Wat kun je wel ophoesten voor een auto dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:59 schreef Belastinginspecteur het volgende:
Zelfs voor een goedkope auto zal ik toch ergens moeten lenen daar ik niet even vier tot zes duizend euro kan ophoesten.
Zelfs met een telefoon abonnement ben je bij BKR bekend hoor... dus dat slaat nergens op.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:06 schreef Pakspul het volgende:
Geld lenen om een lening af te lossen. Geen wonder dat je bij het BKR bekent bent
Wacht even, hoor. Een lening wordt toch gewoon altijd bij het BKR geregistreerd? Dan ben je toch niet automatisch een wanbetaler?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:06 schreef Pakspul het volgende:
Geld lenen om een lening af te lossen. Geen wonder dat je bij het BKR bekent bent
Daarom ook, waarom moet die ene lening dan per se versneld worden afgelost?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:07 schreef Belastinginspecteur het volgende:
[..]
Zelfs met een telefoon abonnement ben je bij BKR bekend hoor... dus dat slaat nergens op.
Precies, tot nu toe altijd mijn rekeningen op tijd betaald.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wacht even, hoor. Een lening wordt toch gewoon altijd bij het BKR geregistreerd? Dan ben je toch niet automatisch een wanbetaler?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:09 schreef Belastinginspecteur het volgende:
[..]
Precies, tot nu toe altijd mijn rekeningen op tijd betaald.
Ik volg het niet helemaal TSquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daarom ook, waarom moet die ene lening dan per se versneld worden afgelost?
Denk dat het nog wel meevalt hoor. Onder de 4k is een auto kopen meer een gok dan dat je zeker weet dat je een goede auto koopt. Daarbij heeft TS hem nodig voor zijn werk dus een betrouwbare auto is noodzakelijk. Kan niet zo zijn dat TS bij het eerste winterse buitje stil staat met zijn auto.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:10 schreef karr-1 het volgende:
4 tot 6 duizend lijkt me royaal veel voor een auto. Als je alleen van A naar B en weer terug moet kan het ook voor minder dan 1000 euro.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:15 schreef vosss het volgende:
@heaven: onzin, dat geld had gewoon in het hypotheekbedrag meegenomen kunnen worden.
Ben ik geheel met je eens, maar als je al niet veel geld hebt lijkt het me overbodig om zoveel geld uit te geven voor een auto. Ik weet natuurlijk niet of TS een kantoorbaan heeft of bv ook materiaal etc in de auto mee moet nemen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:14 schreef practics het volgende:
[..]
Denk dat het nog wel meevalt hoor. Onder de 4k is een auto kopen meer een gok dan dat je zeker weet dat je een goede auto koopt. Daarbij heeft TS hem nodig voor zijn werk dus een betrouwbare auto is noodzakelijk. Kan niet zo zijn dat TS bij het eerste winterse buitje stil staat met zijn auto.
Daarnaast is het onduidelijk hoeveel km's TS rijd op jaarbasis een oude auto gaat veel km's niet leuk meer vinden. De kans dat je dan halverwege stil komt te staan is groot.
Kortom moet ts 5-15km naar werk per keer. of is dit al snel 20 tot 1xxx km per keer.
Juist omdat ts niet veel geld heeft kan hij het beter in 1x goed doen dan straks 10x met een auto stil te komen staan met alle kosten van dien. ANWB laten komen voor enkel een lekke band kost je al 300 euro. Laat staan dat je werkelijk wat aan je auto mankeert.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:16 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ben ik geheel met je eens, maar als je al niet veel geld hebt lijkt het me overbodig om zoveel geld uit te geven voor een auto. Ik weet natuurlijk niet of TS een kantoorbaan heeft of bv ook materiaal etc in de auto mee moet nemen.
Lol smart ass een band laten vervangen voor een thuiskomertje door de anwb kost je a 300 euro. Kreeg je er maar een band bij dan viel het nog mee. (let op dit is prijs als niet lid)quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:22 schreef vosss het volgende:
Wat een hoop onzin weer man.
Als je een lekke band rijdt dan stop je en dan leg je je thuiskomer (of reservewiel) erop.
De meeste lekke banden kun je gewoon een prop in laten knallen voor een appel en een ei.
En als je al een nieuwe band wilt kopen dan vraag ik me af hoe groot en breed je velgen zijn als je dat 300 euro per stuk gaat kosten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |