SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanwezig:
• Monopoly
• Snuf.
• Dromenvangertje
• Unfckingtitled
• Intronic
• Spaghettivreter
• twi
• Myraela
• Oerbeer
• Ro-ald
• Heatseeker
• Plastic_zak
• FL_Freak
• Patje1987
• Silk
• krullenbolletje
• Leeell
• Beach
• sinterklaaskapoentje + vriend
• Faxie
• wietparkiet
• Dimens
Misschien:
• Desunoto
• heloef
• xSummergirlx
• Amoeba
• Murdera
• Ezechielk
Wie neemt wat mee?
Dromenvangertje: Doos frikandellen, 2 flessen wijn, 1 fles cosmopolitan, waterpistooltjes, shasliks
Monopoly: 2-3 kratten Hertog Jan + Pro BBQ + Partytent
Myraela - twi: Hamburgers en witte bolletjes, krat Palm en als er left overs zijn op mijn BBQ neem ik die ook wel mee.
Heatseeker: Een krat Grolsch, flesje rum, 'hollandse groente' en wat chips. En een kerstboompje voor de sfeer.
Spaghettivreter: 2 flessen cola, sausjes voor de bbq, (ketchup/mayo/curry/bbq/knoflook) luchtbedpomp, servetjes en plastic bekertjes.
Intronic - Uft: Sateetjes, wijn, flessen frisdrank, satésaus.
FL_Freak: Kratje bier, hamburgers voor BBQ
Ro_ald: Wat eten en drinken
Plastic_zak: Kratje bier, wat kanon en wat eten voor op de bbq
sinterklaaskapoentje & vriend: bier
krullenbolletje: 2 zakken chips en fris
Beach: Bak salade, fles wijn, plastic bordjes en bestek
wietparkiet: Krat Grolsch
Faxie: cola en vlees
leeell: vodka en stralende persoonlijkheid
Dimens: Marshmallows en iets makkelijk mee te nemen qua drank
Silk en Patjen: Krat bier, amaretto, aardappel/huzarensalade, satesaus.
Oerbeer: Paar sixpacks cola/fanta/bier, stokbroden + kruidenmeuk
Ik zal haar zo een bericht sturen. Ze zou meekomen als ik zou gaan dus ik ga ervan uit dat ze ook mee komt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja het woordje misschien deed 't 'm, maar oke ik zet je terug. Komt summergirl nog met je mee?
Oh okequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zal haar zo een bericht sturen. Ze zou meekomen als ik zou gaan dus ik ga ervan uit dat ze ook mee komt.
En dan morgenvroeg wakker worden in een kamer vol met FOK!kersquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]hahaha
Ik heb zo het gevoel dat dit een mooie meet gaat worden
Wat voor werk? Leiden zou helemaal perfect zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:09 schreef leeell het volgende:
In Leiden heb ik werk voor je Dimens, ook in valkenburg
logistiek.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat voor werk? Leiden zou helemaal perfect zijn.
Bij Mono wakker worden, is het beste dat je kan overkomen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:12 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
En dan morgenvroeg wakker worden in een kamer vol met FOK!kers.
Dat geloof ik wel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bij Mono wakker worden, is het beste dat je kan overkomen.
Je moet er gewoon niet naar kijken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mono niet weer naakt slapen en mij of een ander onschuldige ziel verrassen in de keuken.
Dat probeerde ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je moet er gewoon niet naar kijken.
Past niet echt bij de opleiding die ik ga doen dus veel heb ik er niet aan. Sorry maar bedankt voor het aanbod wel.quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:18 schreef Monopoly het volgende:
Supermarkt heeft het bier koud gezet voor mijVriezer, dus ijskoud als ik het op haal om 12 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |