Ja, maar kwam imo door de valpartij waar hij last van had.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:17 schreef 99.999 het volgende:
Uran kwam gister toch al op wat achterstand binnen?
Uiteraard maar hij verloor er wel wat tijd door en wordt daarom minder aantrekkelijk als back-up kopman en aantrekkelijker als pure knecht.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, maar kwam imo door de valpartij waar hij last van had.
Uran was gisteren al erg slecht ben benieuwd of die kan herstellen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:16 schreef eentwee het volgende:
Benieuwd of we vandaag andere namen gaan zien omdat het langer bergop gaat. En gaat Sky Uran en/of Henao helemaal oproken?
Ah okquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Uran is niet gevallen, die werd er gewoon afgereden. Hij zat gewoon bij de groep die voor de valpartij zat, maar kon het niet bijbenen.
Waarom kun jij niet accepteren dat iemand een andere mening heeft. Beetje kinderachtig en dan ook nog eens die smileys erbij. Als hij ooit nog eens doorbreekt bij rabobabank als beschermde man krijg je van mij 1000 euro.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Compleet met je oneens. De vergelijking met Boven is dan ook nog eens heel flauw en kinderachtig. Van Winden had een moeilijk eerste jaar bij de profs, zoals heel veel neoprofs hebben. Daarna draaide hij echter een uitstekend 2011 en liet veel vooruitgang zien. Het resultaat in de RVV was bijvoorbeeld echt prima en daarmee toonde aan dat hij een grote stap had gezet. Daarna kwamen er wisselend nog wat meer goede uitslagen, maar hij miste vooral de constantheid. Dit jaar begon niet zo lekker, maar na zijn gedwongen opgave in de Giro lijkt hij weer op de goede weg te zijn en aan te haken bij dat niveau van 2011.
Daarom zeg ik, als hij volgend jaar nog weer een stap extra te zetten t.o.v. het jaar 2011, dan zou het een uitermate geschikte gast zijn voor de Vlaamse semi-klassiekers. What the fuck is daar raar en/of verkeerd aan
Jaren geleden kon Valverde wel mee in het 'hooggebergte ' in de Vuelta. Maargoed, we weten allemaal dat hij toen een erg betrouwbare hond had. Rodriguez was in de Giro erg goed, maar de concurrentie was afgelopen giro ook redelijk zwak te noemen. Sowieso gaat hij in de tijdrit weggeblazen worden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:21 schreef Pedroso het volgende:
Waar Purito voorheen niet in het hooggebergte mee kon is daar dit jaar wel verandering in gekomen (zie Giro). Valverde in vorm kan ook mee in het hooggebergte in de Vuelta (in de Tour kan ie dat niet).
Gesink gaat hooguit top 5 rijden, hopelijk wel met een ritzege.
goede argumenten!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
MichelWuyts is bijna net zo vermoeiend als de echte Wuyts.
Beetje vermoeiend ben je zeker wel en hypocriet ook. Ik hoop op iets en dat mag ik niet omdat jij vindt dat het nooit gaat gebeuren. Dude, waarom echt. Wat probeer je sowieso te doen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:34 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Waarom kun jij niet accepteren dat iemand een andere mening heeft. Beetje kinderachtig en dan ook nog eens die smileys erbij. Als hij ooit nog eens doorbreekt bij rabobabank als beschermde man krijg je van mij 1000 euro.
Ik zeg toch nergens dat je het niet mag hopen, maar de hoop is gewoon nergens op gebaseerd. En die persoonlijke aanvallen van je halen je niveau alleen maar omlaag hoor Tim.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Beetje vermoeiend ben je zeker wel en hypocriet ook. Ik hoop op iets en dat mag ik niet omdat jij vindt dat het nooit gaat gebeuren. Dude, waarom echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |