quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
je moet kijken, ik beloof dat het geweldig is. ik moet mn lach echt inhouden
Maar jij lacht toch altijd, dat wil niets zeggen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:43 schreef wolvendagen het volgende:
hij klaptzn stompjes tegen mekaar.
kk ik ga naar de hel.
nee dat ben jijquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Maar jij lacht toch altijd, dat wil niets zeggen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAA
mn pa gaat ook naar de hel, komt er een joch met ze armen aan zn schouders vast
zegt ie: "is te hopen dat ie geen jeuk krijgt op zn rug"
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAA
Aparte plaats voor zijn handen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
oh ze armen aan ze schouders. ik bedoelde zn handen aan ze schouders.
Heeft.quote:
Z'n.quote:
Precies zo gingen mijn matties en ik ook stuk om jouw outfits.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAA
nee jouw kenkerkop trek volle zalen, je ben geen koelie maar je lijk er wel op en dan ook nog een die taxichauffeur uitstraaltquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heeft.
[..]
Z'n.
[..]
Precies zo gingen mijn matties en ik ook stuk om jouw outfits.
Ik lijk echt totaal niet op een koelie. Niemand, zowel op FOK! als in het echte leven heeft dat ooit tegen me gezegd. Alleen Vas als grapje, en jij neemt dat voor waarheid aanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee jouw kenkerkop trek volle zalen, je ben geen koelie maar je lijk er wel op en dan ook nog een die taxichauffeur uitstraalt
Heb je wel eens goed gekeken naar die foto in je fobo, kweenie hoor. En je leleke blouse ziet er ook niet echt uit alsof die van Gucci is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik lijk echt totaal niet op een koelie. Niemand, zowel op FOK! als in het echte leven heeft dat ooit tegen me gezegd. Alleen Vas als grapje, en jij neemt dat voor waarheid aan. En ik weet niet hoor, taxichauffeurs rijden hier vooral in dure auto's en zijn netjes gekleerd. Weet niet wat daar is mee is?
ook dan jijquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij is beter gekleed dan jij.
ga ergens skaff zijn het is saturday night vriendquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij is beter gekleed dan jij.
Ik kan hier wel alle typische uiterlijke kenmerken van een koelie opsommen, ik voldoe in ieder geval aan geen enkele. Dat zijn gewoon feiten, meetbaar en al. En ik claim nergens dat hij van Gucci is?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je wel eens goed gekeken naar die foto in je fobo, kweenie hoor. En je leleke blouse ziet er ook niet echt uit alsof die van Gucci is.
Ik heb ook, enkel een goeie klap met een ijzeren honkbalknuppel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:59 schreef Zosk het volgende:
Ik vind dit altijd wel vermakelijk. Volgens mij zou dWc wd gewoon keihard geven. :$
Heb gewerkt man, zit even uit te rusten. Het is pas 20u, ben jij al faded dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ga ergens skaff zijn het is saturday night vriend
gaat ie weer met z´n bash
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |