rooney er ook nog en kan ik mij niet echt voorstellen dat die 2 echt goed zullen samenspelen.
Zo goed?![]()
hij kijkt trouw elke week naar een stream, eckte eckte!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een gefrustreerde persoon ben jijOok nog doen alsof je een echte arsenal fan bent.
![]()
Sinds wanneer moet het niveau van een forum hoog zijn om een mening te vormen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:17 schreef Keauning het volgende:
[..]
Kom eerst met argumenten!![]()
![]()
Mensen die supporter van een buitenlandse club zijn vind ik sowieso raar maargoed.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij kijkt trouw elke week naar een stream, eckte eckte!![]()
Het is ook geen argument, het is een theorie. Steven zegt nergens dat van Persie sowieso gaat falen om dat te onderbouwen met waterdichte argumenten. Hij stelt gewoon zijn verwachtingen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:19 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ja een argument van niks ja. Verder ga ik hier niet op in.Dit, dus.![]()
Je brengt het niveau van dit forum wel omlaag hoor met het tegenspreken van Keauning. De user die niet wist dat Dembele een middenvelder was tegenwoordig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is een argument, eppo.
Steven is niet zo'n fan van RvP, en nu hij eenzelfde transfer maakt als Torres zou het hem niet verbazen als ie faalt. Wat vind je nou zo onmogelijk te begrijpen aan die theorie?![]()
Hij kan toch fan zijn. Doe niet zo dom.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mensen die supporter van een buitenlandse club zijn vind ik sowieso raar maargoed."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
En wat voegde dat extraatje nou toe? Juist, niks. Nu weten nog steeds niks meer dan dat steven denkt dat het een torres verhaal gaat worden.quote:![]()
wauw, zelf wijven blijven niet zo lang hangen bij een meningsverschil
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Sowieso doen ze alsof ze het stadion al 20x per jaar binnen zijn geweest.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mensen die supporter van een buitenlandse club zijn vind ik sowieso raar maargoed.![]()
![]()
Net Ajacieden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso doen ze alsof ze het stadion al 20x per jaar binnen zijn geweest.![]()
Mag ik geen mening hebben?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij kan toch fan zijn. Doe niet zo dom.[/steven]
![]()
Die komen het stadion in, en zijn er 10 seconden later weer uit, want joden lopen altijd wegquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij sowieso niet omdat je voor psv bent en uit Oss komtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mag ik geen mening hebben?[/steven]
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Kan toch een fan zijn?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mensen die supporter van een buitenlandse club zijn vind ik sowieso raar maargoed.![]()
![]()
Anders lees je mijn post nog eens. Ik wist dat die op het middenveld speelde, maar niet in een verdedigende positie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je brengt het niveau van dit forum wel omlaag hoor met het tegenspreken van Keauning. De user die niet wist dat Dembele een middenvelder was tegenwoordig.![]()
ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR OSS!!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij sowieso niet omdat je voor psv bent en uit Oss komt![]()
als je uit oss kom, dan ben je voor top, kanker lul.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij sowieso niet omdat je voor psv bent en uit Oss komt![]()
Kom niet uit Oss.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij sowieso niet omdat je voor psv bent en uit Oss komt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: