quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:07 schreef 5thencounter het volgende:
En ik wacht met spanning op Breivik.. The Massacre-Musical.. lijkt me té gek worden!
Wat een mafkees is dat toch, zag vanavond nieuws met die vieze grijns op zijn smoel, echt op een eiland en dan nooit meer naar omkijken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:07 schreef 5thencounter het volgende:
En ik wacht met spanning op Breivik.. The Massacre-Musical.. lijkt me té gek worden!
dan moet ik deze ook maar postenquote:
vind die Chantal nou echt geen ene moer aanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:10 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dan moet ik deze ook maar posten
Maar dan worden die gevoelige achtergronden mooi in Muziek en Dans omgezet...!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wat een mafkees is dat toch, zag vanavond nieuws met die vieze grijns op zijn smoel, echt op een eiland en dan nooit meer naar omkijken.
Chantal isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind die Chantal nou echt geen ene moer aan
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar dan worden die gevoelige achtergronden mooi in Muziek en Dans omgezet...!![]()
Met Jamai, als Breivikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar dan worden die gevoelige achtergronden mooi in Muziek en Dans omgezet...!![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Met Jamai, als Breivik![]()
[ link | afbeelding ]
zeik niet, als iemand de rol van Breivik voor zijn rekening kan nemen is het Jamai, jahquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:19 schreef 5thencounter het volgende:
Die had een dikke bril of.. dat is heel niet Arisch...
Die raakt nog geen Loch Ness Monster met die bril gek!quote:
Ho, ho, in Miss Saigon was ie wel soldaat, hè, met contactlenzen en alquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die raakt nog geen Loch Ness Monster met die bril gek!
Aha.. en die waren van SpecShooters? Dé Noorse dochteronderneming voor ál Uw betere schietwerk?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ho, ho, in Miss Saigon was ie wel soldaat, hè, met contactlenzen en al
er zijn mensen die hier aanstoot aan gaan nemen hè, dat weet je toch, hèquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha.. en die waren van SpecShooters? Dé Noorse dochteronderneming voor ál Uw betere schietwerk?
quote:
Ongetwijfeld... net als ik toen ik de billboards zag van Soldaat van Oranje The Musical...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
er zijn mensen die hier aanstoot aan gaan nemen hè, dat weet je toch, hè
ja, dat vind ik ook zo ........ van die zingende Duitse SS-ers, ik krijg daar toch een beetje onwerkelijk gevoel bij. Ik bedoel niet dat ik een zingende Tarzan normaal vind, maar daar kan ik me dan nog net voor afsluiten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ongetwijfeld... net als ik toen ik de billboards zag van Soldaat van Oranje The Musical...
Das niet veelquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:49 schreef Laysa het volgende:
Ik wilde wat zeggen maar verder dan dit kom ik niet
Mooi, dat is een hoop informatie waar we niets mee kunnen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:49 schreef Laysa het volgende:
Ik heb nog geprobeerd om het allemaal in goede banen te leiden, ma ja ...... ga er maar aan staanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:49 schreef Laysa het volgende:
Wilde je nog wat kwijt? Now Is The Moment zoals de beste Killers in America roepen vlak voordat ze het schooltje binnenstappen....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:54 schreef Laysa het volgende:
Ik hoef ook geen verdere informatie te verschaaffen...wann feest
Godkolere.. straks ga je ook nog Vonne roepe.. datse nog niet geweest is...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:10 schreef Toverheks het volgende:
Remlof is ook nog helemaal niet langs geweest in de Reunie Topic, zeker te druk met de aankomende verkiezingen
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Godkolere.. straks ga je ook nog Vonne roepe.. datse nog niet geweest is...
quote:
hahahah slaap lekker en hou het zooitje ongeregeld hier in de gaten hoorquote:
Blauwe garde ..., dat klinkt me toch iets te heroïsch! Ik dacht meer aan zoiets;quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, gezellig! Welkom bij de blauwe garde. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mannen van de gestampte pot dus, ook goed.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Blauwe garde ..., dat klinkt me toch iets te heroïsch! Ik dacht meer aan zoiets;
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |