Hopelijk niks.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:39 schreef FalleNk810i het volgende:
Panda 4x4Gewoon omdat het kan.
Wat valt nog meer in de categorie Fiat Panda eigenlijk?
Deze misschienquote:
Ja, inderdaad. Zijn stukken kleiner als de panda, in ieder geval de Panda van tegenwoordig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:44 schreef JDude het volgende:
De TopGearMagazine Koopgids noemt de VW Up/Skoda Citigo/Seat Miiii als alternatieven. Maar dat vind ik toch eerder 107/C1/Aygo-concurrenten eigenlijk.
Hou ooop neeeeee mijn autohart doet pijn nuquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:45 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Deze misschien![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ja, inderdaad. Zijn stukken kleiner als de panda, in ieder geval de Panda van tegenwoordig.
Dat is inderdaad een beetje rare vergelijking als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:44 schreef JDude het volgende:
De TopGearMagazine Koopgids noemt de VW Up/Skoda Citigo/Seat Miiii als alternatieven. Maar dat vind ik toch eerder 107/C1/Aygo-concurrenten eigenlijk.
Dat komt ook door de gemiddelde (stereotype) bestuurder die erin rijdt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:49 schreef JDude het volgende:
Zo'n WagonR+ heeft ooit eens krassen op mijn (toen drie dagen in mijn bezit zijnde) Clio achtergelaten. Grondige hekel aan die hokken sindsdien.
Had 'm van z'n oma geleend denk ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:49 schreef JDude het volgende:
Al kan ik natuurlijk beter een hekel hebben aan het petje (ja, echt!) die 'm bestuurde.
Een petje in een WagonR+quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:49 schreef JDude het volgende:
Al kan ik natuurlijk beter een hekel hebben aan het petje (ja, echt!) die 'm bestuurde.
Wat moet een petje met een vriendin met kort pittig kapsel?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat komt ook door de gemiddelde (stereotype) bestuurder die erin rijdt.
[..]
Had 'm van z'n oma geleend denk ik.
Of z'n vriendin met een kort pittig kapsel.
Ja, ik verzin het ook niet. Volgens mij zie ik 'm de laatste tijd wel eens in een afgeragde Fiësta trouwens.quote:
Past ook niet echtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, ik verzin het ook niet. Volgens mij zie ik 'm de laatste tijd wel eens in een afgeragde Fiësta trouwens.
Voor Samantha en Marvin zorgen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:55 schreef H-D het volgende:
[..]
Wat moet een petje met een vriendin met kort pittig kapsel?
Geen idee. Weinig behoefte om nader kennis te maken ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:56 schreef H-D het volgende:
Past ook niet echtof is het een oud petje?
Hahahaa. Of Priscilla en Wesley?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Voor Samantha en Marvin zorgen?
Misschien wil ie wel komen etenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Geen idee. Weinig behoefte om nader kennis te maken ook.
Nog een gedrocht voor jou, alleen iets nieuwer!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:47 schreef H-D het volgende:
[..]
Hou ooop neeeeee mijn autohart doet pijn nu
Is een Daihatsjuuu Move, Wagon R is mooierquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:49 schreef JDude het volgende:
Zo'n WagonR+ heeft ooit eens krassen op mijn (toen drie dagen in mijn bezit zijnde) Clio achtergelaten. Grondige hekel aan die hokken sindsdien.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:00 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Nog een gedrocht voor jou, alleen iets nieuwer!
[ afbeelding ]
[..]
Is een Daihatsjuuu Move, Wagon R is mooier minder lelijk
Kuch.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:00 schreef FalleNk810i het volgende:
Is een Daihatsjuuu Move, Wagon R is mooier
Nooo net zo ergquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:00 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Nog een gedrocht voor jou, alleen iets nieuwer!
[ afbeelding ]
[..]
Is een Daihatsjuuu Move, Wagon R is mooier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |