Het zijn twee vrouwen. Zouden die dat waarderen, denk je?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gewoon je shirtje wat verder open knopen en bij iemand op schoot gaan zitten.
ken je ze een beetje? Je kan ook eerlijk zeggen dat je graag naar huis wilquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zijn twee vrouwen. Zouden die dat waarderen, denk je?
Ik begrijp nog steeds niet waarom je daar wil wonen. Je bent zo leuk en het is daar zo....quote:
Hmm en waar was dat ook al weer precies zei je?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat es zien hoe dat er uitziet. Dan kunnen we dat beter beoordelen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:56 schreef Samzz het volgende:
Ja, want "2 vrouwen" is garantie voor 2 die lekker zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hmm en waar was dat ook al weer precies zei je?
Samzz is er ook nog bij heh!quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want "2 vrouwen" is garantie voor 2 die lekker zijn.
Die wil 1 ding, naar huisquote:
Ja, ik heb netjes gezegd dat we om elf uur sluiten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ken je ze een beetje? Je kan ook eerlijk zeggen dat je graag naar huis wil.
Daar waar ik ben.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hmm en waar was dat ook al weer precies zei je?
quote:
Niet te hard!!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga even mijn beestjes knuffelen nu hoorOok al willen ze dat nooit.
Vrij!quote:
Nee, doe eens?quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrij!Had ik al verteld dat ik nu lekker met een
in het zonnetje zit?
Ik zit lekker in het zonnetje met eenquote:
Ja, ik heb medelijden met je, maar ook met Miss, die zit met je opgescheeptquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit lekker in het zonnetje met een. Ik zit nu ook te bedenken of ik straks liever in mijn achtertuin, het park of op het strand ga zitten. Lastige keuzes ook.
Arme Missquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik heb medelijden met je, maar ook met Miss, die zit met je opgescheept.
Zolang ze nog voor mijnquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik heb medelijden met je, maar ook met Miss, die zit met je opgescheept.
Ach ja, ze heeft er natuurlijk ook met dr volle verstand (quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang ze nog voor mijnen daar geen rattengif instopt, zal ik vast nog wel íets goed doen.
Ricin doet er 3 dagen over.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang ze nog voor mijnen daar geen rattengif instopt, zal ik vast nog wel íets goed doen.
Gewoon kinderen werpen en de arbeidsmarkt niet verder verstoren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:46 schreef Nouk84 het volgende:
Misschien binnenkort weer een opleiding(HBO) doen.. Als mijn werk het betaalt. Als ze dat niet doen, moet ik nog even nadenken of ik het zelf zou willen (kunnen) betalen..
Mocht ik na woensdag niet meer posten, zijn al mijn PS3 games voor jou.quote:
Opgeven bij de belastingaangifte, krijg je weer een leuk deel terug.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:46 schreef Nouk84 het volgende:
Misschien binnenkort weer een opleiding(HBO) doen.. Als mijn werk het betaalt. Als ze dat niet doen, moet ik nog even nadenken of ik het zelf zou willen (kunnen) betalen..
Nee man, eerst werk zoeken, DAN volgeblaft worden, part-time gaan werken en voor elke snotneus naar huis! Zoals het hoort als vrouwquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon kinderen werpen en de arbeidsmarkt niet verder verstoren.
Ik speel eigenlijk alleen nog maar schietenquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht ik na woensdag niet meer posten, zijn al mijn PS3 games voor jou.
Vroeger, toen mijn PS3 nog niet overleden, zag ik dat al ja. Immer MW3 toch? Komt wel weer goed als GTA V er is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:52 schreef Godtje het volgende:
Ik speel eigenlijk alleen nog maar schieten
GTAV ga ik zeker spelen ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen mijn PS3 nog niet overleden, zag ik dat al ja. Immer MW3 toch? Komt wel weer goed als GTA V er is.
Ook als mijn werk betaalt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:48 schreef AirwiN het volgende:
Opgeven bij de belastingaangifte, krijg je weer een leuk deel terug.
Dat kan nog wel een jaar of 2 wachten...quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:47 schreef Godtje het volgende:
Gewoon kinderen werpen en de arbeidsmarkt niet verder verstoren.
Die is best leuk ja, ik krijg iets van 2/3e terug meestal.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Opgeven bij de belastingaangifte, krijg je weer een leuk deel terug.
Nee, dan geeft je werk het op bij de aangifte, maar dan kost het jou sowieso niks.quote:
Toch wel leuk als ik kosten kan aftrekken die ik niet maak?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dan geeft je werk het op bij de aangifte, maar dan kost het jou sowieso niks.
Uiteraard, een boete is namelijk exact hetzelfde als collegegeld betalen. Je moet es weten wat ik verdien aan het opgeven van mijn boetes van het CJIB. Goudmijntje.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Die is best leuk ja, ik krijg iets van 2/3e terug meestal.
Vraag me af of ik straks ook 2/3e van de langstudeerboete terug krijg :'D
Ik dacht al... Als mijn werk het niet betaalt wordt het een lange-termijnplan..quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:08 schreef AirwiN het volgende:
Nee, dan geeft je werk het op bij de aangifte, maar dan kost het jou sowieso niks.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:09 schreef Godtje het volgende:
Toch wel leuk als ik kosten kan aftrekken die ik niet maak?
Je kan elke dag met de LOI beginnenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:16 schreef rhubarbje het volgende:
Alle opleidingen beginnen toch deze week? Dan kun je toch niet binnen kort beginnen? (ja morgenmaar dat bedoel je vast niet )
Ja, allebei waardeloos.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
Owja die vergeet ik altijd
als je gaat solliciteren is een loi diploma dan even veel waard dan dat van een school waar je naar toe moest zeg maar?
Inschrijving voor deze sluit 1 september. En het is geen LOIquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:16 schreef rhubarbje het volgende:
Alle opleidingen beginnen toch deze week? Dan kun je toch niet binnen kort beginnen? (ja morgenmaar dat bedoel je vast niet )
Ja, je hoeft geen eens te zeggen waar je die gehaald hebt. En ze moeten aan dezelfde voorwaarde voldoen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
Owja die vergeet ik altijd
als je gaat solliciteren is een loi diploma dan even veel waard dan dat van een school waar je naar toe moest zeg maar?
Of jij neemt een omwegquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:04 schreef rhubarbje het volgende:
Gelukkig vind ik studeren leuk dus ik ga nog ff door maar het voelt wel erg krom
ik stop er jaren in en word in de binnen bocht ingehaald
maar goed
De gemiddelde studie stuurt maar 4, 5 jaar toch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:04 schreef rhubarbje het volgende:
Gelukkig vind ik studeren leuk dus ik ga nog ff door maar het voelt wel erg krom
ik stop er jaren in en word in de binnen bocht ingehaald
maar goed
Oke, ik zie het wel. Ik verwacht niet zo snel een beslissingquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:57 schreef rhubarbje het volgende:
Ja bij sluit mij de inschrijving ook 1 sept maar ze beginnen toch echt vandaag
ik lekker niet ivm vrijstelling
niet dat je mega veel mist hoor maar ik hoop dat je werkgever snel beslist
vooral om omdat op 1 sept alles rond moet zijn (hier iig) lever je de papieren etc de 30ste in bijvoorbeeld dan ben je waarschijnlijk te laat en dan krijg je (bij ons in ieder geval) een boete van 250 euro
Veel te kort!quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
De gemiddelde studie stuurt maar 4, 5 jaar toch?
Ik heb beide verkort gedaanquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja zeg. Als je niet op je eigen toetert toetert hoort niemand dat je er aan komt hoorquote:
Ben jij er 1 van de 2 gebroeders Ko?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeg. Als je niet op je eigen toetert toetert hoort niemand dat je er aan komt hoor![]()
Dragqueen wisdom
Ja, ik ben de komo.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ben jij er 1 van de 2 gebroeders Ko?
ik heb 5 jaar gedaan over mijn bachelor (naja 4 en een maand of 8) 3 over mijn master en ii begin nu aan mijn tweede bachelor en die hoop ik in 2 jaar te doen ipv 4quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
ik heb nu ook twee jaar gewerkt maar een vast contract vinden wilde me niet lukkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:36 schreef Ripley het volgende:
Heel lang alleen studeren vind ik ook niet het allerhandigste, in het eerste jaar dat je werkt leer je ook weer heel veel en je moet uitkijken dat je niet te ver bij de beroepspraktijk vandaan glijdt. Bovendien getuigt het soms van uitstelgedrag. Verschilt uiteraard wel per studie
Als ik iemand aanneem vind ik het een pre als ie een diploma heeft, maar niet per se dat ie 10 jaar gestudeerd heeft.
In de huidige arbeidsmarkt zoeken naar een vast contract is vragen om teleurstelling. de meeste werkgevers zullen de regels mbt tijdelijke contracten maximaal benutten voor ze over gaan tot een vast contract. Als ze dat laatste al doen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb nu ook twee jaar gewerkt maar een vast contract vinden wilde me niet lukken
vandaar de extra studie
Waarom perse een vast contract? Als je leuk werk hebt maakt de duur van je contract toch weinig uit?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb nu ook twee jaar gewerkt maar een vast contract vinden wilde me niet lukken
vandaar de extra studie
Jawel hoorquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:16 schreef Q. het volgende:
Een vast contract krijg je tegenwoordig toch echt nergens meer.
Precies, één bezoekje aan de rechter en dat contract is verbroken. Afhankelijk van de kwaliteit van de redenering van de werkgever krijg je als ex-medewerker een grote of minder-grote zak geld mee.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:18 schreef Godtje het volgende:
Jawel hoor
Voor wat het waard is die schijnzekerheid
En 11 maanden lang is een jaarcontract meer waard in het eerste jaar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, één bezoekje aan de rechter en dat contract is verbroken. Afhankelijk van de kwaliteit van de redenering van de werkgever krijg je als ex-medewerker een grote of minder-grote zak geld mee.
http://www.nu.nl/economie(...)racten-keldert-.htmlquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jawel hoor
So true. Afgezien van de proeftijd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
En 11 maanden lang is een jaarcontract meer waard in het eerste jaar.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:23 schreef Godtje het volgende:
En 11 maanden lang is een jaarcontract meer waard in het eerste jaar.
Dit artikel hebben wij op de zaak ook besproken en met een redelijk simpele telsom naar het land der fabelen verwezen. 2000 is echt een onmogelijk cijfer.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:23 schreef Q. het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/economie(...)racten-keldert-.html
Dat zeg ik. Bijna niet meer.
Voor jezelf niet. Maar voor bijv. het regelen van een hypotheek maakt het gek genoeg toch verschil.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jawel hoor
Dat verwacht je niet, banken die inzetten op schijnzekerheden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:25 schreef Litpho het volgende:
Voor jezelf niet. Maar voor bijv. het regelen van een hypotheek maakt het gek genoeg toch verschil.
Een verrassing per dag, die joviale jongens.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat verwacht je niet, banken die inzetten op schijnzekerheden.
Ook niet zo raar dat de woningmarkt op zn gat ligt, starters kunnen niets meer kopen waardoor de hele doorstroming stokt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor jezelf niet. Maar voor bijv. het regelen van een hypotheek maakt het gek genoeg toch verschil.
Banken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een verrassing per dag, die joviale jongens.
VVD stemmen die gaan dat oplossenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook niet zo raar dat de woningmarkt op zn gat ligt, starters kunnen niets meer kopen waardoor de hele doorstroming stokt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |