SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
joah kan welquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Iel kom jij nog langs een supermarkt?
Hoe is hetO+++++quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi Bietsj
Waz met jou lelll eaarom vi.d je mij naar doen?
ik hallo zeggen jij doei zeggen sahbiquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi Bietsj
Waz met jou lelll eaarom vi.d je mij naar doen?
Top, neem aub vorkjes meequote:
nog steeds gaar mennnn hoe is met jou? Wat ga je doen vndaag?quote:
wwisselinf van wacht tochquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:13 schreef leeell het volgende:
[..]
ik hallo zeggen jij doei zeggen sahbi
M'n autisme voor eeuwig afzweren maarquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nog steeds gaar mennnn hoe is met jou? Wat ga je doen vndaag?
[..]
wwisselinf van wacht toch
jij ook schatjequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry voor die reactie, mn hersens doen hey Noh niet, ik ga weer mn ogen dicht doen. Heelr ve plezier!!!
rare gevolgtrekkingquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:16 schreef Beach het volgende:
[..]
M'n autisme voor eeuwig afzweren maareen meet van Monopoly. Dus ik denk dat ik wel een aantal mannenbillen te zien krijg.
Verder voor het eerst in 10 jaar met een gewone bril naar buiten geweest, wel wennen. Gek om te bedenken dat ik brillen heb gehaat bij mezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |