yup, nog verdere details?quote:
Eh.. t is een legerauto.. zo te zien van het Amerikaanse leger..quote:
Superkudo's!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:20 schreef Koepert het volgende:
[..]
Eh.. t is een legerauto.. zo te zien van het Amerikaanse leger..
Rond de oorlog (1940-45, die oorlog).. wat de kans aannemelijk maakt dat het een hotshot is in het Amerikaanse leger..dus Patton is een veilige gok.. en de auto zelf uit eind 30 komt..
Yaris Sedan idd..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:06 schreef Charged het volgende:
Toyota Yaris/Corolla ..natuurramp als ik de andere auto's bekijk,geen gangbaar Euro spec.
Mm... t heeft gewone deuren.. en n bigass 'motorkap' die tot in de spatborden doorloopt..quote:
Nee,ik zie geen hitsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:24 schreef Koepert het volgende:
[..]
Mm... t heeft gewone deuren.. en n bigass 'motorkap' die tot in de spatborden doorloopt..
Zo'n zelfbouwproject van boer Humpry uit Sglahsfgashg telt niet mee he?
Que?quote:
Lol,zag dat niet eens,maar alles wat helpt!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:32 schreef Koepert het volgende:
TVR zit ik in de buurt, maar t is niet frans.. Engels zou dus kunnen.. Noble M15 wellicht..
Spelling kan problematisch zijn?
Zijn dat hints? Want als spelling drama is.. zitten we op Koenigsegg
EN Creed.. is dan Creedence Clearwater Revival.. wat het de CCR(X) maakt..
Blijkbaar,je kwam met de oplossing.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:42 schreef Koepert het volgende:
Dus ik vat niet-hints als hints op..en die helpen?
Ghehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |