Ja daaaaaaaagquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:41 schreef Tito_Makani het volgende:
Waar kan ik het goedkoopst de prepurchase halen? vind 55 euro wat hoog voor een pc game. Kan ik een half uur krijgen bij een lekkere dvp
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:41 schreef Tito_Makani het volgende:
Waar kan ik het goedkoopst de prepurchase halen? vind 55 euro wat hoog voor een pc game. Kan ik een half uur krijgen bij een lekkere dvp
En anders gewoon http://www.porfl.de/guildwars-namegenerator,en.htmlquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:07 schreef Smoofie het volgende:
Maarja, hoe groot is de kans dat ze mn naam nemen
Ik hoop gewoon om 9:00. Ik moet 9:00 opstaan voor werk, kan ik meteen snel char maken en naam reserveren. Ik wil gewoon met Smoofie. In WoW had bijna niemand het, maarja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:12 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
En anders gewoon http://www.porfl.de/guildwars-namegenerator,en.html
Ik heb trouwens vanavond alleen al twee keer de launcher geopend om te kijken of er updates waren en twee keer begon hij te downloaden
reken er maar niet opquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon om 9:00. Ik moet 9:00 opstaan voor werk, kan ik meteen snel char maken en naam reserveren. Ik wil gewoon met Smoofie. In WoW had bijna niemand het, maarja.
Haha oke duidelijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 05:23 schreef Snoepje5 het volgende:
Karma farmers![]()
Ook al join ik niet, wat een kut naam
Ach ik heb mijn wekker er niet eens voor gezetquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 05:30 schreef hans1988 het volgende:
Jezus, wat een volk op straat om 5 uur s'ochtends op zaterdag
Zaterdags is voor mij een uur of 12-1 normaalquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 05:32 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Ach ik heb mijn wekker er niet eens voor gezetVoor mij is dit redelijk "normaal"
Aan deze historische gebeurtenis moet aandacht geschonken worden!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 05:35 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Zaterdags is voor mij een uur of 12-1 normaal
Haha, echt hequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 05:55 schreef Wiehoe het volgende:
na ongeveer 2,5 uur slaap vraag ik mijzelf deels wel af wat ik hier nou eigenlijk doe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |