abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:15:51 #126
378204 HilaryBanks
Niks te melden.
pi_116112990
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:03 schreef Redbullkid het volgende:
Als je ouders Turkse TV willen kijken, waarom gaan ze dan niet in Turkije wonen?

Aanpassen aan de cultuur en levensstandaarden als je ergens gaat wonen heet dat.

Voorderest van de zaken wel een terrechte klacht overigens.
Waar heb jij het over? Je mag niks van buitenlanders in NL verwachten behalve dat ze integreren, assimileren zou betekenen dat ze hun eigen identiteit kwijt raken en daar zit niemand op te wachten. Wie Turkse tv wil kijken, mag Turkse tv kijken, het is hun tuin én hun geld en hun eigendom. Nederland is toch zo ''tolerant''/ tokkies :')
Ik kijk er naar uit om met jullie allemaal leuke, zinloze discussies te voeren die er vervolgens voor zorgen dat ik me rot lach, helemaal alleen achter mijn computertje. HA ha HA ha .. ja oke uitgelachen
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:41:36 #127
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_116115937
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 17:15 schreef HilaryBanks het volgende:

[..]

Waar heb jij het over? Je mag niks van buitenlanders in NL verwachten behalve dat ze integreren, assimileren zou betekenen dat ze hun eigen identiteit kwijt raken en daar zit niemand op te wachten. Wie Turkse tv wil kijken, mag Turkse tv kijken, het is hun tuin én hun geld en hun eigendom. Nederland is toch zo ''tolerant''/ tokkies :')
Ik werk in een winkel en een kwart van de klanten spreekt niet eens Nederlands. Gaan ze turks tegen je praten, of steenkolenengels.

Als er af en toe inwoners zijn die de taal niet kennen, okee. Maar er zijn inmiddels zoveel turken, marokkanen etc. en die gaan klitten en leren nooit de taal. Ik begrijp ook wel dat ze liever bij landgenoten wonen maar daarom moet je nog wel de taal leren.

Off-topic: wij hebben nu een (nederlandse) stagaire i.v.m. reintegratie. Ze is 52 en heeft artrose en een tijd in de ziektewet gezeten.
Hoe vet is dat :D
pi_116117028
Wie de fuck kijkt er nog tegenwoordig t.v? Ik heb er niet eens 1 meer in mijn huis :')
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_116121752
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 17:06 schreef cvboer het volgende:
De verhuurder is een held. Waar ik woon mag het ook niet, gelukkig niet.
Hoezo? Hij neemt een loopje met de grondwet.
Zou toch wel triest zijn als je voor je tv signaal aangewezen bent op de baggerkwaliteit van de k*tkabel omdat het niet mooi staat.

Mijn schotelantenne valt amper op de natuur deed heel erg zijn best om erover heen te groeien.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:25:01 #130
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_116126427
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 20:52 schreef bouwfraude het volgende:

[..]

Hoezo? Hij neemt een loopje met de grondwet.
Zou toch wel triest zijn als je voor je tv signaal aangewezen bent op de baggerkwaliteit van de k*tkabel omdat het niet mooi staat.

Mijn schotelantenne valt amper op de natuur deed heel erg zijn best om erover heen te groeien.
Kabel kutkwaliteit? Waar heb jij de afgelopen jaren geleefd? Ik heb hier wel kabel en keurig de zenders in hd kwaliteit.
Daar ben ik niet zo'n gevelontsierende frisbee voor nodig.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:35:04 #131
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_116127054
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 16:05 schreef Matanuska het volgende:
Laat haar binnenkort een ritje maken in de achterbak van de audi.
domme kick
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_116156789
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:25 schreef cvboer het volgende:
Kabel kutkwaliteit? Waar heb jij de afgelopen jaren geleefd? Ik heb hier wel kabel en keurig de zenders in hd kwaliteit.
Ik heb mijn kabel jaren geleden de deur uitgedaan.
Maar als nu bij ziggo kijkt kost een pakketje met HD 30,20 euro per maand dat is het mij echt niet waard. (In Duitsland en GB zit veel ongecodeerd op de satelliet)
  woensdag 29 augustus 2012 @ 18:20:43 #133
319877 BzP
Devildriver_
pi_116156985
Doe mij maar een shoarma schotel
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_116157036
Past je audi wel voor het huis goede man?
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_116157486
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:09 schreef viseenoptie het volgende:
Als ik een huis ga kopen, kijk ik of er weinig schotelantennes in de buurt zijn.. zoja.. byeybe
En dan koop je een huis in een schotel-vrije buurt en na een jaar besluiten de buren hun huis te gaan verkopen en verkopen het aan de ouders van TS die de achtertuin opvrolijken met een mast met schotels, de voortuin vol zetten met brakke Speedfight scooters waarvan de kappen vastzitten met tie-wraps en als overmaat van ramp parkeert TS ook nog ff zijn 6e hands 10+ jaar oude afgetrapte Audi elke keer bij jou voor de deur.

Zie dan je huis nog maar eens kwijt te raken. :')
  woensdag 29 augustus 2012 @ 21:59:26 #136
383279 leipemohammed
ewa waz met jou?
pi_116165644
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:03 schreef Redbullkid het volgende:
Als je ouders Turkse TV willen kijken, waarom gaan ze dan niet in Turkije wonen?

Aanpassen aan de cultuur en levensstandaarden als je ergens gaat wonen heet dat.

Voorderest van de zaken wel een terrechte klacht overigens.
vriend er zijn zat nederlanders die in het buitenland wonen en OOK schotels hebben om van de nederlandse kanalen gebruik te maken dus waarom passen zij zich dan niet aan in dat land?

waz met jou?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:43:32 #137
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_116168209
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:12 schreef bouwfraude het volgende:

[..]

Ik heb mijn kabel jaren geleden de deur uitgedaan.
Maar als nu bij ziggo kijkt kost een pakketje met HD 30,20 euro per maand dat is het mij echt niet waard. (In Duitsland en GB zit veel ongecodeerd op de satelliet)
Ziggo alles in 1 kost ¤ 42 per maand, voor dat bedrag heb je niet alleen 14 zenders in HD, maar ook internet én telefonie. Ik kan het mij haast niet voorstellen dat een schotel + internet en telefoon abbonement goedkoper is.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')