Allebei Utrecht.quote:
Dat kan niet, als je tegen alles bent ben je automatisch voor de PVV.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een standpunt, ik ben tegen alles. Vooral tegen de SP.
Waar was je nou gisterenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat kan niet, als je tegen alles bent ben je automatisch voor de PVV.
Oh jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je wou niet zeggen waar je werkt weet je nog?
Same shit. Al een keer een taxichauffeur gehad die me niet naar huis wilde brengen omdat hij mijn wijk niet in durfde.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Same shit. Al een keer een taxichauffeur gehad die me niet naar huis wilde brengen omdat hij mijn wijk niet in durfde.
nou ja ik bedoelde een gewoon contractquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom perse een vast contract? Als je leuk werk hebt maakt de duur van je contract toch weinig uit?
In welke branche zit je?
Hierquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:02 schreef stbabylon het volgende:
Lowlands, gevolgd door 2 dagen werken, toen 1 dag ziekteverlof vanwege dokterbezoek omdat de hele linkerkant zeer deed. Oh ja, en toen weekend.
Jij?
Denk dat één diploma op een bepaald niveau vaak al voldoende is. Of het moet echt kennisverbreding/verdieping zijn wat specifiek voor iets heel nuttig is. Vaak is anders vakkennis gewoon wel voldoende.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
aangezien een baan vinden niet lukte dacht ik met een extra vak aantrekkelijker te worden dus vandaar de extra studie
Als ze al een bevoegdheid voor Nederlands heeft, en er Duits bij doet, scheelt dat denk ik wel. Ook lekker veel vrijstellingenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat één diploma op een bepaald niveau vaak al voldoende is. Of het moet echt kennisverbreding/verdieping zijn wat specifiek voor iets heel nuttig is. Vaak is anders vakkennis gewoon wel voldoende.
En verder 'gewoon' een goede brief.
Maar als j ehet leuk vindt en je denkt dat het helpt. waarom ook niet he
ik heb geen idee mbt welk vak/studie/werk enzo. Maarja alles wat je kan doen is mooi meegenomen natuurlijk. Maar het geeft weinig garanties voor eventuele andere banen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ze al een bevoegdheid voor Nederlands heeft, en er Duits bij doet, scheelt dat denk ik wel. Ook lekker veel vrijstellingen
ik vind het echt leukquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat één diploma op een bepaald niveau vaak al voldoende is. Of het moet echt kennisverbreding/verdieping zijn wat specifiek voor iets heel nuttig is. Vaak is anders vakkennis gewoon wel voldoende.
En verder 'gewoon' een goede brief.
Maar als j ehet leuk vindt en je denkt dat het helpt. waarom ook niet he
zo'n constructie dus inderdaadquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ze al een bevoegdheid voor Nederlands heeft, en er Duits bij doet, scheelt dat denk ik wel. Ook lekker veel vrijstellingen
ik begin morgen!quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:42 schreef stbabylon het volgende:
Klinkt goed Rhub, zal het zeker doen als je er de tijd/geld/gelegenheid voor hebt.
Meervoud of enkelvoud?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
als ik eenmaal daar aan die tafel zit is het kat in het bakkie met mijn karakter
Succes!quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik begin morgen!
en het breid natuurlijk alleen mijn mogelijkheden uit als ze stoppen met banen schrappen en zo
maar goed dat heb ik niet in de hand
met een extra opleiding springt mijn cv er wel meer uit hoop ik, dan een goeie brief er bij en als ik eenmaal daar aan die tafel zit is het kat in het bakkie met mijn karakter
Als je het wel opeet, dan heb je daar toch geen last van?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
oke ik eet nooit meer aardappel
weer allemaal zetmeelzooi in mijn vaatwasser
het plakt aan je glazen en dan heb je korreltjes op je glazenquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je het wel opeet, dan heb je daar toch geen last van?
Mwah, gaat wel. Zenuwstelsel doet raar en weer weken werken tot aan de vakantie. Ben er aan toe. Jij?quote:
Nooit last vanquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het plakt aan je glazen en dan heb je korreltjes op je glazen
aangezien ik net gisteren de servies kast had gepoetst en alles op de hand had gedaan ben ik nu boos op de vaatwasser want die heeft het in een rondje verneukt en nu moest het net weer op de hand!
en boos op de aardappels
Wat heb je met je zenuwstelsel danquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, gaat wel. Zenuwstelsel doet raar en weer weken werken tot aan de vakantie. Ben er aan toe. Jij?
Gewoon meer zuipen. Fixted alles.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, gaat wel. Zenuwstelsel doet raar en weer weken werken tot aan de vakantie. Ben er aan toe. Jij?
Ben net weer terug helaasquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sinds vorige week woensdag tintelt mijn linkervoet, sinds donderdag heb ik er ook nog allerlei doffe pijn bij gekregen in mijn voet, been, heup, teelbal, buik, arm, borst, rug en schouder bij gekregen. Allemaal aan de linkerkant. Gelukkig geen beroerte. Maar wat wel, dat mag de neuroloog uitzoeken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat heb je met je zenuwstelsel dan
Waar ben je geweest en was het tof?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben net weer terug helaas.
Beetje jammer, maar goed, het was de moeite waard.
Oh bahquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sinds vorige week woensdag tintelt mijn linkervoet, sinds donderdag heb ik er ook nog allerlei doffe pijn bij gekregen in mijn voet, been, heup, teelbal, buik, arm, borst, rug en schouder bij gekregen. Allemaal aan de linkerkant. Gelukkig geen beroerte. Maar wat wel, dat mag de neuroloog uitzoeken.
Dat is engquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sinds vorige week woensdag tintelt mijn linkervoet, sinds donderdag heb ik er ook nog allerlei doffe pijn bij gekregen in mijn voet, been, heup, teelbal, buik, arm, borst, rug en schouder bij gekregen. Allemaal aan de linkerkant. Gelukkig geen beroerte. Maar wat wel, dat mag de neuroloog uitzoeken.
Blegh.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De rest denkt "weer die verhalen"quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar ben je geweest en was het tof?
Heb je the Chernobyl Diaries gezien?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De rest denkt "weer die verhalen".
Madrid, was leuk maar standaard. En Kiev, was leuk en alles behalve standaard.
Heb in de stad uit COD4 MW rondgelopen, pripyat (zie fobo).
Nee, was ik nog wel van plan te gaan kijken idd, werd daar ook genoemd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je the Chernobyl Diaries gezien?
Ben gewoon aan het werk, is niet een extreme pijn gelukkig. Maar ja, hopen dat het 'alleen maar' een bekneld zenuwtje is of zoquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is eng![]()
hopen dat het niets ergs is
Oe coolquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De rest denkt "weer die verhalen".
Madrid, was leuk maar standaard. En Kiev, was leuk en alles behalve standaard.
Heb in de stad uit COD4 MW rondgelopen, pripyat (zie fobo).
Oké, anders lijkt me anders net zoiets als Final Destination kijken vlak voor je het vliegtuig instaptquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, was ik nog wel van plan te gaan kijken idd, werd daar ook genoemd..
Neuh, dat het veilig genoeg is voor bezoek wist ik alquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké, anders lijkt me anders net zoiets als Final Destination kijken vlak voor je het vliegtuig instapt
Zou grappig zijn als het wel kon als het niet veilig isquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:38 schreef HeatWave het volgende:
Anders kanje niet gewoon een tour boeken.
Oh, er zijn in het verleden, toen het nog niet 100% veilig was, zat mensen met een kist Vodka door de beveiliging geglipt hoorde ik hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als het wel kon als het niet veilig is![]()
Tripjes aanbieden aan mensen die je niet mag
die zijn gewoon echt achterlijkquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, er zijn in het verleden, toen het nog niet 100% veilig was, zat mensen met een kist Vodka door de beveiliging geglipt hoorde ik hoor.
Maar goed, ik ben niet zo'n fan van straling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |