quote:
Jaquote:
Omdat ik van je hou.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:37 schreef Royco1 het volgende:
Konijnen zijn lang niet zo tof als koeien
Aai hem maar over zijn bolletje.quote:
Nee, vind ik geen mooie foto..quote:
Maar wel lekkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, vind ik geen mooie foto..
Ja ik wil een hapjequote:
Eten is er ook niet om mooi te zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, vind ik geen mooie foto..
Je hebt morgen een drukke dag dus dat is goedquote:
Tijn, kun jij jezelf pijpen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt morgen een drukke dag dus dat is goed
Van waar deze vraag?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijn, kun jij jezelf pijpen?
Verkapte "ik-heb-seks"post.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:47 schreef Myraela het volgende:
Waarom is het trouwens zo verdomd lekker om een dutje te doen na de seks?
Ik slaap telkens de halve dag weg, of zit enorm moe te gapen omdat ik mn dutjes mis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verkapte "ik-heb-seks"post.Kan jij jezelf pijpen? Nu we het toch over seks hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ben het alweer vergeten.quote:
Met deze pens van mij?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan jij jezelf pijpen? Nu we het toch over seks hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |