Dan sla ik jequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik stuur wel weer de foto van mijn halve pizza.
Awwquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ben nog steeds bezig, heb morgen 5 adressen antwerpen
Ik ben rond 5 uur smiddags thuis of klaar kan het niet precies zeggen maar dan heeft het nie echt zit meer denk ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Awwen later op de dag? End van de middag?
Ja snap ik je wilt ook eerst even zitten ipv meteen de auto in te springen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ben rond 5 uur smiddags thuis of klaar kan het niet precies zeggen maar dan heeft het nie echt zit meer denk ik
Nee daar gaat het niet om, bij udowu meet had ik het ook gedaan, maar ik blijf niet slapen, dus ben ik er savonds rond half 8 mischien, maar dan ben ik er maar paar uurtjesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja snap ik je wilt ook eerst even zitten ipv meteen de auto in te springen.
Ohh jammer dat je dan niet kan blijven slapen idd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee daar gaat het niet om, bij udowu meet had ik het ook gedaan, maar ik blijf niet slapen, dus ben ik er savonds rond half 8 mischien, maar dan ben ik er maar paar uurtjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |