Ik al een week nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja daar doe ik dat ook
maar hier gaat het gewoon internationaal per kilo
en ik heb al echt een jaar niks meer bij h&m besteld of zo
quote:
Nah, dit kan alleen maar skippy zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je uit al die kansloze FOK!kers in één keer de juiste aanwijst.
Het gezelschap wasquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:09 schreef AirwiN het volgende:
FF een kick om te voorkomen dat hier 24 uur niet meer wordt gepost.
Vandaag sinds lange tijd weer es op Scheveningen geweest. Gaat voorlopig wel weer even duren. Het was niks en het blijft niks.
Had je lekker weer bij danquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:09 schreef AirwiN het volgende:
FF een kick om te voorkomen dat hier 24 uur niet meer wordt gepost.
Vandaag sinds lange tijd weer es op Scheveningen geweest. Gaat voorlopig wel weer even duren. Het was niks en het blijft niks.
Volop zon, dus hartstikke warm! T-shirt weer dus!quote:
Dat zullen ze wel verdiend hebben dan daar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:16 schreef KomtTijd... het volgende:
In het midden van het land heeft het alleen maar de hele dag staan hozen!
Elke dag een beetje duurder?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:04 schreef rhubarbje het volgende:
Hai liefjes
Hoe is het leven hier?
Ik krijg van mijn lief elke dag een cadeautje tot en met mijn verjaardaglief he!
Nietesquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zullen ze wel verdiend hebben dan daar.
quote:
quote:
Oempa Loempaquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
Sinds wanneer is Wilders trouwens oranje?
Ik heb veel gemist de afgelopen weken zie ik al
whorangequote:
Drink met ze mee, op hun kostenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:43 schreef Samzz het volgende:
Bijna vrij.
Nog twee gasten die weg moeten, vaste gasten en ze zijn altijd laat weg.
Neu, dan heb ik mot met de baas.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Drink met ze mee, op hun kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |