Niet te hard!!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga even mijn beestjes knuffelen nu hoorOok al willen ze dat nooit.
Vrij!quote:
Nee, doe eens?quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrij!Had ik al verteld dat ik nu lekker met een
in het zonnetje zit?
Ik zit lekker in het zonnetje met eenquote:
Ja, ik heb medelijden met je, maar ook met Miss, die zit met je opgescheeptquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit lekker in het zonnetje met een. Ik zit nu ook te bedenken of ik straks liever in mijn achtertuin, het park of op het strand ga zitten. Lastige keuzes ook.
Arme Missquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik heb medelijden met je, maar ook met Miss, die zit met je opgescheept.
Zolang ze nog voor mijnquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik heb medelijden met je, maar ook met Miss, die zit met je opgescheept.
Ach ja, ze heeft er natuurlijk ook met dr volle verstand (quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang ze nog voor mijnen daar geen rattengif instopt, zal ik vast nog wel íets goed doen.
Ricin doet er 3 dagen over.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang ze nog voor mijnen daar geen rattengif instopt, zal ik vast nog wel íets goed doen.
Gewoon kinderen werpen en de arbeidsmarkt niet verder verstoren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:46 schreef Nouk84 het volgende:
Misschien binnenkort weer een opleiding(HBO) doen.. Als mijn werk het betaalt. Als ze dat niet doen, moet ik nog even nadenken of ik het zelf zou willen (kunnen) betalen..
Mocht ik na woensdag niet meer posten, zijn al mijn PS3 games voor jou.quote:
Opgeven bij de belastingaangifte, krijg je weer een leuk deel terug.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:46 schreef Nouk84 het volgende:
Misschien binnenkort weer een opleiding(HBO) doen.. Als mijn werk het betaalt. Als ze dat niet doen, moet ik nog even nadenken of ik het zelf zou willen (kunnen) betalen..
Nee man, eerst werk zoeken, DAN volgeblaft worden, part-time gaan werken en voor elke snotneus naar huis! Zoals het hoort als vrouwquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon kinderen werpen en de arbeidsmarkt niet verder verstoren.
Ik speel eigenlijk alleen nog maar schietenquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht ik na woensdag niet meer posten, zijn al mijn PS3 games voor jou.
Vroeger, toen mijn PS3 nog niet overleden, zag ik dat al ja. Immer MW3 toch? Komt wel weer goed als GTA V er is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:52 schreef Godtje het volgende:
Ik speel eigenlijk alleen nog maar schieten
GTAV ga ik zeker spelen ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen mijn PS3 nog niet overleden, zag ik dat al ja. Immer MW3 toch? Komt wel weer goed als GTA V er is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |