Ik dacht ook al van, wtf is ditquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:36 schreef Rijst het volgende:
Tja, met Carrick als centrale verdediger.
Als ze slim waren hadden ze dat gedaanquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
En nee Stef, nu niet gaan beginnen dat Man U Stekelenburg had moeten kopen
Gezakt?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:45 schreef Tauchmeister het volgende:
Autotheorie is zo gaar hèDe keuze tussen gas loslaten of remmen is zo onlogisch soms.
Nee, zit een beetje oefenexamens te maken voor dinsdag, maar die situaties zijn op zo veel manieren te interpreteren. Laat mij maar gewoon lekker rondrijdenquote:
en dan mag je toch ook maar iets van 3 fouten hebben?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, zit een beetje oefenexamens te maken voor dinsdag, maar die situaties zijn op zo veel manieren te interpreteren. Laat mij maar gewoon lekker rondrijden
Roma dacht ook slim te zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ze slim waren hadden ze dat gedaan
Roma dacht ook slim te zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ze slim waren hadden ze dat gedaan
Nah, Michhas denkt grappig te zijnquote:
leg uitquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah, Michhas denkt grappig te zijn
Dat ben ik niet manquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah, Michhas denkt grappig te zijn
IMPOSSIBURUUUUUquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Echtwel ik heb je gebacktraced jongen.
Die was wel mooi jaquote:
Willems die er nog voor gaat liggenquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:29 schreef SoldMayor het volgende:
5 of 6 man voorbij en gewoon afmaken.
Was afgesproken werk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Willems die er nog voor gaat liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |