zo'n constructie dus inderdaadquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ze al een bevoegdheid voor Nederlands heeft, en er Duits bij doet, scheelt dat denk ik wel. Ook lekker veel vrijstellingen
 dus het is de moeite om hem er nog aan vast te knopen
 dus het is de moeite om hem er nog aan vast te knopen

ik begin morgen!quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:42 schreef stbabylon het volgende:
Klinkt goed Rhub, zal het zeker doen als je er de tijd/geld/gelegenheid voor hebt.

Meervoud of enkelvoud?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
als ik eenmaal daar aan die tafel zit is het kat in het bakkie met mijn karakter

Succes!quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik begin morgen!
en het breid natuurlijk alleen mijn mogelijkheden uit als ze stoppen met banen schrappen en zo
maar goed dat heb ik niet in de hand
met een extra opleiding springt mijn cv er wel meer uit hoop ik, dan een goeie brief er bij en als ik eenmaal daar aan die tafel zit is het kat in het bakkie met mijn karakter

Als je het wel opeet, dan heb je daar toch geen last van?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
oke ik eet nooit meer aardappel
weer allemaal zetmeelzooi in mijn vaatwasser

het plakt aan je glazen en dan heb je korreltjes op je glazenquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je het wel opeet, dan heb je daar toch geen last van?

Mwah, gaat wel. Zenuwstelsel doet raar en weer weken werken tot aan de vakantie. Ben er aan toe. Jij?quote:

Nooit last vanquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het plakt aan je glazen en dan heb je korreltjes op je glazen
aangezien ik net gisteren de servies kast had gepoetst en alles op de hand had gedaan ben ik nu boos op de vaatwasser want die heeft het in een rondje verneukt en nu moest het net weer op de hand!
en boos op de aardappels

Wat heb je met je zenuwstelsel danquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, gaat wel. Zenuwstelsel doet raar en weer weken werken tot aan de vakantie. Ben er aan toe. Jij?

Gewoon meer zuipen. Fixted alles.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, gaat wel. Zenuwstelsel doet raar en weer weken werken tot aan de vakantie. Ben er aan toe. Jij?

Ben net weer terug helaasquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
 .
.  .
.

Sinds vorige week woensdag tintelt mijn linkervoet, sinds donderdag heb ik er ook nog allerlei doffe pijn bij gekregen in mijn voet, been, heup, teelbal, buik, arm, borst, rug en schouder bij gekregen. Allemaal aan de linkerkant. Gelukkig geen beroerte. Maar wat wel, dat mag de neuroloog uitzoeken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat heb je met je zenuwstelsel dan

Waar ben je geweest en was het tof?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben net weer terug helaas.
Beetje jammer, maar goed, het was de moeite waard.

Oh bahquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sinds vorige week woensdag tintelt mijn linkervoet, sinds donderdag heb ik er ook nog allerlei doffe pijn bij gekregen in mijn voet, been, heup, teelbal, buik, arm, borst, rug en schouder bij gekregen. Allemaal aan de linkerkant. Gelukkig geen beroerte. Maar wat wel, dat mag de neuroloog uitzoeken.

Dat is engquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sinds vorige week woensdag tintelt mijn linkervoet, sinds donderdag heb ik er ook nog allerlei doffe pijn bij gekregen in mijn voet, been, heup, teelbal, buik, arm, borst, rug en schouder bij gekregen. Allemaal aan de linkerkant. Gelukkig geen beroerte. Maar wat wel, dat mag de neuroloog uitzoeken.

Blegh.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
 Klotezooi, hoop dat het meevalt.
 Klotezooi, hoop dat het meevalt.  

De rest denkt "weer die verhalen"quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar ben je geweest en was het tof?
 .
.  .
.  .
.

Heb je the Chernobyl Diaries gezien?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De rest denkt "weer die verhalen".
Madrid, was leuk maar standaard. En Kiev, was leuk en alles behalve standaard.
Heb in de stad uit COD4 MW rondgelopen, pripyat (zie fobo).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |