Lijkt teveel op Passatquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:09 schreef Charged het volgende:
Ken je vergeten klassiekers,kontje was a give away.
Nog heel lang in China doorgeproduceerd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:09 schreef Charged het volgende:
Ken je vergeten klassiekers,kontje was a give away.
Yup,Autoweek artikel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nog heel lang in China doorgeproduceerd.
Datsun 280ZX?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:11 schreef the85mc het volgende:
Heb nog een barnfind. is niet heel moeilijk denk ik.
Sorry, dacht dat je er nog 1 moest zoeken..
nopequote:
closequote:
nopequote:
WIN!!quote:
Ja ik durf niks meer te checken ivm met mensen met een lange lul waar je dan op gaat staanquote:
kom op,we zijn allemaal vriendjes en vriendinnetjes hier.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja ik durf niks meer te checken ivm met mensen met een lange lul waar je dan op gaat staan![]()
Niks van aantrekken vosssjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja ik durf niks meer te checken ivm met mensen met een lange lul waar je dan op gaat staan![]()
Ik stop al, maar rustig, niks aan de hand hierquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:19 schreef Anne het volgende:
Nou, hou eens op jullie met dat gekibbel.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik stop al, maar rustig, niks aan de hand hier
Heb je een iets groter plaatje? Ik kan er weinig van maken (op de A-klasse in de achtergrond na dan)quote:
Why???quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:21 schreef Charged het volgende:
Lief zijn,svp...ik gok een Megane 3drs
Charged is vrij baas hierin.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:24 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja, met zo'n raam dr in enzo... Ik dacht dat ik veel auto's kende..
Even gekeken en dan zie je deze foto:quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:26 schreef Gummiebeer het volgende:
Wij zijn niet de enigste. http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=17923
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Even gekeken en dan zie je deze foto:
[ afbeelding ]
En in eerste instantie denk je dan wtf is dat geweest in godsnaam en dan zie je die bumper en dan weet je DIRECT dat het een Renault 5 is
Idd..maar een type 5 ..nee..ik zou nog wat verder zoeken voor eigen gevoel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Even gekeken en dan zie je deze foto:
[ afbeelding ]
En in eerste instantie denk je dan wtf is dat geweest in godsnaam en dan zie je die bumper en dan weet je DIRECT dat het een Renault 5 is
Ik kan er weinig van maken. Ik mis teveel lijnen om er iets zinnigs over te kunnen zeggen. Nu vermoed ik Amerikaan gezien de grote kofferbak en 2 deuren maar daar houdt het mee op..quote:
Het is echt een Rena 5je hoor. Of ik ben seniel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:31 schreef Charged het volgende:
[..]
Idd..maar een type 5 ..nee..ik zou nog wat verder zoeken voor eigen gevoel.
vermoeden is foutquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:32 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik kan er weinig van maken. Ik mis teveel lijnen om er iets zinnigs over te kunnen zeggen. Nu vermoed ik Amerikaan gezien de grote kofferbak en 2 deuren maar daar houdt het mee op..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |