quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:07 schreef 5thencounter het volgende:
En ik wacht met spanning op Breivik.. The Massacre-Musical.. lijkt me té gek worden!
Wat een mafkees is dat toch, zag vanavond nieuws met die vieze grijns op zijn smoel, echt op een eiland en dan nooit meer naar omkijken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:07 schreef 5thencounter het volgende:
En ik wacht met spanning op Breivik.. The Massacre-Musical.. lijkt me té gek worden!
dan moet ik deze ook maar postenquote:
vind die Chantal nou echt geen ene moer aanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:10 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dan moet ik deze ook maar posten
Maar dan worden die gevoelige achtergronden mooi in Muziek en Dans omgezet...!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wat een mafkees is dat toch, zag vanavond nieuws met die vieze grijns op zijn smoel, echt op een eiland en dan nooit meer naar omkijken.
Chantal isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind die Chantal nou echt geen ene moer aan
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar dan worden die gevoelige achtergronden mooi in Muziek en Dans omgezet...!![]()
Met Jamai, als Breivikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar dan worden die gevoelige achtergronden mooi in Muziek en Dans omgezet...!![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Met Jamai, als Breivik![]()
[ link | afbeelding ]
zeik niet, als iemand de rol van Breivik voor zijn rekening kan nemen is het Jamai, jahquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:19 schreef 5thencounter het volgende:
Die had een dikke bril of.. dat is heel niet Arisch...
Die raakt nog geen Loch Ness Monster met die bril gek!quote:
Ho, ho, in Miss Saigon was ie wel soldaat, hè, met contactlenzen en alquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die raakt nog geen Loch Ness Monster met die bril gek!
Aha.. en die waren van SpecShooters? Dé Noorse dochteronderneming voor ál Uw betere schietwerk?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ho, ho, in Miss Saigon was ie wel soldaat, hè, met contactlenzen en al
er zijn mensen die hier aanstoot aan gaan nemen hè, dat weet je toch, hèquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha.. en die waren van SpecShooters? Dé Noorse dochteronderneming voor ál Uw betere schietwerk?
quote:
Ongetwijfeld... net als ik toen ik de billboards zag van Soldaat van Oranje The Musical...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
er zijn mensen die hier aanstoot aan gaan nemen hè, dat weet je toch, hè
ja, dat vind ik ook zo ........ van die zingende Duitse SS-ers, ik krijg daar toch een beetje onwerkelijk gevoel bij. Ik bedoel niet dat ik een zingende Tarzan normaal vind, maar daar kan ik me dan nog net voor afsluiten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ongetwijfeld... net als ik toen ik de billboards zag van Soldaat van Oranje The Musical...
Das niet veelquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:49 schreef Laysa het volgende:
Ik wilde wat zeggen maar verder dan dit kom ik niet
Mooi, dat is een hoop informatie waar we niets mee kunnen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:49 schreef Laysa het volgende:
Ik heb nog geprobeerd om het allemaal in goede banen te leiden, ma ja ...... ga er maar aan staanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:49 schreef Laysa het volgende:
Wilde je nog wat kwijt? Now Is The Moment zoals de beste Killers in America roepen vlak voordat ze het schooltje binnenstappen....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:54 schreef Laysa het volgende:
Ik hoef ook geen verdere informatie te verschaaffen...wann feest
Godkolere.. straks ga je ook nog Vonne roepe.. datse nog niet geweest is...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:10 schreef Toverheks het volgende:
Remlof is ook nog helemaal niet langs geweest in de Reunie Topic, zeker te druk met de aankomende verkiezingen
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Godkolere.. straks ga je ook nog Vonne roepe.. datse nog niet geweest is...
quote:
hahahah slaap lekker en hou het zooitje ongeregeld hier in de gaten hoorquote:
Blauwe garde ..., dat klinkt me toch iets te heroïsch! Ik dacht meer aan zoiets;quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, gezellig! Welkom bij de blauwe garde. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mannen van de gestampte pot dus, ook goed.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Blauwe garde ..., dat klinkt me toch iets te heroïsch! Ik dacht meer aan zoiets;
[ link | afbeelding ]
Heb je hem ook weerquote:
piratenpartijquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:23 schreef Outpost76 het volgende:
Gewoon niet kijken en op de dierenpartij stemmen ofzo.
kan ook maar dan gaat je stem verloren. Die halen nooit 1 zetel en word je stem verdeeld onder de grote partijen.quote:
Je vergeet deze >quote:
Waarom?quote:
Oh je was serieus?quote:
Yep.quote:
Samsom dan nog mag ik hopen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:33 schreef HiDiHo het volgende:
Ik stem op Samson, omdat ik dat ook rook
Die ook, wi ziet het verschilquote:
Ja, maar het is een herhaling, ik heb het allemaal al een keer gehoord en gezienquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:23 schreef HiDiHo het volgende:
Maar zeg nou eerlijk, dit is toch gewoon een RLS?
Misschien moet Jaap de politiek inquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar het is een herhaling, ik heb het allemaal al een keer gehoord en gezien
domme eikelsquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:33 schreef HiDiHo het volgende:
Zie je wel in de topic cloud zeggen ze ook dat ie Samson heet![]()
[ afbeelding ]
En dat mag stemmenquote:
Gisteren is ie 42 gewordenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Wat is Waterreus oud geworden deze zomer
PSV spelersquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Jij hebt op je toilet een verjaardagskalendat van de PSV spelers hangen?
Ha heks! Ik wist al dat je er was want ik zag de bezem staan bij de ingang!quote:
Niet gezien, maar daar is uitzending gemist voor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:48 schreef Toverheks het volgende:
geen debat gezien, Zomergasten met Adriaan v Dis, wat kan die man vertellen hing gewoon aan zijn lippen
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ha heks! Ik wist al dat je er was want ik zag de bezem staan bij de ingang!
Zomergasten wordt niet herhaald, maar die Adriaan v Dis man man wat kan doe mooi vertellen, de woorden die hij kiest hing echt van begin tot eind aan zijn lippen, nu keuze film the inside job iets met banken en geld.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet gezien, maar daar is uitzending gemist voor.
Ja, het is een goed spreker ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zomergasten wordt niet herhaald, maar die Adriaan v Dis man man wat kan doe mooi vertellen, de woorden die hij kiest hing echt van begin tot eind aan zijn lippen, nu keuze film the inside job iets met banken en geld.
Hij had ook prachtige fragmenten uitgekozenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, het is een goed spreker ja.
Ik kijk het morgen wel even.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hij had ook prachtige fragmenten uitgekozen
dan hoop ik voor jou dat het herhaald word, dacht dat zomergasten niet op uitzendinggemist te zien was of je moet het hebben opgenomenquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kijk het morgen wel even.
't Is geloof ik alweer afgelopen, maar anders gaan we wel afterpartyen saampjes.quote:
Ik ken Gerda al jááren hoor.quote:
Ik weet het lekkerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik probeer me te herinneren van wie het een kloon was.
en JIJ krijgt even een lekkere kus van mij omdat je dat verdiendquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:40 schreef Laysa het volgende:
Wij staan ff op pauze...ken gebeuren joh
Huh, weet jij niet wie Gerda isquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:04 schreef Toverheks het volgende:
Wij mogen als gewone users dus weer niet weten wie Gerda is
Heb je al een dm?quote:
De kids volgen dit, plukken ze ergens vandaan, even inkomen maar dan kijk je zoveel mogelijk achter elkaar, geloof al 3 of 5 seizoenen, moet erg goed wezen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:39 schreef Jian het volgende:
Voor de liefhebber;
Ik ben net begonnen aan de nieuwe serie Copper van BBC America en ik ben tot op heden blij verrast, eentje om te volgen![]()
Set in the Five Points neighborhood of New York City in the 1860s, focusing on a rugged young Irish cop who is forced to navigate his unruly and dangerous immigrant neighborhood while interacting with the uptown Manhattan crowd and the black community.
http://www.bbcamerica.com/copper/
Ik heb ondertussen een DM van Gert gekregen, maar ja, ik mag het niet doorvertellen staat erin. Lullig, zo bijzonder is het nu ook weer niet,..... alhoewel,... maar ja het schijnt niet openbaar op het forum te mogen, raarquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Geen flauw idee![]()
WIL een DMwie is Gerda
Breaking Bad, 5 seizoenen, althans 5 is momenteel bezig, inderdaad een geweldige seriequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
De kids volgen dit, plukken ze ergens vandaan, even inkomen maar dan kijk je zoveel mogelijk achter elkaar, geloof al 3 of 5 seizoenen, moet erg goed wezen.
[USA] Breaking Bad #21 ''Shut the fuck up and let me ........''
Knuffel oude heks van mij!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:31 schreef Toverheks het volgende:
D-K kusje
ook Jian hoor kusje erop....
GERTik wil het weten geef mij ook eens een DM
![]()
OUWEquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Knuffel oude heks van mij!
Kan niet. Eens gegeven blijft gegeven!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
OUWE![]()
Nu ben ik boos, geef me kusje maar gauw terug
Dat weet ik dus niet, wil weten wie Gerda is daarna beslis ik of hij/zij cool genoeg isquote:
pppffftttttttttttquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kan niet. Eens gegeven blijft gegeven!
quote:Terror Jaap maakt salto
Terror Jaap gaat toch voor de salto. De corpulente Gouden Kooi-winnaar ziet er verschrikkelijk tegenop. "Maar er wordt me weinig keus gegeven. Ze denken dat ik eraan toe ben.”
De veelbesproken deelnemer aan Sterren Springen heeft wel enorme moeite zich klein te maken. "Ik weeg helaas weer 220 kilo. Als ik mijn knieën op wil trekken, zit mijn buik in de weg. Het is echt een verschrikkelijke opgave.
Sorry het was blufpoker van me. Volgens mij weet alleen Jian het echt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet, wil weten wie Gerda is daarna beslis ik of hij/zij cool genoeg is![]()
Nou ja, ik zei dat ik die DM van jou had gekregen, maar dat komt omdat Liesje had gezegd dat ik dat moest zeggen omdat zij eigenlijk degene is die weet wie Gerda is, maar ze wilde niet dat iedereen daarover aan haar hoofd ging zeuren, vandaar dus. Ik heb de DM dus eigenlijk van Liesje.... Waarom ik dan wel, tsja, ik heb een streepje voor bij Lies, kijk naar m'n 3 sterrenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry het was blufpoker van me. Volgens mij weet alleen Jian het echt.
daaaaagquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:58 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoef al niet eens meer te weten wie Gerda is... na zoveel gejengel is de LoL er alweer af...
Ja dat was prachtig ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ie belooft om net zo plat op z'n bek te gaan als Patty Brard, dan wil ik het wel zien
Heej Liesje, doe es effe lief en vertel jij Heks nou even wie Gerda is. Volgens mij is Heks fan van haarquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik het ook.
Doei!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:12 schreef Jian het volgende:
Alhoewel, .... Haks is natuurlijk wel een beetje zo'n type dat een beetje door het lint kan gaan, zo eentje die je zag bij Fans .... Mmm, wellicht toch maar niet vertellen dan
Was jij dat niet dan, die van Thomas Berge?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]wil jij me nou vergelijken met dat malle wijf van Thomas Berge of die K3 Trien
Altijd hip en actueel, net als jij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Middag D_K, wat een mieterse nieuwe ava weer ....
Heb jij ook een aaifoon dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Altijd hip en actueel, net als jij.
Nee, ik zei al ik ben hip en actueel.quote:
Android en Ubuntu en een ribbroek dusquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, ik zei al ik ben hip en actueel.
Nee, ik zei dat ik hip en actueel was. Geen zolderautist.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Android en Ubuntu en een ribbroek dus
Ik heb android en ubuntu, .... alleen geen ribbroekquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat ik hip en actueel was. Geen zolderautist.
Niet eens een ribbroek maar wel dergelijke fratsen? Kom je wel vaak buiten Jian?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb android en ubuntu, .... alleen geen ribbroek
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet eens een ribbroek maar wel dergelijke fratsen? Kom je wel vaak buiten Jian?
Dat is wel lief van je dat je dat met je moeder doet!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:36 schreef Jian het volgende:
[..]Ik doe elke zaterdag boodschappen met mijn moeder!
Dank je wel, ze gaat eigenlijk liever alleen, maar ja ik dring me gewoon op hè, dan ben ik er tenminste even uit.. Ik moet bekennen dat het winkelcentrum eigenlijk overdekt is, maar ik noem het toch buitenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is wel lief van je dat je dat met je moeder doet!
+1 naastenliefde bonus namens de SGP.
Mooi zo, Jian.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Dank je wel, ze gaat eigenlijk liever alleen, maar ja ik dring me gewoon op hè, dan ben ik er tenminste even uit.. Ik moet bekennen dat het winkelcentrum eigenlijk overdekt is, maar ik noem het toch buiten
Dank je, ik ben blij dat het je goedkeuring kan wegdragen. De goedkeuring en acceptatie van hippe, populaire (je bent toch wel populair, hè) mensen is belangrijk voor mequote:
Ik ben zo populair hier als JPII was tijdens zijn bezoek aan Nederland.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Dank je, ik ben blij dat het je goedkeuring kan wegdragen. De goedkeuring en acceptatie van hippe, populaire (je bent toch wel populair, hè) mensen is belangrijk voor me
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben zo populair hier als JPII was tijdens zijn bezoek aan Nederland.
Die had ik al verwacht. Je wordt voorspelbaar, Jian.quote:
De voorzet was op maat, het zou zonde zijn om 'm niet in te koppen!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die had ik al verwacht. Je wordt voorspelbaar, Jian.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Was jij dat niet dan, die van Thomas Berge?
Jessus en ik maar denken dat we naast Gerda nog een BN-er in ons midden haddenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]nee ik zeer het Jian, ik was/ben dat niet
echt dan hadden mijn kids wel aktie ondernomen, mij verplicht ergens levenslang ergens in een gesloten inrichting laten opbergen
Misschien dat je als spits onvoorspelbaar bent. Hier ben je niet spits en niet onvoorspelbaar. Dat het even duurt voordat ik reageer heeft meer met prioriteit te maken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:01 schreef Jian het volgende:
This guitar got six strings, what about you?
Ja ik doe er even een paar achter elkaar hoor D_K, jij moet zo lang nadenken over elke reply, ... wel hip natuurlijk
Als je in een gesloten inrichting zat dan kwam deze kardinaal je geestelijk ondersteunen, meis!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]nee ik zweer het Jian, ik was/ben dat niet
echt dan hadden mijn kids wel aktie ondernomen, mij verplicht ergens levenslang ergens in een gesloten inrichting laten opbergen
had je me dan willen aanrakenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Jessus en ik maar denken dat we naast Gerda nog een BN-er in ons midden hadden
Kijk dat vind ik nou eens lief van jequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je in een gesloten inrichting zat dan kwam deze kardinaal je geestelijk ondersteunen, meis!
Ja, aardappels schillen heeft vanzelfsprekend voorrangquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien dat je als spits onvoorspelbaar bent. Hier ben je niet spits en niet onvoorspelbaar. Dat het even duurt voordat ik reageer heeft meer met prioriteit te maken.
Mens ik ben gek op BN-ers, vind ik hartstikke interessant enzo, natuurlijk had ik je dan willen aanrakenquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Mens ik ben gek op BN-ers, vind ik hartstikke interessant enzo, natuurlijk had ik je dan willen aanraken
Dat gaat momenteel even lastigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kijk dat vind ik nou eens lief van jemaar je mag ook gewoon in Amsterdam op visite komen hoor, waarom moet ik eerst voor gek worden verklaard
Nijmegen SC #672 - No shit, Sherlockquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, aardappels schillen heeft vanzelfsprekend voorrang
Ja, dappere taal op het forum ......quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat gaat momenteel even lastig
[..]
Nijmegen SC #672 - No shit, Sherlock
Zeg je woont niet in de achterhoek, hèquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]eerlijk Jian, ik ben niet gek op de bekende medemens, echt wordt er niet warm of koud van , van al die poespas ppfffttt ze schijten net als wij op een emmer hoor
Toe maar D_Kaatje, gooi die ketens (en het aardappelschilmesje) van je af en kom op voor jezelfquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Soms geen zin hebben om te koken? Echte mannen hebben daar dan ook een apparaat voor genaamd: vrouw.
[ afbeelding ]
Queen? Die naam zegt mij niets. Is dat weer een en of ander obscure band die alleen de ware hipsters kennen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Toe maar D_Kaatje, gooi die ketens (en het aardappelschilmesje) van je af en kom op voor jezelf![]()
je liegt!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Queen? Die naam zegt mij niets.
O, gut. Nee toch beertje?quote:
quote:
quote:
jawel, dan moet je staan in een grote bak met stront tot aan je nek erin en om de 10 minuten komt er een vent met zeis en die maait ie over die bak heen terwijl ie roept; koppen in!quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:29 schreef Jian het volgende:
[..]
jawel, dan moet je staan in een grote bak met stront tot aan je nek erin en om de 10 minuten komt er een vent met zeis en die maait ie over die bak heen terwijl ie roept; koppen in!
Eigen schuld leugenachtig stuk vreten
Ik begin op een langspeelplaat te lijken die is blijven hangen. Ik probeer het later nog eens.quote:
Doe dat ...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Ik begin op een langspeelplaat te lijken die is blijven hangen. Ik probeer het later nog eens.
Avond, Jian.
hey blauwequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:36 schreef Jian het volgende:
[..]Ik doe elke zaterdag boodschappen met mijn moeder!
Ja, ik weet niet hoor, ik ben niet zo'n fan van Babel en dan komt ie ook nog om zich in de kijker te spelen van een Europese topclub. Ik ben er niet zo blij mee geloof ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:35 schreef gomi het volgende:
vind je eigenlijk van babel weer terug naar ajax?
ah ik vind t wel een goede zaak. lijkt me dat hij erg gedreven is om zich te bewijzen. zelf zn contract afgekocht om te kunnen spelen. die instelling maakt me wel blij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoor, ik ben niet zo'n fan van Babel en dan komt ie ook nog om zich in de kijker te spelen van een Europese topclub. Ik ben er niet zo blij mee geloof ik
Ja, ja dat snap ik wel en dat klinkt heel logisch, maar hij speelde niet voor niks niet, hèquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ah ik vind t wel een goede zaak. lijkt me dat hij erg gedreven is om zich te bewijzen. zelf zn contract afgekocht om te kunnen spelen. die instelling maakt me wel blij.
en sigthorson en boerrigter blijven nooit een heel seizoen fit. dus goede aanvulling die in nl van meerwaarde is. denk ik en hoop ik
al hoop ik wel dat hij inmiddels meer kan dan buitenom dreigen, naar binnen trekken en dan schieten
nee idd en best een stap terug voor hem met zijn 'ik speel wel bij barcelona'quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:38 schreef Jian het volgende:
Ik vond Afellay naar Schalke wel verrassend. Volgens mij kon ie het niet zo goed vinden met Huntelaar....
hehe dat is waarbij iok hoop op t blind zijn van de coach daar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ja dat snap ik wel en dat klinkt heel logisch, maar hij speelde niet voor niks niet, hè
Ja, precies dat bedoel ik, die Duitsers zijn van dat soort gedrag overigens helemaal niet gediend!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:43 schreef gomi het volgende:
[..]
nee idd en best een stap terug voor hem met zijn 'ik speel wel bij barcelona'
en teun een transfer terug? soort van babel?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:43 schreef Jian het volgende:
Gezien het feit overigens dat de transferperiode nog niet voorbij is, stel ik voor om D_K vandaag nog te transfereren naar Nowlive
Als jij de eerste helft doet, doe ik de tweedequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:45 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe dat is waarbij iok hoop op t blind zijn van de coach daar.
maar op zich denk ik dat hij in nl iig wel iets moet kunnen laten zien. come on tegenwoordig zouden wij wss nog meekunnen
Moet kunnen, ze hebben hetzelfde haarquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:45 schreef gomi het volgende:
[..]
en teun een transfer terug? soort van babel?
hehe doe jij de 1e 2, doe ik de 3e welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Als jij de eerste helft doet, doe ik de tweede
nee denk ik eerder aan seedorf of urby.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:48 schreef Jian het volgende:
De Jong naar AC, zou van Bommel daar nog iets mee te maken hebben? kleine tip ofzo?
hehe jij hebt ook wel ambities die richting toch? knopje her en derquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:51 schreef Jian het volgende:
Ik denk trouwens wel dat Slaai een goede coach zou zijn voor D_K, misschien kan ie daar wel mod worden, wil ie zo graag
Ja, kan ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:52 schreef gomi het volgende:
[..]
nee denk ik eerder aan seedorf of urby.
en vd vaart weer terugh naar dld he/ wss beter voor hem en sylvie zal ook blij zijn. typisch een voetballer die oud is als hij begin 30 isquote:
hey kerel, alles goed?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Avond, Jian. Vluchtig zie ik al meerdere malen mijn naam staan in je berichten. Als ik je niet beter zou kennen zou ik bijna gaan denken dat je kinderachtig aan het schreeuwen bent om aandacht.
Avond, Gomi
Mods hebben geen banknopquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:52 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe jij hebt ook wel ambities die richting toch? knopje her en der
Als ik jou niet beter zou kennen, zou ik denken dat je zojuist schreef dat er mensen bestaan die jouw aandacht willenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Avond, Jian. Vluchtig zie ik al meerdere malen mijn naam staan in je berichten. Als ik je niet beter zou kennen zou ik bijna gaan denken dat je kinderachtig aan het schreeuwen bent om aandacht.
Avond, Gomi
Nee, zijn gangetjequote:
hehe heel fok dood, wat was er, ja we gaven jian een banknopjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Mods hebben geen banknopNee, ik ga meteen voor Admin, "wat zei u, wat zei u?" kedeng, ga maar een weekje brommen. Ik heb een hele lijst met namen
Ja, ik weet 't, ik ben een machtswellusteling
gelukkig kan ik daar goed mee leven
alles lekker hier. helemaal blij. maandag de rotzooi ff laten voor wat t is en ff weg naar een beetje zonquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, zijn gangetje![]()
en maakt u het meneer Gomi, meester van de rotzooi?
Zow, Rosseta Stone gevolgd, poeh, heejquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, zijn gangetje![]()
en maakt u het meneer Gomi, meester van de rotzooi?
Zon? Welk exotisch oord ga je bezoeken dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:59 schreef gomi het volgende:
[..]
alles lekker hier. helemaal blij. maandag de rotzooi ff laten voor wat t is en ff weg naar een beetje zon
Och, valt wel mee, ik heb maar vier velletjes met namenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:59 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe heel fok dood, wat was er, ja we gaven jian een banknopje
geen exotisch oord. nu gewon naar turkije. ff zon pakken voor we naar de winter gaan hequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zon? Welk exotisch oord ga je bezoeken dan?
dat zijn de 4 velletjes met mijn kloons zekerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:02 schreef gomi het volgende:
[..]
geen exotisch oord. nu gewon naar turkije. ff zon pakken voor we naar de winter gaan he
Welnee, jij mag blijven en je kloons ook, ik heb wel D_K 2 x op elk velletje staan, opdat ik hem zeker niet vergeetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:03 schreef gomi het volgende:
[..]
dat zijn de 4 velletjes met mijn kloons zeker
Toch nog redelijk exotisch.Waar ergens? Turkije is relatief een vrij groot land.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:02 schreef gomi het volgende:
[..]
geen exotisch oord. nu gewon naar turkije. ff zon pakken voor we naar de winter gaan he
in de buurt van alanya. gewoon lekker lui zon zee enzoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Toch nog redelijk exotisch.Waar ergens? Turkije is relatief een vrij groot land.
En alles inclusief zodat je nooit je hotel hoeft te verlaten?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:05 schreef gomi het volgende:
[..]
in de buurt van alanya. gewoon lekker lui zon zee enzo
Dag, Jian.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:10 schreef Jian het volgende:
Ik spreek je Nobus, ik moet nog wat doen en dan naar VI
laters en have funquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:10 schreef Jian het volgende:
Ik spreek je Nobus, ik moet nog wat doen en dan naar VI
lol daar heb ik dus een hekel aan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En alles inclusief zodat je nooit je hotel hoeft te verlaten?
Met wie?
Ik zit toch liever in een hotel dan staan op een camping.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:15 schreef gomi het volgende:
[..]
lol daar heb ik dus een hekel aan.
ga er niet in t hotel zitten he
en ga met mn vriendin.
eerdre dit jaar naar sur/cur geweest maar zonder haar en zij naar praag enzo. zonder mij
nu dus maar eens samen he
oh ja acmping doe ik ook liever niet. wel gewoon makkelijk en dus hotel hequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zit toch liever in een hotel dan staan op een camping.
Samen op vakantie, altijd risicovol.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:18 schreef gomi het volgende:
[..]
oh ja acmping doe ik ook liever niet. wel gewoon makkelijk en dus hotel he
bedoelde dus dat ik er niet ga om de hele dag in t hotel te zitten
is eerste echte vakantie samen ook he
wel paar dagen naar lissabon geweest in t voorjaar, maar dat was maar dag of 4 a 5.
nu pas echt vakantie samen
ah t regent er 1dag in sept.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]![]()
En dan maar hopen op mooi weer, want daar zitten in de regen lijkt mij erg saai.
*zucht* wat romantisch....leuk Gomiquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:15 schreef gomi het volgende:
[..]
lol daar heb ik dus een hekel aan.
ga er niet in t hotel zitten he
en ga met mn vriendin.
eerdre dit jaar naar sur/cur geweest maar zonder haar en zij naar praag enzo. zonder mij
nu dus maar eens samen he
Wil jij niet samen met mij in een WigWam kamperenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zit toch liever in een hotel dan staan op een camping.
Samen op vakantie, altijd risicovol.
Als je die voor de deur op het grasveld zet. Dan kan ik tenminste warm zitten als het regent en warm slapen als het buiten koud isquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wil jij niet samen met mij in een WigWam kamperen
thnxquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
*zucht* wat romantisch....leuk Gomi
Ja, ik zag het zojuist, ik ken die aflevering met Ron Woodquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:40 schreef Toverheks het volgende:
Jian nog mijn DM gelezen gisteren?
Okequote:Op zondag 2 september 2012 00:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik zag het zojuist, ik ken die aflevering met Ron Wood
http://www.net5.nl/progra(...)mo-dallas-extra-langquote:Op zondag 2 september 2012 12:16 schreef Gert het volgende:
Voor degenen die het gekonkel en de intriges hier een beetje missen: JR is back! Older and meaner!![]()
[ afbeelding ]
Vanaf dinsdag op Net 5
Het verbaast me dat-ie überhaupt nog leeft!quote:Op zondag 2 september 2012 15:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://www.net5.nl/progra(...)mo-dallas-extra-lang
Net promo gezien, lijkt me wel weer leuk, alleen nu zal er wel erg veel reklame steeds tussen zitten, en Larry hagman hoeft alleen nog maar dood te gaan, die is oud geworden zeg.
oh dat wist ik helemaal niet, maar zag hem in de promo hoeft echt alleen nog dood te gaan, lijkt wel zo een wassebeeld uit madame Tussaud.quote:Op zondag 2 september 2012 16:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Het verbaast me dat-ie überhaupt nog leeft!
Hij is tijdens de eerste Dallas-periode ook een keer neergeschoten trouwens. Door een kijker die vond dat hij niet zo gemeen moest doen tegen Sue-Ellen.
met ondertiteling????quote:Op zondag 2 september 2012 16:36 schreef Jian het volgende:
Ik heb toevallig net deel 1 t/m 10 binnengehaald voor m'n moeder, die wilde 'm zo graag zien
Ik heb ze allemaal al gekeken (met subs)quote:Op zondag 2 september 2012 16:36 schreef Jian het volgende:
Ik heb toevallig net deel 1 t/m 10 binnengehaald voor m'n moeder, die wilde 'm zo graag zien
Ik heb de 1e 3 delen gezien omdat m'n mams zo enthousiast was, maar ik kon er niet echt warm van worden, dus ben ik gestopt. Als je de oude series ook hebt gevolgd zal het wel anders zijnquote:Op zondag 2 september 2012 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal al gekeken (met subs)Wel grappig maar ach ja
Ben het al aan het binnen halen, als ik een aflevering gezien heb zal ik eens mijn beoordeling erover geven............met ondertitelingquote:Op zondag 2 september 2012 18:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, anders mist ze de helft, als het niet meer is
Ja, het zijn er inderdaad 10quote:Op zondag 2 september 2012 18:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ben het al aan het binnen halen, als ik een aflevering gezien heb zal ik eens mijn beoordeling erover geven............met ondertiteling(gaat tot en met afl. 10 klopt dat?)
oke nou ze staan allemaal in een rijtje te wachen afl. 1 is binnenquote:
868 dagen retentie... lukt dat nog?quote:Op zondag 2 september 2012 19:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke nou ze staan allemaal in een rijtje te wachen afl. 1 is binnen
????? retentie heeft iets met papier te maken google ik net, dus wat bedoel je, al die moeilijke woordenquote:Op zondag 2 september 2012 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
868 dagen retentie... lukt dat nog?
Dallas is een ouwe kolereserie.. of je die wel compleet binnenkrijgt.. (retentie= de tijd dat je server troep vasthoud..)quote:Op zondag 2 september 2012 19:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
????? retentie heeft iets met papier te maken google ik net, dus wat bedoel je, al die moeilijke woorden
oke, maar is nieuw, gaat nu om hun kinderen, Gert had link neer gezet ik link van de promo.quote:Op zondag 2 september 2012 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dallas is een ouwe kolereserie.. of je die wel compleet binnenkrijgt.. (retentie= de tijd dat je server troep vasthoud..)
Ohhw Dallas 2012 zeg dat dan..quote:Op zondag 2 september 2012 19:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, maar is nieuw, gaat nu om hun kinderen, Gert had link neer gezet ik link van de promo.
tjonge, tis wakkerquote:Op zondag 2 september 2012 19:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw Dallas 2012 zeg dat dan..
Ohhw.. dan ben ik abuis, ik kreeg heel even de indruk dat je geen flikker te doen had,quote:
Je bent niet abuis, je bent gewoon aan het dementerenquote:Op zondag 2 september 2012 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw.. dan ben ik abuis, ik kreeg heel even de indruk dat je geen flikker te doen had,
Sorry...
Zie je wel? Ik heb het zelden bij het verkeerde eind.. gebrek aan onderwerpen doen zelfs de beste aanzetten tot flauwe, op de Persoon gerichte grappigheden....quote:Op zondag 2 september 2012 19:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Je bent niet abuis, je bent gewoon aan het dementeren
sorry
Gebrek aan onderwerpen? Neem es een kijkje in NWSquote:Op zondag 2 september 2012 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zie je wel? Ik heb het zelden bij het verkeerde eind.. gebrek aan onderwerpen doen zelfs de beste aanzetten tot flauwe, op de Persoon gerichte grappigheden....
Jaja en dan denk jij dat ik een beetje stupide ga vragen wat NWS is zeker? Nou mooi niet...quote:Op zondag 2 september 2012 19:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Gebrek aan onderwerpen? Neem es een kijkje in NWS
NWS, gewoon het sub-forum nieuws & achtergronden, gek. Als vrijwillig 3 sterren fokker moet je toch een beetje op de hoogte zijn van de sitemap hier, hèquote:Op zondag 2 september 2012 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja en dan denk jij dat ik een beetje stupide ga vragen wat NWS is zeker? Nou mooi niet...
Ik heb gewoon 3 sterren gekocht om van Adblokgezeik af te zijn.. wat was JOU 3 sterren-excuus ookalweer?quote:Op zondag 2 september 2012 20:03 schreef Jian het volgende:
[..]
NWS, gewoon het sub-forum nieuws & achtergronden, gek. Als vrijwillig 3 sterren fokker moet je toch een beetje op de hoogte zijn van de sitemap hier, hè
Ik ben een goede fokker, ik heb ze gekregen als blijk van waarderingquote:Op zondag 2 september 2012 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 3 sterren gekocht om van Adblokgezeik af te zijn.. wat was JOU 3 sterren-excuus ookalweer?
Ik dacht al zoiets....quote:Op zondag 2 september 2012 20:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben een goede fokker, ik heb ze gekregen als blijk van waardering
Je denkt dat ik traag ben?quote:Op zondag 2 september 2012 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets....![]()
Verder dan dit beeld wat ik heb kom ik echeter niet....![]()
[ afbeelding ]
Tsja, wat anders te denken dan dat velen hier de beurs moeten trekken om van gezeik af te zijn, waar "anderen" gratis hetzelfde recht krijgen... ?quote:
Ik bedoelde eigenlijk, gaat het echt om dat slijmspoor .....quote:Op zondag 2 september 2012 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, wat anders te denken dan dat velen hier de beurs moeten trekken om van gezeik af te zijn, waar "anderen" gratis hetzelfde recht krijgen... ?
Ik weet 't, ik werd er door overvallen, opeens stond ie op en onbewust zat ik te kijken, gelukkig heeft verder niemand het gezienquote:
Yvon jaspers isquote:Op zondag 2 september 2012 20:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet 't, ik werd er door overvallen, opeens stond ie op en onbewust zat ik te kijken, gelukkig heeft verder niemand het gezien
Eigenlijk heb ik nog nooit een hele aflevering gezien, maar ik zou Yvon wel doen, ook al is het een tarutquote:
Ik naar 't debatquote:
Ik ben best politiek geëngageerd, maar ik heb eerlijk gezegd even mijn buik vol van de dames en heren politici, ik kan ze eerlijk gezegd niet meer aanhoren zonder me te pletter te ergeren.quote:
Dat was niet op zondag Gerda. Dat was op een dinsdag, in 2007. Gaat het wel goed met je?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:11 schreef Gerda het volgende:
Gert, waar heb je mijn kunstgebit gelaten toen je zondag bij me op visite was?
Ik kijk er niet naar omdat ik benieuwd ben hoe ze over stellingen denken, wel vind ik het leuk om te zien hoe ze zichzelf willen positioneren, en hoe ze hun strategie aanpassen. Zo heeft na het succes van Samsom met zijn 'eerlijke boodschap' in het kick-off debat, iederéén het nu ineens over eerlijk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben best politiek geëngageerd, maar ik heb eerlijk gezegd even mijn buik vol van de dames en heren politici, ik kan ze eerlijk gezegd niet meer aanhoren zonder me te pletter te ergeren.
Ik denk dat ik maar op de Partij van de Dieren ga stemmen.
Voor de inhoud hoef je ook echt niet meer te kijken, ik kan die verhalen ondertussen dromen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kijk er niet naar omdat ik benieuwd ben hoe ze over stellingen denken, wel vind ik het leuk om te zien hoe ze zichzelf willen positioneren, en hoe ze hun strategie aanpassen. Zo heeft na het succes van Samsom met zijn 'eerlijke boodschap' in het kick-off debat, iederéén het nu ineens over eerlijk.
Straks nog Lubbers, de Bolk en Bos op 1. Ga ik ook kijken.
Ik weet niet hoe ze het flikken bij het CDA, maar ik kan ze stuk voor stuk niet uitstaan. Die Buma vind ik ook het meest irritant van allemaal, en dat wil wat zeggen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Voor de inhoud hoef je ook echt niet meer te kijken, ik kan die verhalen ondertussen dromen.
Ik gooi 'm straks ook nog wel even op 1, kijken of de oude garde nog wat zinnigs te melden heeft.
Alleen Lubbers, hè, ik hoop dat ik dat een beetje trek, pfffff
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was niet op zondag Gerda. Dat was op een dinsdag, in 2007. Gaat het wel goed met je?
JE MOEDER!! JE MOEDER!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |