Hoi Michhasquote:
Wat haat jij, jouw outfits zijn altijd wél gewoon keisexyquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah nee, die rok komt zo van de kringloop en die blouse oogt C&A goedkoop.
FIET FIET FIET, PIEMOLS EET IK NIET.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Barf barf barf, strontvliegen eet je met een larf.
keisexy ja?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat haat jij, jouw outfits zijn altijd wél gewoon keisexy.
Whuuut, nee joh. die blouse met die kettingquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah nee, die rok komt zo van de kringloop en die blouse oogt C&A goedkoop.
Ik ben te herkennen aan m'n Cesare Attolini pak met Magnanni schoenen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:58 schreef Juminelle het volgende:
WauwMaandagochtend, 9:00 uur voor CS xoxo
Kneusje, was toch om te haten op dwcquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whuuut, nee joh. die blouse met die kettingHet is trouwens de dochter van Monica Rose, die stylist van Kim K.
Kanye West is Kim Kardashians stylist.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whuuut, nee joh. die blouse met die kettingHet is trouwens de dochter van Monica Rose, die stylist van Kim K.
flargipquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kneusje, was toch om te haten op dwcIk zou haar zo willen hebben, knotje
Ik doe m'n Gucci shawl om.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben te herkennen aan m'n Cesare Attolini pak met Magnanni schoenen.
Oh verdomme, dat was zo obvious ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kneusje, was toch om te haten op dwcIk zou haar zo willen hebben, knotje
Doet hij goed ook. Die styleswitchquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kanye West is Kim Kardashians stylist.
Ik vind het "kei" ervoor juist wat afbreuk doenquote:
Allerminst zo bedoeld. Vrouwelijk figuur met prima kleding, kunnen sommige chicks nog wat van lerenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vind het "kei" ervoor juist wat afbreuk doen
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nope. Ik val op chicks met een vrouwelijk figuur, geen vormloze strijkplank. Daarnaast moet een dame goedgekleed zijn, ook hier blijft wd in gebreke. Tenslotte siert bescheidenheid de mens, precies het tegenovergestelde van haar misplaatste arrogantie.
Snap ook dat ynuhh weg is.
Zelfs Mystikal is tegenwoordig YMCMB hèquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:06 schreef Juminelle het volgende:
Het is weer zo'n avond. Titi, waarom is Club Uniq weg?
Klopt. Maar ga niet praten als je niets weet, dat is voor tokkies.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dank voor het deponeren van je mening, beetje laat wel.
Weg? Wat? Sinds wanneer?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:06 schreef Juminelle het volgende:
Het is weer zo'n avond. Titi, waarom is Club Uniq weg?
Verbaast me ook niets omdat die gast niet eens normaal kan articulerenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zelfs Mystikal is tegenwoordig YMCMB hè.
Ah ja, ik weet dat het jullie taaltje is, maakt niet uitquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Allerminst zo bedoeld. Vrouwelijk figuur met prima kleding, kunnen sommige chicks nog wat van leren.
Steensexy, steenleuk. Houd je niet zo van stenen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vind het "kei" ervoor juist wat afbreuk doen
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Steensexy, steenleuk. Houd je niet zo van stenen?
Keisteen man.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Steensexy, steenleuk. Houd je niet zo van stenen?
Ik zag het vorige week toevallig. 40-jarige creepende negers is toch geen winstgevend publiek blijkbaarquote:
Als iedereen z'n bek zou houden als 'ie ergens niets vanaf wist zou het akelig stil zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt. Maar ga niet praten als je niets weet, dat is voor tokkies.
Kwam laatst deze weer random tegen, fucking chillquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Verbaast me ook niets omdat die gast niet eens normaal kan articulerenThe Neptunes it is.
Orly. Je kan ook dingen vragen wist je dat. In plaats van gelijk aannames doen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als iedereen z'n bek zou houden als 'ie ergens niets vanaf wist zou het akelig stil zijn.
[..]
Kwam laatst deze weer random tegen, fucking chill.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |