Het zijn twee vrouwen. Zouden die dat waarderen, denk je?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gewoon je shirtje wat verder open knopen en bij iemand op schoot gaan zitten.
ken je ze een beetje? Je kan ook eerlijk zeggen dat je graag naar huis wilquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zijn twee vrouwen. Zouden die dat waarderen, denk je?
Ik begrijp nog steeds niet waarom je daar wil wonen. Je bent zo leuk en het is daar zo....quote:
Hmm en waar was dat ook al weer precies zei je?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat es zien hoe dat er uitziet. Dan kunnen we dat beter beoordelen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:56 schreef Samzz het volgende:
Ja, want "2 vrouwen" is garantie voor 2 die lekker zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hmm en waar was dat ook al weer precies zei je?
Samzz is er ook nog bij heh!quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want "2 vrouwen" is garantie voor 2 die lekker zijn.
Die wil 1 ding, naar huisquote:
Ja, ik heb netjes gezegd dat we om elf uur sluiten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ken je ze een beetje? Je kan ook eerlijk zeggen dat je graag naar huis wil.
Daar waar ik ben.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hmm en waar was dat ook al weer precies zei je?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |