Eerst even nog wat anders....
Zijn er al mensen die bezig zijn gegaan met hetgene wat hier geschreven is en zo ja.... VERTEL!!!!!!
We gaan het deze keer over standjes hebben(ik moet een nieuwe nickname aannemen, juf erodome, sorry ben melig ).
Ik zal dus nu het internet als bron gaan nemen, want er moeten wel begeleidende plaatjes bij, ik heb geen scanner geinstaleerd staan.
Mods, maak je geen zorgen en perverselingen maak je niet te blij, ik zal de plaatjes zo netjes mogelijk houden
Wacht wacht wacht, eerst nog een stukje tekst.....
Uit het boek Tantra; een weg naar intimiteit en extase door Margot Anand een hele mooie oefening.
Zorg voor een lekkere sfeer in jullie kamer. Zet zachte sensuele muziek op en leg een deken op de grond. Vraag je partner om op de grond te gaan liggen. Wrijf vervolgens je handen stevig over elkaar om ze warm te maken, want ja, koude handen zijn niet echt opwindend. Raak met je vingertoppen het lichaam van je partner aan. Die aanraking moet heel subtiel zijn, je mag de huid nauwelijks voelen. Je kunt kleine cirkeltjes of lange halen over het huidoppervlak maken. Volg met je vingers het ritme van de reactie van je geliefde zodat zijn lichaam geleidelijk aan begint te gloeien. Raak alle erotische delen van het lichaam aan:
achter de oren, op de oogleden, boven en onder de ogen, de lippen, binnenkant van de ellebogen en polsen, de palm van de hand, op en om de tepels en de navel, onderbuik, binnenkant van de dijen, achterkant van de knieën, de binnenkant van de enkels, onder de voeten en andere gevoelige plekjes die je zelf gaandeweg ontdekt.
Daarna ga je ter hoogte van de taille, met je gezicht naar zijn hoofd gekeerd, wijdbeens boven je partner staan en buig je voorover. Je strijkt met beide handen in gelijkmatige vloeiende bewegingen krachtig van de navel naar borst en schouders. En daarna weer naar beneden langs de armen waarbij je goed in- en uitademt. Herhaal deze bewegingen een keer of drie. Doe dan een paar stapjes terug en ga met gespreide benen boven de onderbenen van je partner staan en maak dezelfde lichte bewegingen. Maar dit keer van de navel over de bekken naar de dijen, benen en voeten. Gun je partner een paar minuten rust en geef elkaar een innige omhelzing.
Ga dan tegenover elkaar zitten en laat hem vertellen waarvan hij het meest genoten heeft. Goed om te weten wat hij/zij lekker vindt voor de volgende keer. En nu is het jouw beurt om verwend te worden!
Goed standjes!!!!!!!!
Ik gebruik een engelse bron(bij de eerste 2 standjes dan), dus de bijbehorende teksten zijn in het engels, maar dat zal geen problemen opleveren neem ik aan.
We beginnen deze keer met 5 standjes, dat is meer dan genoeg tekst enzo
Tantric philosophy says that the search for knowledge is in everything you do, see, and experience. That is why sensuality and sexuality are such important components of the Tantric path. Being aware of your body, and all that it is capable of, teaches you exquisite lessons.
Spring is the time of ancient Beltane rituals, the annual rites of renewal, procreation, and sensual activities. Our early forefathers and foremothers celebrated fertility rituals in cultures all over the world just a few generations ago. If spring has got you a little "all shook-up" you may want to consider creating a ritual or ceremony of your own to celebrate spring.
Consider adding a couple of new Kama Sutra positions to an evening, or afternoon, of sensual fun. You can get very creative by planning ahead and pre-learning some new positions to try with your beloved. You'll find some ideas here to get you thinking.
Couples practicing the ancient arts of the Kama Sutra often used pillows that were shaped to fit under the buttocks. Bolsters and pillows were also used to lean on as aids to help the couple create the positions they were exploring. There are some unique modern versions of those accoutrements available that you can use to your own advantage in the quest to deepen your sexual exploration.
Woman superior positions are thrilling for the powerful place that women find themselves in when they are on top. They can control thrusting, depth, G-spot stimulation, and rhythm from these positions. Often a woman's G-spot will be very slightly to one side or another. She can subtly adjust herself when on top to create just the right contact.
In woman superior positions the woman can be of great help for facilitating ejaculation mastery in her partner. She must examine and put aside her ego of "getting him off" and then she'll be able to help him ride the subtle edges of this realm. When a couple gets really good at this they can go and go and both will have more opportunity to move into the realm of ecstatic multiple orgasms.
In the two pictures you can see some of the possible positions that can be created with a little help from furniture. Notice that the woman has her feet on the floor. This is a powerful position because she can really use her legs to glide up and down and even churn her hips and rock. Her knees aren't confined to the bed and she doesn't need to have super strong thighs, either. This is a good position for her to use her "Pompoir" skills and to eye gaze in.
With his feet on the ground, he can rock and lift his pelvis to help create the dance of love. Their hands are free to caress and add to the stimulation of breasts, scrotum, faces, clitoris, and heart. She can put her feet up to his sides to move into the "Bee" position or wrap her legs around him for the Yab/Yum position. They are mobile, fluid, and well supported. He's comfortable and she's comfortable, too.
What other positions can you imagine would be possible with the use of furniture? Have you and your lover ever tried any? This spring may be the time for you to try!
==================================================
Names like "Donkeys in the Third Moon of Spring" and the "Wheelbarrow" have been used to describe some of the variations to this group of positions. I've only recently discovered this category of positions myself. They're very exciting and you don't have to be a Yogi for some of the variations. For the woman they are G-spot stimulating and, surprisingly, she has quite a bit of control. This position is also very erotic to the man as he has a birds-eye view of gorgeous buttocks and the pelvic freedom to thrust effortlessly. It's also known that inversion is quite good for the health when taken in moderation!
I know some of you will be immediately turned off by this position because you think it's too difficult. Don't talk yourself out of it until you read further. Remember, most positions we use we don't stay in for very long - we shift and change and adapt them to our comfort levels. Keep that in mind when trying these variations.
As you can see from the picture the woman is upside down. She is holding herself comfortably with head resting on her crossed arms so that they form a pillow and support her without having to crook her neck too much. She could easily have a pillow or two under her arms if she needed --as can you. A variation on this theme is to have the woman resting on a hassock or footstool so that she is a little higher up in relationship to her partner. Make sure the stool won't slip out from under the woman.
I like the modified position of leaning over the edge of the bed with the man behind. The woman then puts one of her legs up to be held onto by her partner (or both if she is smaller than her partner and can be held up by him). This creates the same effect on the Yoni (Sanskrit for Vagina) and G-spot that both legs in the up position create in the full wheelbarrow. The woman can also kneel on the bed on all fours, with her partner also kneeling, and lift one of her legs up. The partner then holds that leg in the air to create the G-spot effect.
Movement for the woman is relatively free in that she can still move her hips subtly and, especially in the modified position of one leg up, she can raise that leg higher or lower depending on the G-spot contact she desires. The holding of the legs and hips and ankles affords the man good control in the lovemaking act. Remember to breathe together and, when you get into the desired position, to focus your attention for a few minutes to just being in the perfection of the moment. You can then begin your movement and thrusting techniques, moans and sighs. Periodically come back to the focus of perfection by slowing down, breathing and acknowledging your partner.
TIPS:
Put a mirror in front of the woman so the two of you can have eye contact and she can see the action too!
Men - bend your knees to protect your back. Practice undulating your pelvis in a soft movement as prep for these positions.
If the man holds her thighs rather than her feet it will afford more support for the woman but give her less freedom of movement.
Try the different variations to see what fits best for you and your partner.
===================================================
Kluwen:
Zij ligt op haar rug en haar benen houdt ze om zijn bips gevouwen.
Terwijl hij haar penetreert, plooit hij zijn linkerbeen en legt deze aan de buitenkant van haar gestrekte been.
Dit veroorzaakt meer wrijving en vergroot het genot voor hem en haar.
Moeilijkheidsgraad: 8 (grote mikvaardigheid vereist)
Voordeel: Ideale positie om onbezorgd te vrijen en toch opwindend.
Nadeel: Niet veel bewegingsvrijheid, want penis kan gaan wandelen.
Tip: Zet de penis vast!
==================================================
Kruiwagen:
Zij ligt op haar rug. Ze richt zich vanuit deze positie lichtjes op en houdt de benen om zijn middel.
Hij omvat met beide handen haar middel waardoor zij achterover kan leunen en knielt tussen haar benen in.
De opwaartse bewegingen die hij maakt stimuleren naast haar vagina ook haar clitoris.
Moeilijkheidsgraad: 4
Voordeel: Comfortabele houding waarbij de man met zijn hand de borst van zijn partner kan strelen, masseren, ...
Nadeel: Weinig bewegingsvrijheid op vlak van hipshake.
===================================================
Terwijl hij knielt en zijn benen spreidt, gaat zij op haar rug liggen en neemt zijn benen vast.
Zij trekt haar gevouwen benen naar haar borsten toe en hij penetreert haar wijdbeens of vouwt zijn benen om haar billen heen.
Moeilijkheidsgraad: 7 (wegens eventuele neveneffecten)
Voordeel: Diepgaande penetratie en hevige stimulatie via vagina en onderbuik.
Nadeel: Pijnlijke knieën, platgedrukte borsten, kramp en zweetvoeten moet je er eventueel wel bij nemen.
het stoppen een ejaculatie is wat lastiger toe noemen. ik kan nu al zeggen dat dit toch wel erg veel training vergt.
handmatig stoppen door op het perineum te drukken is geen probleem vrij simpel zelfs. dat is niet de bedoeling vind ik dan. het moet ook kunnen door het spannen van spieren zelf. wat dit betrefd ben ik zelf aan het stoeien met een combinatie van het gebruik van de PC-spier en de mula bandha techniek (als ik het goed heb ). hiermee lukt ut me in middels om opt moment van orgasme de ejaculatie een seconde of 30 - 40 uit te stellen. maar tegen houden is nog ff te hoog gegrepen
dat was ut wel zo'n beetje voor ut moment. is dit wat je bedoelde "JUF-erodome
(w00h00 een geheel on-topic en serieuze reply)
(ik leer ut nog wel een keertje
quote:Dankjewel leerling Wh33L
Op donderdag 19 juni 2003 22:16 schreef Wh33L het volgende:
ok, je wil ook wat feed-back. nou dat kan geregeld worden.
mijn partner en ik zijn inmiddels begonnen met het trainen van de PC-spier. ik ben opt moment daarmee zover dat langdurig trainen. geen vermoeien effect meer heeft. maar we hebben ut nog niet echt in de praktijk toegepast.het stoppen een ejaculatie is wat lastiger toe noemen. ik kan nu al zeggen dat dit toch wel erg veel training vergt.
handmatig stoppen door op het perineum te drukken is geen probleem vrij simpel zelfs. dat is niet de bedoeling vind ik dan. het moet ook kunnen door het spannen van spieren zelf. wat dit betrefd ben ik zelf aan het stoeien met een combinatie van het gebruik van de PC-spier en de mula bandha techniek (als ik het goed heb
). hiermee lukt ut me in middels om opt moment van orgasme de ejaculatie een seconde of 30 - 40 uit te stellen. maar tegen houden is nog ff te hoog gegrepen
dat was ut wel zo'n beetje voor ut moment. is dit wat je bedoelde "JUF-erodome
(w00h00 een geheel on-topic en serieuze reply)
(ik leer ut nog wel een keertje
Nee serieus ik vind dit erg leuk om te doen, ik kom ook weer vanalles tegen waarvan ik denk ohhhh jaaa dat was ik vergeten en natuurlijk ook wel wat nieuwe dingen, het is dus voor mij net zo leerzaam als voor ieder.
Zoals ik al heb gezegd vaker ben ik ook maar beginnend wat tantra betrefd.
Het kost idd vrij veel oefening om het helemaal onder de knie te krijgen, makkelijk is anders, maar aangezien de oefeningen niet al te veel moeite koste is het wel goed vol te houden en je zal zien dat het steeds beter gaat, dus dat is dan wel erg leuk, je merkt langzaam maar zeker steeds meer resultaat.
(heeft vaag ut vermoeden dat een hoop anonieme usertjes daar ook zo over denken )
quote:Ja dat is hem, je kan je pc spier ook trainer door er een washandje op te leggen en dan je penis stijf te houden, lukt dat dan een nat washandje, lukt dat dan een gastenhanddoekje, dan een natte, enz enz enz, totdat je een badlaken over je penis heen kan hangen en hem stijf kan houden.
Op maandag 14 juli 2003 22:13 schreef SomeDude het volgende:
Ik heb t nergens kunnen terug vinden, maar is die PC-spier dezelfde spier die ik gebruik om mn penis te "bewegen".
Waar ik hem dus lichtelijk mee naar boven en beneden kan laten gaan?
Maar dat heen en weer bewegen is voldoende, als je daar een paar keer per dag een serie van doet zal je zien dat je pc spier snel getraind word.
quote:Erodome... deze kan ik nergens vinden... heb je een isbn nummer voor me?
Op vrijdag 4 april 2003 23:58 schreef erodome het volgende:[..]
Ja natuurlijk kan dat....
Zoals ik al heb gezegd, het is een beginnersboekje, 1 van mijn eerste aankopen op dit gebied.
Een heel goedkoop boekje(gewoon in een witte boekenwinkel gekocht), maar leuk zat om mee te beginnen...Het is spirituele sex; tantrisme, taoisme en de kunst van het liefdesspel door caroline aldred.
quote:ISBN: 90-5764-095-3
Op woensdag 12 november 2003 07:54 schreef Represent het volgende:[..]
Erodome... deze kan ik nergens vinden... heb je een isbn nummer voor me?
quote:Via bol.com niet te bestellen maar wel via proxis.nl voor geintresseerden... 'k moest namelijk effe zoeken...
Op woensdag 12 november 2003 18:59 schreef erodome het volgende:[..]
ISBN: 90-5764-095-3
quote:Graag gedaan hoor, tis geen moeite...
Op maandag 19 januari 2004 22:49 schreef ilony het volgende:
Superbedankt voor de info erodome..
[Dit bericht is gewijzigd door sjeedie op 21-01-2004 08:21]
quote:Door Metrolike:
Een goed boek is tantra een andere visie op leven en sex. van andre van lysebeth.
Hierin wordt duidelijk vermeld wat tantra is en welke oefeningen je kan doen om je orgasme uit te stellen.
TIP. als je aan tantra doet neem er dan je tijd voor en zet de teleoon uit!!
quote:Door:Prupke:
9069634228 Anand, M. De magie van tantra / druk Herdruk Gottmer Uitgevers Groep b.v. CB
ING ¤23,90 A
9069635461 Anand, M. Intimiteit en extase / druk 1 Gottmer Uitgevers Groep b.v. CB
ING ¤10,90 A
9069633590 Anand, M. Tantra, een weg naar intimiteit en extase / druk 5 Gottmer Uitgevers Groep b.v. CB
ING ¤23,90 A
9020252399 Lysebeth, A. van Tantra / druk 1 Ankh-Hermes, Uitgeverij CB
GEB ¤29,50
9071985733 Osho Tantra - leven in vrijheid / druk 1 Osho Publikaties V.O.F. CB
GEB ¤19,95 A
9071985660 Osho Tantra, het allerhoogste inzicht / druk 7 Osho Publikaties V.O.F. CB
ING ¤15,50 A
9071985180 Osho Tantra, spiritualiteit & seks / druk 2 Osho Publikaties V.O.F. CB
ING ¤8,95 A
9071886247 Thubten Yeshe De groene tara / druk 1 Maitreya, Uitgeverij CB
ING ¤21,50 O
9020200984 Ubben, G. Van seks naar tantra / druk 1 Ankh-Hermes, Uitgeverij CB
ING ¤4,95
dit is wat er te krijgen is op gebied van tantra (nederlandstalig dan wel en leverbaar bij elke boekhandel)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |