~ 9 min geleden op facebookquote:At present our server team are working on the underlying problems that are causing login issues, we thank you for your continued patience as we work to resolve this. ~AT
top thnxquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:19 schreef pugehenis het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/GuildWars2/posts/10151087301884209
wat een enorm lompe naamquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:21 schreef jepperdeprep het volgende:
Toch wel een populair spelletje dat gilde oorlogen deel twee.
Ja, dit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:23 schreef Wiehoe het volgende:
Nu ben ik ingelogd, maar de playknop is nog grijs
Waarschijnlijk omdat je nog files moet downloaden?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:23 schreef Wiehoe het volgende:
Nu ben ik ingelogd, maar de playknop is nog grijs
Denk t, alweer even uit en aangezet, en nu weer de connection errors message..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:23 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je nog files moet downloaden?
mag hopen van welquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:24 schreef Aloria het volgende:
Heb net de digitale versie met ingame items besteld. Het is wat geld maarja. Ik wilde toch echt die ingame pet hebben, want die kun je aankleden![]()
![]()
![]()
![]()
Al kan ik de 28ste niet gelijk spelen, heb mijn vriend de opdracht gegeven om hem wel te installeren voor mij. de game zelf kan ik pas op de 30ste in de middag spelen.
Achja, het hele fiasco van niet in kunnnen loggen hebben we dan hopelijk echt wel gehad
Dom, als je er eenmaal inzit moet je er ook niet meer uit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:25 schreef pugehenis het volgende:
Oké ik heb de cliënt weg geklikt en nu kan ik weer eens niet bij het inlogscherm komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |