ik zie het nu pas.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:03 schreef LompeHork het volgende:
The Hoice of Volland
Nee. Ik doe niet mee.
quote:
voice of hollandquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:04 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Doe eens uitleggen, ik snap er geen reet van
Dezequote:
Mijn user?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik kan daar niks aan doen, maar jij wel aan je user.
Niet zo aardig he.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mijn user?![]()
Nogmaals: allochtoon
OOOOOWWWquote:
thuiscoach appquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:31 schreef smegmanus het volgende:
Hoi, ik kwam dit topic tegen en vroeg me af waar het precies over ging?
Gr gr van jullie vriendje.
HEHEHEHEHE LEKKEERRRRR VOOR JE! MWHEHE MOET JE MAAR NORMAAL DOEN. AL DAT GEKUT VAN JOU! !/1!!!1!/!1quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wat een belediging ik word er helemaal verdrietig van stop
Ow, ja. sorry, ik zag door de SC de bomen door het bos niet meer.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:33 schreef plopkweker het volgende:
TS krijgt een 48 uurs i.v.m racisme?
In Nederland is het toegestaan om mijn mening te uiten. Ook over allochtonen. Al heb ik daar mijn mening niet over geuit; ik zei namelijk alleen 'allochtonen' meer niet. Dus geen 'allochtonen zijn kut' ofzo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:33 schreef plopkweker het volgende:
TS krijgt een 48 uurs i.v.m racisme?
Maakt niet uit, je bent gewoon een kuthoer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
In Nederland is het toegestaan om mijn mening te uiten. Ook over allochtonen. Al heb ik daar mijn mening niet over geuit; ik zei namelijk alleen 'allochtonen' meer niet. Dus geen 'allochtonen zijn kut' ofzo.groetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |