Dat is nou het voordeel van stalkers in loondienst te hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DAFUQ hoe kom jij zo snel aan mijn vakantiepics

quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat is nou het voordeel van stalkers in loondienst te hebben.
P.s Poit je loon is deze maand iets vertraagd geweest, ons excuus hier voor![]()

Gelukkig.. Die vliegticket naar Italie wordt toch ook gewoon vergoed?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat is nou het voordeel van stalkers in loondienst te hebben.
P.s Poit je loon is deze maand iets vertraagd geweest, ons excuus hier voor![]()

Heb je het adres nodig voor volgende week waar ik in belgie zit?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Gelukkig.. Die vliegticket naar Italie wordt toch ook gewoon vergoed?

Neu, ik rij gewoon op onopvallende afstand achter je aan. Heb inmiddels enige ervaring daarin.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Heb je het adres nodig voor volgende week waar ik in belgie zit?

Ooooh okay! We vertrekken vrijdagmiddag dus moet je wel even rekening mee houden qua je normale werkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Neu, ik rij gewoon op onopvallende afstand achter je aan. Heb inmiddels enige ervaring daarin.

En die ingebouwde GPS tracker is ook een uitkomstquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Neu, ik rij gewoon op onopvallende afstand achter je aan. Heb inmiddels enige ervaring daarin.

quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
En die ingebouwde GPS tracker is ook een uitkomst
Dat wist ik al! En dit is m'n normale werkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ooooh okay! We vertrekken vrijdagmiddag dus moet je wel even rekening mee houden qua je normale werk

OH dat was dus wat ik in mijn nek voelde, check!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
En die ingebouwde GPS tracker is ook een uitkomst

Nee, dat was wat andersquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OH dat was dus wat ik in mijn nek voelde, check!

quote:

Veel te veelquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:33 schreef badboynova het volgende:
100% dat Poit nog wel wat titels weet.
http://games.fok.nl/poll/(...)-een-xxx-versie.html

Toen ik de link zag dacht ik dat er xxxl versie stond :/quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:33 schreef badboynova het volgende:
100% dat Poit nog wel wat titels weet.
http://games.fok.nl/poll/(...)-een-xxx-versie.html

wel als ik in de buurt was geweestquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:23 schreef AQuila360 het volgende:
Stond stil met auto die niet wou starten op een druk kruispunt![]()
Er zijn niet veel dingen erger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
XOXO
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)

Ik had netjes geholpen met duwenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:27 schreef AQuila360 het volgende:
Badboy had jij mij geholpen met wegduwen van auto of had je me echt aangereden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)

quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik had netjes geholpen met duwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
![]()
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!

quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik had netjes geholpen met duwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Word je auto nu gefixed AQ? Wat was er mis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |