Anders koop je 2K Games gewoon en stel je de release een maandje uit?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:16 schreef Rossdale het volgende:
Alleen jammer dat ik vlak na de release op vakantie benNouja de vakantie is jammer, wel dat de game niet al eerder komt
Die kutarena's, godverdommequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:08 schreef Rossdale het volgende:
En die fucking arena's van mad moxxiDat was ook tergend
Je bent veranderd sinds diablo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Precies de reden waarom ik niet voor achievements ga dat soort idiote dingen kunnen een spel echt verneuken
Ik ben vandaag weer eens aan het xboxenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik mis mijn wekelijkse dosis Mimi
nee je hebt gewoon meer nodig, je bent gewoon een mimi junkyquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik mis mijn wekelijkse dosis Mimi
Welke spel?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben vandaag weer eens aan het xboxen
Nee en houden zo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Is het leuk? Ik heb het nog nooit gespeeld.
はいquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
ja is heel leuk, je kan blokjes uithakken, en dan kan je daar later weer een huis van bouwen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoe vaak ik dit al wel niet gehoord heb in mijn leven.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:48 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee je hebt gewoon meer nodig, je bent gewoon een mimi junky
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja is heel leuk, je kan blokjes uithakken, en dan kan je daar later weer een huis van bouwen.
maar je kan ook beesten jagen, maar die komen alleen maar 's nachts buiten
dit was mijn spreekbeurt over minecraft
nu welquote:
quote:
quote:
kom minecraft man gaan we grote kastelen bouwenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Aha, Armstrong is zijn Tourtitels kwijt![]()
Tering USADA![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |