Jij hebt er zin in vandaag hequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij was toch die chick die d'r 2e hands H&M kleding probeerde te verpatsen op FOK!?Passen wel bij elkaar jullie
En met succes.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij was toch die chick die d'r 2e hands H&M kleding probeerde te verpatsen op FOK!?Passen wel bij elkaar
.
Ik moest lachen omdat ik dit scenario voor me zagquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik zou 'm smacken nadat ik had gekotst om dat antwoord.
Verveling man, vervelingquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij hebt er zin in vandaag he
quote:
stonden laatste ergens pics van een holle rugquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]! Als je een buikje hebt wil ik pics. Al bezig met namen?
Jijquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat de?
00-00-1988
Alhoewel, 1998 was een tikkeltje erger geweest.
JA MAAR een echte bollebabybuikquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
stonden laatste ergens pics van een holle rug
Haha ja ik zal ze posten hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]! Als je een buikje hebt wil ik pics. Al bezig met namen?
Lieeeev! Wanneer is de volgende echo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Haha ja ik zal ze posten hoorM'n buik begint nu wel een beetje op te komen, is nog wel vooral 's avonds maar dat had ik eerder nooit. Eerst altijd platte buik en nu bolt 'ie al wat
Het gaat dus goedquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Haha ja ik zal ze posten hoorM'n buik begint nu wel een beetje op te komen, is nog wel vooral 's avonds maar dat had ik eerder nooit. Eerst altijd platte buik en nu bolt 'ie al wat
En wat als ik je mokkababy's wilquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whatever, ik zal je balloon niet busten.
Maakt niet uit als het om jou gaat, want dwc vindt alleen jou leuk <3quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
En wat als ik je mokkababy's wil?
Uhmm, nou 4 sept hebben we weer een afspraak bij de vk, maar ik weet niet of ik dan weer een echo krijg. Anders pas weer de 17e.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lieeeev! Wanneer is de volgende echo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:49 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Uhmm, nou 4 sept hebben we weer een afspraak bij de vk, maar ik weet niet of ik dan weer een echo krijg. Anders pas weer de 17e.@spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Wat lapjeskatdagen zegt, je weet toch dat ik voor jou altijd uitzonderingen maakquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
En wat als ik je mokkababy's wil?
Nice.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:50 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, we hebben het hartje zien kloppen
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Schopje OUD.
[..]
Wat lapjeskatdagen zegt, je weet toch dat ik voor jou altijd uitzonderingen maak. Ik zou zelfs een hele dag alle schoenenwinkels van A'dam met je af gaan om de perfecte high heels te vinden, if you'd ask me [ afbeelding ].
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:49 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Uhmm, nou 4 sept hebben we weer een afspraak bij de vk, maar ik weet niet of ik dan weer een echo krijg. Anders pas weer de 17e.Oh dat is best snel al!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannend.
Hahaha serieus? Je bent eigenlijk al verwend met babykijken dus.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |