Gaan we door tot ik m heb?quote:
HEt was een Maserati Biturbo 430quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:49 schreef Koepert het volgende:
Raad het wrak
Regels:
- Geen imagesearch
- Geen URl spieken.
[..]
Gaan we door tot ik m heb?
Ferrari 365 wellicht?
Of n Bitter SC
je zit heel erg goedquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:51 schreef the85mc het volgende:
Ik weet dat er ooit een bijzonder bugatti is opgevist.. Maar of deze dat was..
Ik zat het me net te bedenken dat we die optie ook nog hadden.. (vandaar de Edit id OPquote:
maggiorequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:52 schreef Charged het volgende:
Is dit dat kreng wat in het Garda meer of is opgevist?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:52 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik zat het me net te bedenken dat we die optie ook nog hadden.. (vandaar de Edit id OP)
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:51 schreef ß het volgende:
bugatti brescia dacht ik, weet het jaar niet.
idd een 1925 Bugatti type 22quote:
respect dat je dat weet, ik ben niet zo goed met jaartallenquote:
Hilux!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Als er een Toyota-motor in had gezeten had je 'm zo kunnen starten.
Dat wist ik niet. Ik dacht aan een bugatti en heb toen gegoogled. Ja dan kom je al snel bij deze terecht natuurlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:55 schreef ß het volgende:
[..]
respect dat je dat weet, ik ben niet zo goed met jaartallen
Het is niet de bedoeling dat je het op gaat zoeken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Ik dacht aan een bugatti en heb toen gegoogled. Ja dan kom je al snel bij deze terecht natuurlijk
Doe ik altijdquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:57 schreef ß het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je het op gaat zoeken.
Dat snap ik ook wel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:57 schreef ß het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je het op gaat zoeken.
En dat dus. Als ik het denk te weten dan zoek ik een plaatje erbij van een die niet gecrashed is om te vergelijkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:57 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Doe ik altijdAls het mij bekend voorkomt google ik op merk en type om te vergelijken.
Dit dus. Ik ga natuurlijk niet het plaatje googelen, das flauw.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:58 schreef vosss het volgende:
[..]
En dat dus. Als ik het denk te weten dan zoek ik een plaatje erbij van een die niet gecrashed is om te vergelijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |