quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:38 schreef iBenny het volgende:
Er komt een boom uit dr achterhoofdJeumigs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar een tattoo hoorThat's all folks!
quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:38 schreef iBenny het volgende:
Er komt een boom uit dr achterhoofdgespleten puntjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar een tattoo hoor🐙
Geweldigquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:38 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe ik viel er zomaar in. stond boven in mn lijst en dook er gewoon tussen. no fear
Niet jou types hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:58 schreef gomi het volgende:
[..]
was wel leuk ook tbh,. leuke mensen die dames
Dat is correctquote:
quote:
Sodomie?quote:
Helemaal naar de klotequote:
Nicequote:Op zondag 26 augustus 2012 16:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Helemaal naar de kloteHet is twee nachten zes uur geworden, ook nog cantus gehad
Maar zoooo vet
Was het maarquote:
Oooooooooohwquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Was het maarBen nu thuis, was elf uur wakker of zo. Bedden waren van gewapend beton vandaar.
Zeker Cee
Lekker is dat he.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:46 schreef iBenny het volgende:
Ik deed mijn gezicht tegen een elektrische vliegenmepper terwijl ik op het knopje drukte
Verveel je je zo erg?quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:46 schreef iBenny het volgende:
Ik deed mijn gezicht tegen een elektrische vliegenmepper terwijl ik op het knopje drukte
Serieus? Wow.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
Oeps.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plotseling?
Je had dat laminaat beter moeten leggen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
ik weet het, duidelijk mijn schuldquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je had dat laminaat beter moeten leggen!
dan heb je wel eer van je werkquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zat er volgens haar al even aan te komen, dat zie ik natuurlijk niet vanaf hier
Hmmmquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zat er volgens haar al even aan te komen, dat zie ik natuurlijk niet vanaf hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |