Nou vooruit, omdat ik meelij met je hebquote:
A mercy fuck postquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat ik meelij met je heb
Ligt eraan wat je wilquote:
oh, had het goedkoper verwacht eigenlijk. weet niet waarom, misschien de associatie met rusland.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wil.
Wil je "westers" clubben en eten ligt het iets onder het prijsniveau hier. Ga je gewoon naar een lokale kroeg zit je voor 2 euro aan een pint, voor 10 zit je stampvol. Op elke straathoek staat een kiosk waar je drankjes etc kan halen voor bijna niets. Op pleinen staan mobiele taps met pints voor 1,50 euro.
Pakje sigaretten kost 95 cent (gauloises, marlboro 1.25) een taxirit als je het ff afspreekt 4-5 euro.
Ik heb voor mijn broertjes verjaardag een VIP-tafel in een club besteld, 100 euro incl drank. Wij 2 gezopen, 2 chicks erbij, alles was all in.
Het is ook door het EK wel iets duurder geworden, zeker in het centrum. Maar als je dus locals kent kan het nog steeds allemaal voor erg weinigquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:35 schreef dawg het volgende:
[..]
oh, had het goedkoper verwacht eigenlijk. weet niet waarom, misschien de associatie met rusland.
Dat is nog eens lekker dronken wordenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:39 schreef HeatWave het volgende:
Die kiosken verkopen bijv bier voor 30-45 cent per halve liter fles, ook Tuborg, Carlsberg. Heineken zie je alleen in kroegen.
De supermarkten zijn wel heel goedkoop. Dagelijkse boodschappen kosten bijna niets. brood 30 cent, kaas, worst ook zoiets. Lokale dranken etc zijn ook spotgoedkoop daar. 1.5 liter Vodka voor 3 euro>
*hips*quote:
Het is altijd tijd voor wijn.quote:
Kampaiquote:
Omdat dit altijd al een dode sc is geweest en af en toe een opleving heeft, en dat is helemaal niet erg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Waarom is deze SC zo dood vergeleken met de SC relaties?
Waarom heffen we deze dan niet op?.
Samenvoegen!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Waarom is deze SC zo dood vergeleken met de SC relaties?
Waarom heffen we deze dan niet op?.
Nou ja, ik zie wel overlap etcquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Samenvoegen!Gaat vast heel goed, ze zijn prima uitwisselbaar, ook qua publiek.
Da's zieligquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:46 schreef rhubarbje het volgende:
Al die mooie dingen die ik besteld had passen niet
nu heb ik niets om aan te doen op mijn verjaardag
Hoe is het hier?
Ik kijk meestal iedere dag wel wie er jarig is op FB maar alerts doe ik niet aan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:26 schreef rhubarbje het volgende:
Heb je nog geen facebook allert ingesteld?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:46 schreef rhubarbje het volgende:
Al die mooie dingen die ik besteld had passen niet
nu heb ik niets om aan te doen op mijn verjaardag
Hoe is het hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |