Wat ik zeg, de populairste en de beste hebben ook de meeste haters.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:46 schreef ato het volgende:
Het lijkt net als de vorige keer, hoe meer iemand een favoriet is hoe meer anti fans er zijn en komen. Net als bij Charly verleden keer.
Charly was goed en Sandra is dat ook, ik hoop dat zij wint.
Ik ben niet jaloers, want ik ken haar tegenstanders niet eens.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:57 schreef BzP het volgende:
Mensen zijn mensen, en mensen blijven jaloers als de menigte niet hun smaak volgen dus gaan ze haten en dan achterlijke dingen verzinnen.
Bij Sandra is het dan "een stemmetje opzetten" "zeurderig zingen" "nummers verkrachten".
het zijn gewoon jaloerse uitingen.
Je bent dus een echte haterquote:Op woensdag 28 november 2012 12:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers, want ik ken haar tegenstanders niet eens.
Ik kijk het hele programma niet, maar ik hoor die 'covers' van Sandra langskomen op 3FM (gelukkig 1x per dag, ze draaien het niet vrijwillig) omdat ze op 1 in iTunes staat.
Als je vindt dat ik een hater ben omdat ik alleen zeg dat ze die covers verkloot, ja dan zal ik wel een hater zijn.quote:
Haters moeten er ook zijn, en gelukkig voor Sandra deelt een heel klein deel van NL jouw meningquote:Op woensdag 28 november 2012 12:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je vindt dat ik een hater ben omdat ik alleen zeg dat ze die covers verkloot, ja dan zal ik wel een hater zijn.
Dat noem ik geen hater zijnquote:Op woensdag 28 november 2012 12:25 schreef MaLo het volgende:
Ik ben dan ook een hater, denk ik. Ik hou niet van haar manier van zingen. Ik vind het saai. Ze zal best goed zijn, maar het is niet mijn smaak.
Omdat ze 3e stond na de jurycijfers. Dus haar fans waren bang dat ze zou afvallen terwijl de fans van Sandra haar al wel als 'veilig' inschatten. Ik verwacht dat komende vrijdag Sandra meer stemmen zal hebben (mits het optreden goed gaat uiteraard) omdat de Sandra fans zijn geschrokken dat Leona meer stemmen had.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Leona kreeg meer stemmen natuurlijk, wel een interessant gegeven.
Gelukkig voor Sandra wel ja, gelukkig voor Nederland niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:17 schreef BzP het volgende:
[..]
Haters moeten er ook zijn, en gelukkig voor Sandra deelt een heel klein deel van NL jouw mening
Idd heel Nederland moet jouw mening/smaak hebbenquote:Op woensdag 28 november 2012 12:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig voor Sandra wel ja, gelukkig voor Nederland niet.
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:43 schreef BzP het volgende:
[..]
Idd heel Nederland moet jouw mening/smaak hebben
Let the door hit youquote:Op woensdag 28 november 2012 12:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Heel Nederland moet nu die bagger aanhoren.
Maar goed, dit is duidelijk het 'Sandra van Nieuwland adoratietopic![]()
![]()
' dus ik zeg: Aju
.
Wel mooi dat je me tussen aanhalingstekens zetquote:Op woensdag 28 november 2012 11:57 schreef BzP het volgende:
[..]
Wat ik zeg, de populairste en de beste hebben ook de meeste haters.
Mensen zijn mensen, en mensen blijven jaloers als de menigte niet hun smaak volgen dus gaan ze haten en dan achterlijke dingen verzinnen.
Bij Sandra is het dan "een stemmetje opzetten" "zeurderig zingen" "nummers verkrachten".
het zijn gewoon jaloerse uitingen.
En dat men zegt dat haar succes te danken is aan de media hype, laat Laurrhie maar een single maken inclusief alle hype en dan wil ik die wel op 1 zien landen![]()
Verder heeft bram gelijk "Da_Sandman" het lijkt echt dat je niet veel kaas van muziek hebt gegeten.
Dat is wel jouw opvatting, jaquote:Op woensdag 28 november 2012 12:43 schreef BzP het volgende:
[..]
Idd heel Nederland moet jouw mening/smaak hebben
Waar plaats ik mezelf boven anderen?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wel mooi dat je me tussen aanhalingstekens zet. Ik voel me vereerd. En verder siert het je niet echt door jezelf boven anderen te plaatsen. Maakt je wat onsympathiek. Maar ook die mensen moeten er zijn, niet-sympathieken.
Heb jij bronnen van mensen die aantoonbaar muzikaal zijn en die het niet goed vonden?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen al over verdeeld hoor.
Dat is natuurlijk een kip-ei-verhaal. Word ze heel de dag gedraaid omdat ze zo populair is of is ze populair omdat ze heel de dag wordt gedraaid? Waarschijnlijk beiden. Hoe dan ook, ik luister praktisch nooit naar de radio en ik vond haar ook direct de topfavoriet.quote:Nee, ze wordt populair gemaakt. Luister voor de gein eens naar de dag top 5 op 3FM en houd dan de sociale media eens in de gaten...
Jawel, maar ze heeft geen gunfactor.quote:
Dat was precies mijn punt! Het heeft louter met jouw smaak te maken. Het mag hoor dat het jouw smaak niet is maar doe niet op basis daarvan een uitspraak over de kwaliteit. Probeer smaak en kwaliteit te scheiden. Ik vind al die 'moderne' muziek niets waarbij je vooral een harde bas en een hoog volume hebt en waarbij de melodie eerder op de achtergrond is. Toch kan ik vaststellen dat een aantal van dergelijke liedjes (de eerste liveshow waren er twee van die liedjes) goed zijn uitgevoerd door de kandidaten.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als ik haar zeurderig vind zingen, dan heeft dat niets met ritme of tonen te maken hoor.
Ik vind dat helemaal geen interessant gegeven, het zegt mij werkelijk niets wie er meer stemmen krijgt van een totaal arepresentatie groep die via de telefoon stemt en hier 1 Euro of meer voor betaalt.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Leona kreeg meer stemmen natuurlijk, wel een interessant gegeven.
eens.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Muziek is een zeer krachtige uiting van emotie, het logische gevolg daarvan is dat je een nummer niet 1 op 1 kopieert maar dat je je eigen interpretatie geeft. Ik vind het best als je het zeurderig wil noemen, het is geen teken van muzikaliteit als je dat kwalificeert als slecht.
Ze wordt niet de hele dag gedraaid. Ze wordt nooit gedraaid op 3FM. Behalve omdat ze in die top 5 staat.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Heb jij bronnen van mensen die aantoonbaar muzikaal zijn en die het niet goed vonden?
[..]
Dat is natuurlijk een kip-ei-verhaal. Word ze heel de dag gedraaid omdat ze zo populair is of is ze populair omdat ze heel de dag wordt gedraaid? Waarschijnlijk beiden. Hoe dan ook, ik luister praktisch nooit naar de radio en ik vond haar ook direct de topfavoriet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |