Ja, is toch goed gedaan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:40 schreef Tamashii het volgende:
Schat, het nummer in de tt is al opgehoogd.
Denk je dat ik mezelf niet heb overdacht voordat ik dat bericht had getypt?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:36 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Oké, ik snap wat je bedoelt. Ik zie veel overeenkomsten met dingen van mij. Probeer eerst voor jezelf na te gaan wat je boeit/interesseert/leuk vindt etc. Als het echt helemaal in een vergaand stadium is, zou je naar een psycholoog gaan kunnen overwegen.
nee, je had 56 en het is 55.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:42 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja, is toch goed gedaan?Ik begin het al te leren
En muziek maken? Is dat niets voor je?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk je dat ik mezelf niet heb overdacht voordat ik dat bericht had getypt?
Ik zoek dus een interesse.... Waarmee ik wellicht een stukje leven wil vervullen...
Muziek is er 1.... Maar om mijn hele leven te vullen met muziek luisteren?
Sowieso vind ik muziek luisteren eigenlijk voornamelijk fijn in het donker...Het liefst pikke donker...
Dus ik heb nog niks voor de dag![]()
Sowieso wel een beetje karig, 1 interesse, als je geen zin hebt om muziek te luisteren heb je niks.
Wil ik eigenlijk al iets mee doen.. Maar ben te cheap voor een instrument atm...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:45 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
En muziek maken? Is dat niets voor je?
En waaraan zit je te denken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wil ik eigenlijk al iets mee doen.. Maar ben te cheap voor een instrument atm...
Eerst ff wat incashen voordat ik spullen ga kopen.
Oké! Kijk anders even op marktplaats ofzo. Als beginner kan je makkelijk een goedkopere gitaat (eventueel tweedehands)quote:
Mja ook al ben ik beginner... Wil wel zo een item hebben om me er ergens ook emotioneel aan te verbinden... Dus vind wel dat ik een goede moet hebben:Pquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:48 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Oké! Kijk anders even op marktplaats ofzo. Als beginner kan je makkelijk een goedkopere gitaat (eventueel tweedehands)
ik ga maar even andere dingen doen..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Toch maar weer een poging doen......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |