dit iddquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:44 schreef AppleOcean het volgende:
Dit topic loopt echt storm om Kwart voor twaalf in de nacht AVOND
ewa waar zijn je fotoboekfotosquote:
iedereen d8 ik was troll dus dan niet tog lolzquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:08 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ewa waar zijn je fotoboekfotos
ewaja ik geloofde jou als enigequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:10 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
iedereen d8 ik was troll dus dan niet tog lolz
jij zette zelf neer 'xsummergirlx' is troll dus wat probeer je nou joh vieze schijnheilige :Squote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:12 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ewaja ik geloofde jou als enige![]()
![]()
![]()
je mag wel na mij sturen hoor
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb ik nooit gezegd dat zei iemand andersquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:12 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
jij zette zelf neer 'xsummergirlx' is troll dus wat probeer je nou joh vieze schijnheilige :S
Ok Doei.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:13 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
heb ik nooit gezegd dat zei iemand anders
doe normaal man t is mn vriendin waar je t over hebt ;squote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:17 schreef aight1 het volgende:
[..]
doe normaal man t is mn vriendin waar je t over hebt ;s
waar stem je trouwens op?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:17 schreef aight1 het volgende:
[..]
doe normaal man t is mn vriendin waar je t over hebt ;s
je wil zeggen dat je daar 1 van bentquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:24 schreef Doosopwielen het volgende:
Waar zijn de kwaliteit nachtbaggeraars
nope krullenbolletje oceanview happyforyou enzoquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:24 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
je wil zeggen dat je daar 1 van bent
deze man is nieuw op fokquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:25 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
nope krullenbolletje oceanview happyforyou enzo
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:25 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
nope krullenbolletje oceanview happyforyou enzo
dan is t slecht met je gesteld als je dat de kwaliteitsbaggeraars noemtquote:
niet weten dat ik een kloon benquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:27 schreef xSummergirlx het volgende:
jij : geregistreerd op: donderdag 8 maart 2012 @ 23:08
ik : geregistreerd op: donderdag 3 juni 2010 @ 19:37
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:29 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
niet weten dat ik een kloon ben
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
dan is t slecht met je gesteld als je dat de kwaliteitsbaggeraars noemt
wAS gewoon verbaasdquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
JE CAPSLOCK STAAT AAN, ZOMERSE MEID.
Oh. Ben niet zo vaak meer hier, nee.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:43 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
wAS gewoon verbaasd
om je te sien meid
Hoe is het ermee?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh. Ben niet zo vaak meer hier, nee.
Best goed! Ik lig nu voor het eerst helemaal in mn up in mijn grote bed in mijn eigenste huis. Eng.quote:
Boxspring?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Best goed! Ik lig nu voor het eerst helemaal in mn up in mijn grote bed in mijn eigenste huis. Eng.
Met jou?
Zozo klinkt goedquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Best goed! Ik lig nu voor het eerst helemaal in mn up in mijn grote bed in mijn eigenste huis. Eng.
Met jou?
Als je wel eens in Spanje komt zal je guapa toch wel vaak gehoord hebben (slijm slijm bah bah)quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zo ver waren we nog niet met Spaans, sorry.
Awh, balen zeg, jeetje! Ben je al naar de huisarts geweest? Hopelijk is het snel weer over!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zozo klinkt goed.
met mij minder heb keelontsteking ofzo, kan iig bijna niet drinken of etenen dat is kut.
Het gaat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Awh, balen zeg, jeetje! Ben je al naar de huisarts geweest? Hopelijk is het snel weer over!
En gaat goed, Zomermeid! Met jou?
Ik ben nog nooit in Spanje geweest.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:48 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als je wel eens in Spanje komt zal je guapa toch wel vaak gehoord hebben (slijm slijm bah bah)
Nee is pas sinds vandaag, en had weinig geslapen vannacht dus als ik dalijk diehard slaap is het hopelijk een stuk minderquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Awh, balen zeg, jeetje! Ben je al naar de huisarts geweest? Hopelijk is het snel weer over!
En gaat goed, Zomermeid! Met jou?
Ah, maar het is geen boxspring.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:48 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Omdat dat chill is en ik probeer in te beelden hoe chill je erbij ligt natuurlijk
Je leert het het best door er te zijnquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Spanje geweest.
Heb enkel lessen Spaans op school.
Twijfelaar of tweepersoons wel?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ah, maar het is geen boxspring.
Oh, hmm, wel vreemd hoor. Als het maar niet erger wordt. Misschien komt het wel van teveel partyhardy?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee is pas sinds vandaag, en had weinig geslapen vannacht dus als ik dalijk diehard slaap is het hopelijk een stuk minder
maar zal wel niet
Omdat wij vroeger nooit op vakantie gingen. Enkel naar familie in buitenland. Jippie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:52 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Je leert het het best door er te zijnhoe komt het zo dat je er nooit geweest bent?
Ja sinds terug ben van vakantie loopt ie al te kutten, en ik dacht dat t over was dus toen ging ik gisteren maar even diehard opstap en nu heb ik ditquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, hmm, wel vreemd hoor. Als het maar niet erger wordt. Misschien komt het wel van teveel partyhardy?
1.40 bij 2, meer past er niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:52 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Twijfelaar of tweepersoons wel?
Tijd om dat in te gaan halen dan!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat wij vroeger nooit op vakantie gingen. Enkel naar familie in buitenland. Jippie.![]()
![]()
Same here, lekker formaat toch. Lekker groot alleen, lekker intiem met tweequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
1.40 bij 2, meer past er niet.
Toch nog klein meisje in groot bed.
Oh, die schade is nog wel te overzien tochhh.quote:
Ben dit jaar met mijn vriend en zijn ouders naar Frankrijk geweest.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:55 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Tijd om dat in te gaan halen dan!
Ik heb ook periode van 10 jaar gehad dat we helemaal niet op vakantie gingen, aardig aan het inhalen laatste jaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |