Ja tegen NAC, niet te veel dromen Stefquote:
Laat PSV en Twente maar favoriet zijn dat pakte goed uit de laatste jarenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja tegen NAC, niet te veel dromen Stef
Dat bedoel ik er niet eens meequote:Op zondag 26 augustus 2012 15:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laat PSV en Twente maar favoriet zijn dat pakte goed uit de laatste jaren
Ajax voetbalt al heel lang goed voetbal alleen tegen PSV werden ze op momenten weg gespeeld. Janssen gaat Ajax wel missen hij zette toch vaak spelers voor de goal. Zie het allemaal wel maar als ze dit volhouden geef ik Ajax weer een goede kansquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik er niet eens mee.
Werd dan ook tijd dat Ajax een verdediger heeft gekocht , wat ik al een week of 2 geleden zei dat Moisander dat zou worden.
Zelfde verhaal met Janssen
Enige wat dadelijk verkeerd kan uitpakken, zijn de blessures. Vorig jaar heeft dat voor Ajax toch redelijk goed uitgepakt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax voetbalt al heel lang goed voetbal alleen tegen PSV werden ze op momenten weg gespeeld. Janssen gaat Ajax wel missen hij zette toch vaak spelers voor de goal. Zie het allemaal wel maar als ze dit volhouden geef ik Ajax weer een goede kans
Ja heb wel gekeken. Denk dat woensdag het wel een pittige wedstrijd gaat worden (alweerquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zonder Lavezzi
Had je El Classico gekeken Nick? Barça was wel echt lekker bezig die pakken weer de CL dit jaar
Ik dacht ook al van, wtf is ditquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:36 schreef Rijst het volgende:
Tja, met Carrick als centrale verdediger.
Als ze slim waren hadden ze dat gedaanquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
En nee Stef, nu niet gaan beginnen dat Man U Stekelenburg had moeten kopen
Gezakt?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:45 schreef Tauchmeister het volgende:
Autotheorie is zo gaar hèDe keuze tussen gas loslaten of remmen is zo onlogisch soms.
Nee, zit een beetje oefenexamens te maken voor dinsdag, maar die situaties zijn op zo veel manieren te interpreteren. Laat mij maar gewoon lekker rondrijdenquote:
en dan mag je toch ook maar iets van 3 fouten hebben?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, zit een beetje oefenexamens te maken voor dinsdag, maar die situaties zijn op zo veel manieren te interpreteren. Laat mij maar gewoon lekker rondrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |