quote:
Mag ik niet blij zijn voor anderen?quote:
Dank jequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:59 schreef HappyBob het volgende:
Oké, stik dan maar in die meet van jullie
Dat denk je maarquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
de enige die mij nooit zal backstabben
Net zoals jij bij mij deed sinds gisteren :SSSSquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Net zoals jij bij mij deed sinds gisteren :SSSSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kus
Ik wel dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
de enige die mij nooit zal backstabben
scaryquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Beach, ik heb weer over je gedroomd
Viel meequote:
hs baasquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:23 schreef Heatseeker het volgende:
Zo het werk zit er weer op. Is het al vrijdag?
Hoiquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:23 schreef Heatseeker het volgende:
Zo het werk zit er weer op. Is het al vrijdag?
Mogen zeker niet doorgestuurd/gelekt wordenquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
meetfoto's zijn rondgestuurd in PM.
Nope, niet zonder toestemming van diegene die er op staanquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Mogen zeker niet doorgestuurd/gelekt worden
Goedzoquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nope, niet zonder toestemming van diegene die er op staan
Jij mag datquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:43 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Jou heb ik uitgeprint en onder mijn kussen gestopt.
ik zag je er wel half opstaan bij een picquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:57 schreef krullenbolletje het volgende:
die foto's![]()
stiekem wel blij dat ik er niet opsta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |