Wat betekent menish? bashem is iets van alles oke of alles goed tochquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:35 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
menish bashem
hoe ken jij sorani?
weet ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:49 schreef wietparkiet het volgende:
Grapje toch beach![]()
Oneluv jeweettoch
Wat ben je toch goed voor de wereld DVquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dus ik zo het papier uitprinten, hebben ze de printer vlakbij de deur geplaatst.
Domme mensen.
Als er 1 dom wijf niet kijkt kan je zo wegrennen met je geprinte papier zonder te betalen.
Maar ik ben netjes terug gelopen en heb 50 cent betaald.
Wie goed doet, goed ontmoet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wat ben je toch goed voor de wereld DV
gelukkig maarquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dus ik zo het papier uitprinten, hebben ze de printer vlakbij de deur geplaatst.
Domme mensen.
Als er 1 dom wijf niet kijkt kan je zo wegrennen met je geprinte papier zonder te betalen.
Maar ik ben netjes terug gelopen en heb 50 cent betaald.
dat bedoel ik maarquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:53 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
gelukkig maar
de economie zou compleet ingestort zijn als jij die 50 cent niet betaald had
sterkte met wachtenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:55 schreef krullenbolletje het volgende:
Mijn pizza moet nog 15 minuten rip
Dan sla ik jequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik stuur wel weer de foto van mijn halve pizza.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |