Nope, trio's, kwartetten, sexueel actief vanaf mn 12 e ongeveer, bijna een seksverslaving deed het veel tussen mn 12e en 18e toen monogame relatie van 6 jaar en toen weer gaan sletten.quote:
6 jaar lang en nog zo'n aantal. respectquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nope, trio's, kwartetten, sexueel actief vanaf mn 12 e ongeveer, bijna een seksverslaving deed het veel tussen mn 12e en 18e toen monogame relatie van 6 jaar en toen weer gaan sletten.
Klinkt cliche, maar ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij zijn blij als de vrouw blij is he
das ook niet juist. evenwichtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind haar genot eigenlijk belangrijker dan het mijne
ik niet (altijd)quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker, maar dat gaat niet altijd oo denk ik....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij zijn blij als de vrouw blij is he
Als zij fijn komt, lekker van mij genoten heeft, dan ja. Dan hoef ik niet zo perse meer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik ben niet trots op het aantal maar schaam me er ook nier voor...ik ben ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
6 jaar lang en nog zo'n aantal. respect
in een auto is kutquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:17 schreef Grijsbaard het volgende:
Ach.. de meest dingen heb ik wel gedaan volgens mij, maar trio met man en vrouw staat nog op het lijstje en carseks.
snap ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben niet trots op het aantal maar schaam me er ook nier voor...ik ben ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |