SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K![]()
zonde dat ie er nie bij zit, kunnen wel iemand gebruiken die like to kom bij achterstandquote:
Zit op de bank toch? Las ik in vbl SCquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zonde dat ie er nie bij zit, kunnen wel iemand gebruiken die like to kom bij achterstand
Kapsalon?quote:
ja. nog steeds niet gegeten?quote:
neequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zit op de bank toch? Las ik in vbl SC
Nee lol, toen ik wilde halen was 'ie dichtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja. nog steeds niet gegeten?
[..]
nee
niet ideaal nee, maar ook weer niet dat je er last van hebt ofzoquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vreet zo een kapsalon niet kut?
Pielen met zo een vorkje
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:11 schreef vandermar het volgende:
RvP is gewoon een spits van wereldklasse, alleen in Oranje is de rest zo matig dat ze hem niet kunnen voeden met ballen!
Ik kan echt niet tegen moeilijk etenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet ideaal nee, maar ook weer niet dat je er last van hebt ofzo
Niet matig, maar te vol met ego's. Alsof Robben sneijder of vdv koste wat het kost de bal naar RvP zouden spelen zodat hij m kan afmaken. (Zoals het bij Arsenal voornamelijk wel ging)quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:11 schreef vandermar het volgende:
RvP is gewoon een spits van wereldklasse, alleen in Oranje is de rest zo matig dat ze hem niet kunnen voeden met ballen!
Dan zou Oranje wel meer scoren, en net alsof anderen niet scoren bij Arsenal!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Niet matig, maar te vol met ego's. Alsof Robben sneijder of vdv koste wat het kost de bal naar RvP zouden spelen zodat hij m kan afmaken. (Zoals het bij Arsenal voornamelijk wel ging)
Ja tuurlijk zou het dan beter gaan. Maar daarom zeg ik dat het NL elftal te vol met ego's zitten. Het is jammer dat iedereen van grote waarde is bij zijn club, dan krijg je dat..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan zou Oranje wel meer scoren, en net alsof anderen niet scoren bij Arsenal!
Helaas wel, oranje moet weer van onder af aan opgebouwt worden!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja tuurlijk zou het dan beter gaan. Maar daarom zeg ik dat het NL elftal te vol met ego's zitten. Het is jammer dat iedereen van grote waarde is bij zijn club, dan krijg je dat..
wacht even ik maak even een foto van mijn beeldscherm en dan instagram ik dat en dan zet ik het hier neerquote:
Hoe laat is dat?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:18 schreef vandermar het volgende:
Boh, wat een goal!
Vanavond motd maar weer even
Je drinkt zelf malt!quote:
20 over 11 op bbc 1! Als je op stap gaat kan je het ook kijken wanneer je thuiskomt net na 8 uurquote:
Ik blijf thuis vanavond denk ik. Aidsweer hier.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
20 over 11 op bbc 1! Als je op stap gaat kan je het ook kijken wanneer je thuiskomt net na 8 uur
Echt kut is dat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
20 over 11 op bbc 1! Als je op stap gaat kan je het ook kijken wanneer je thuiskomt net na 8 uur
Autumn is back in townquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik blijf thuis vanavond denk ik. Aidsweer hier.
Wat een bazinquote:
Twee jaar geleden heeft Dortmund hem nog opgepikt voor 300kquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:27 schreef KrAlex het volgende:
Die Kagawa speelt alsof hij al jaren bij Manchester United zit. Goeie speler!
Klopt, maar toch kan niemand overtreffen wat de Portugezen voor mekaar krijgen. Hulk kwam ook voor zo'n absurd laag bedrag over. En dan verkopen ze nog spelers als Pepe en Bruno Alves voor samen bijna 60M¤.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Twee jaar geleden heeft Dortmund hem nog opgepikt voor 300kdat is nog eens scouten
Porto bedoel je?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:31 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Klopt, maar toch kan niemand overtreffen wat de Portugezen voor mekaar krijgen. Hulk kwam ook voor zo'n absurd laag bedrag over. En dan verkopen ze nog spelers als Pepe en Bruno Alves voor samen bijna 60M¤.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:33 schreef Thorb het volgende:
Nog 1 goal in die wedstrijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnen is ook goed als City maandag wint!
Ba nog scoren en dan heb ik keurige profit dit weekend
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Rond de 25M¤ toch?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:36 schreef vandermar het volgende:
Hoeveel heeft Kagawa man U gekost?
En ze hadden hem bij Dortmund voor maar 5ton gekocht.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:38 schreef vandermar het volgende:
Een CAM die bijna 1 op 2 liep in de Bundesliga
SopCast en dan heb je 2 kanalen genaamd DSC4 en DSC6. Eredivisie Live en Sport1 bijna elke dag live.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:40 schreef Nickskuh het volgende:
Iemand een stream voor man u ?
laatmaar
Had Arsenal moeten ruilen tegen RvPquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
United heeft Rooney niet nodig.
Heel zielig jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:47 schreef KrAlex het volgende:
Zielig voor Rooney, Hernandez en Wellbackzeker die laatste twee. Die moeten gewoon hopen op blessures.
Neuerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:51 schreef Tobi-wan het volgende:
Ben maar weer eens aan een nieuw duits team begonnen... 451 omdat ik die nog niet heb.
[ afbeelding ]
Pander wordt de LB, Subotic CB en Piszczek de RB. Iemand nog tips/aanmerkingen?
quote:
4-5-1 is het best voor een pacy spits.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:51 schreef Tobi-wan het volgende:
Ben maar weer eens aan een nieuw duits team begonnen... 451 omdat ik die nog niet heb.
[ afbeelding ]
Heb Neuer wel eens gehad en die is prima, maar Wiese doet echt niet voor hem onder. De 1 kan ver gooien de ander ver schieten.quote:
UP Kvist ipv Gustavo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:51 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Neuer kan beidequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb Neuer wel eens gehad en die is prima, maar Wiese doet echt niet voor hem onder. De 1 kan ver gooien de ander ver schieten.
Zou je niet denken dat er met Elia, Vieirinha en Shaqiri genoeg pace is om Huntelaar te ondersteunen. Gebruik hem dan als targetman om vervolgens met passes te strooien en hem daarna goed voor het doel te positioneren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
4-5-1 is het best voor een pacy spits.
Kagawa op een cam plek?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zou je niet denken dat er met Elia, Vieirinha en Shaqiri genoeg pace is om Huntelaar te ondersteunen. Gebruik hem dan als targetman om vervolgens met passes te strooien en hem daarna goed voor het doel te positioneren.
Heb nog nooit 451 gespeeld dus ik kan het fout hebben hoor.
Mijn Bronzen Eredivisie team is een 4-5-1 en ik gebruik de LM en RM en de spits (Németh) bijna alleen maar om te pacen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zou je niet denken dat er met Elia, Vieirinha en Shaqiri genoeg pace is om Huntelaar te ondersteunen. Gebruik hem dan als targetman om vervolgens met passes te strooien en hem daarna goed voor het doel te positioneren.
Heb nog nooit 451 gespeeld dus ik kan het fout hebben hoor.
Vind de stats van Kagawa een beetje tegenvallen en hij heeft alleen de flair trait. Zou ik nog eerder Renato Augusto daar neer zetten.quote:
Dat snap je dan niet hé met een slechte kopper als RvPquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een crossabuse team is dat United zeg.
Augusto vind ik beter als Centrale man, katalysator! Een sterke loper zou beter zijn zoals Reus van Dortmund!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vind de stats van Kagawa een beetje tegenvallen en hij heeft alleen de flair trait. Zou ik nog eerder Renato Augusto daar neer zetten.
Jelavic maakte trouwens je derde goal bij Everton, zat niet op te lettenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Augusto vind ik beter als Centrale man, katalysator! Een sterke loper zou beter zijn zoals Reus van Dortmund!
Ja zat zijn stats al te bekijken, de summer upgrade ziet er zeker niet verkeerd uit!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Augusto vind ik beter als Centrale man, katalysator! Een sterke loper zou beter zijn zoals Reus van Dortmund!
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Baines maakte trouwens je derde goal bij Everton, zat niet op te letten
Vind hem echt goed en heeft een ziek schotquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vind de stats van Kagawa een beetje tegenvallen en hij heeft alleen de flair trait. Zou ik nog eerder Renato Augusto daar neer zetten.
Augusto of Gustavo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:04 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Wie er een leukere optie voor LCM weet krijgt een koekje.
Heeft ELia geen 9 chemquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:08 schreef Tobi-wan het volgende:
Danilo? Geen idee hoe die speelt maar die had ik laatst toevallig uit een pakje
Je kan in principe elke braziliaanse speler uit de ligo do brasil neerzetten.
haha sukkelquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:09 schreef Lindgren. het volgende:
Kut, niet over de chemistry nagedacht.Kagawa krijgt maar 7 met Maicon achter zich. Nu móet ik een RB van United of Chelsea op rechtsback hebben.
[ afbeelding ]
Dat komt toch goed uit. Rafael haalt gewoon 9 naast Silvaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:09 schreef Lindgren. het volgende:
Kut, niet over de chemistry nagedacht.Kagawa krijgt maar 7 met Maicon achter zich. Nu móet ik een RB van United of Chelsea op rechtsback hebben.
[ afbeelding ]
Ja, maar hij is tyfusslecht.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:10 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dat komt toch goed uit. Rafael haalt gewoon 9 naast Silva
4321 is 3 linkjesquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmm, niet als Arnautovic naast hem staat? Dacht dat je dan wel 9 chem haalde.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hij scoort zelfs tegen Fulham hij is da b0mbbb jwt
Ah natuurlijk, dat zie je bij dat kut futhead niet. Had ik moeten weten want anders had Arnautovic nooit 9 chem kunnen hebben.quote:
SIF Ivanovicquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:09 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
4-2-3-1. Rooney op CF.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:13 schreef DannyDeko het volgende:
In wat voor opstelling zal ik eens lekker met de heer Rooney gaan spelen? Hij is nog maar 100k, daar wil ik mn coins wel aan opmaken
Zet je er Bosingwa neer, of NIF Ivanovicquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zet je er Bosingwa neer, of NIF Ivanovic
Want de NIF is een RB.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
LOLquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
4-3-2-1quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:13 schreef DannyDeko het volgende:
In wat voor opstelling zal ik eens lekker met de heer Rooney gaan spelen? Hij is nog maar 100k, daar wil ik mn coins wel aan opmaken
Als ik hem in mijn team zet, heb ik 11 spelers en 21 wenkbrauwen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:20 schreef Rijst het volgende:
Zo slecht zijn die stats van Bosingwa ook weer niet.Wth
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als ik hem in mijn team zet, heb ik 11 spelers en 21 wenkbrauwen.
Niks mis met hem, vast nooit mee gespeeldquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:20 schreef Rijst het volgende:
Zo slecht zijn die stats van Bosingwa ook weer niet.Wth
[ afbeelding ]
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niks mis met hem, vast nooit mee gespeeld
quote:
quote:
Sorry keek niet naar die stream, heb hem net ook maar uitgezetquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Ciaran Clark roodweet iemand wat ie deed?
VERDOMME THORBENquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sorry keek niet naar die stream, heb hem net ook maar uitgezet
Overtreding denk ik!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Ciaran Clark roodweet iemand wat ie deed?
Net als Luuk!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:28 schreef Lindgren. het volgende:
Rafael een eigen goal bij zijn debuut.![]()
Het stond niet op vi scorebord namelijkquote:
Die mogen de Engelse wedstrijden er niet opzetten, maar de livescores staan er altijd welquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het stond niet op vi scorebord namelijk
Oke, ik hoorde van een vriend dat Defoe scoorde maar dat het buitenspel wasquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:35 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Idk zie ineens dit
[ afbeelding ]
ja die linksback schoot hem er net inquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:35 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Idk zie ineens dit
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oke, ik hoorde van een vriend dat Defoe scoorde maar dat het buitenspel was
quote:
Mijn eredivisie live stream loopt voor op m'n tvquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Klopt
mijn Sport1 (via internet) loopt 1,5 minuut achter duslekker is dat, EL stream loopt wel altijd gelijk
via waar kijk je EL? Bij mij loopt sopcast altijd een minuut achterquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Klopt
mijn Sport1 (via internet) loopt 1,5 minuut achter duslekker is dat, EL stream loopt wel altijd gelijk
Gewoon Eredivisielive, betaald dusquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
via waar kijk je EL? Bij mij loopt sopcast altijd een minuut achter
En Anita dus basis vs Chelsea
quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
via waar kijk je EL? Bij mij loopt sopcast altijd een minuut achter
En Anita dus basis vs Chelsea
ooh okequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gewoon Eredivisielive, betaald dus
7 is nooit?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:37 schreef Dudeweiser het volgende:
voor Feyenoord scoorde Karim nooit, en nu wel
Blinde vinkquote:
Nog ruzie gehad?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:49 schreef marcie216 het volgende:
verloren met voetbal 3-2
En ik vind het nog steeds zonde dat Lukaku zilver is in fifa 13
nee joh, alles goed verlopen.quote:
Het is niet dat ik er wakker van lig maar ik vind het niet leuk om te zien nee.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hier kunnen mensen toch wel tegen, alleen beetje bloed
quote:
Moeten met iets van 4 doelpunten verschil winnenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:57 schreef marcie216 het volgende:
Beach football staat Nederland 4-3 voor op Duitsland. nog 3,45
Ja klopt, commentator zei het net. ze maakte de 5-3, en moesten de 6-3 ook nog maken, dan was het goed.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moeten met iets van 4 doelpunten verschil winnen
Bazig team, jammer van Motta! Marchissio is heel, heel veel beter lijkt mij.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:16 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Eerste twee wedstrijden; Miccoli 6 goals, Verratti 5 assists
haha, heb het interview nu ook gezienquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:11 schreef vandermar het volgende:
Die gekke Buttner in dat interview
Trouwens wat vinden jullie van die heksenjacht die tegen Armstrond werd gehouden?
Ik vind het echt belachelijk, hij is elke dag in de tour gecontroleerd op verboden middelen en is nooit gepakt. Jammer dat het in Amerika zo is dat je strafbaar bent totdat het tegendeel is bewezen.
Iemand die kanker heeft overwonnen willen ze het leven van vernietigen. Walgelijk!
Ik vind hem prima, merk weinig van de pace maar ik maak dan ook geen runs met hem, gewoon tacklen en de bal inleverenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bazig team, jammer van Motta! Marchissio is heel, heel veel beter lijkt mij.
Miccoli is ook meer dan gehalveerd in prijs zie ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:16 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Klopt en hij is echt geweldigquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Miccoli is ook meer dan gehalveerd in prijs zie ik.
Zelf opwarmen zekerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:23 schreef marcie216 het volgende:
Oh, ze verkopen nu ook starbucks bij de AH
quote:
Verratti.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:16 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Tja, maar wachten zou ik toch niet doen, nog een maandje en we zitten aan Fifa 13quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:32 schreef vandermar het volgende:
SIF Miccoli is duur op het moment, veel duurder dan average
Ja maar nu kan ik hem niet kopen omdat ik net te weinig hebquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, maar wachten zou ik toch niet doen, nog een maandje en we zitten aan Fifa 13Ben zelf wel wat makkelijker geworden qua kopen en verkopen
Ja, gisterenavond al. Heb me reeds voor de 2e ronde gekwalificeerdquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:36 schreef Dudeweiser het volgende:
is dat serie A/bundesliga toernooi nou al begonnen?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, gisterenavond al. Heb me reeds voor de 2e ronde gekwalificeerd
Ik moest de 2e ronde tegen een 5 atb verdedigend team, ik kwam 1-0 achter door een lucky strike van zijn vidal en toen ging hij verdedigen en wanneer hij de bal had achterin rond tikkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, gisterenavond al. Heb me reeds voor de 2e ronde gekwalificeerd
Je hebt dus weer eens verloren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik moest de 2e ronde tegen een 5 atb verdedigend team, ik kwam 1-0 achter door een lucky strike van zijn vidal en toen ging hij verdedigen en wanneer hij de bal had achterin rond tikken
Jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Je hebt dus weer eens verloren.
Groot nadeel van dit soort toernooien, dat het alleen maar mongolen aantrekt helaas. meestal ga ik na 3 mislukte pogingen weer gewoon over op de advanced cup.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik moest de 2e ronde tegen een 5 atb verdedigend team, ik kwam 1-0 achter door een lucky strike van zijn vidal en toen ging hij verdedigen en wanneer hij de bal had achterin rond tikken
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:50 schreef wieisboos het volgende:
GODVERDOMME
[ afbeelding ]
VERGETEN!@!
Watquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:50 schreef wieisboos het volgende:
GODVERDOMME
[ afbeelding ]
VERGETEN!@!
114212quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:51 schreef marcie216 het volgende:
iemand sopcast nummer van Chelsea?
Sport1 kopen??quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:51 schreef marcie216 het volgende:
iemand sopcast nummer van Chelsea?
Ikke??quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee zelf alles gratis/illegaal willen maar zeiken op andere mensen !
Dankje.quote:
Lampard zit op de bank.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:53 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dankje.
Neemt Hazard daar meteen de penals? geen Lampard meer, of doet die niet mee?
quote:
Nee, geld te kort.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee zelf alles gratis/illegaal willen maar zeiken op andere mensen !
Hij raakt hem wel ja maar hij kon gewoon doorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:53 schreef Thorb het volgende:
Anita raakt Torres wel gewoon trouwens, terechte penalty.
Hij wist dat hij zou missen dusja...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij raakt hem wel ja maar hij kon gewoon door
Je bent gewoon een snotjong!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
[..]
Nee, geld te kort.
Nergens voor nodig Thorb.
Dan pak ik gewoon de auto van mijn moederquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij wist dat hij zou missen dusja...
@Marcie Als ik een auto wil, maar die niet kan betalen ga ik er toch ook geen jatten!
Wat wil je nou? Ik ben echt niet de enige die hier via een stream kijkt hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij wist dat hij zou missen dusja...
@Marcie Als ik een auto wil, maar die niet kan betalen ga ik er toch ook geen jatten!
Een auto, lijkt me logisch tochquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Ik ben echt niet de enige die hier via een stream kijkt hoor.
Die durft tenminste nog een penalty te nemen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:10 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Neymar is slechter dan Torres
Misschien zijn daar afspraken over gemaakt?? Dat Hazard ze neemt als Lampard er niet is??quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die durft tenminste nog een penalty te nemen.
Jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:11 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Misschien zijn daar afspraken over gemaakt?? Dat Hazard ze neemt als Lampard er niet is??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |