74, maar even ergens ontbijten toch, ik zat te denken aan een tussenstop bij maartensdijk voor een bolletje met kaas en een glaasje siroop, en dan ontbijten in bussum en dan het laatste stuk even doorfietsenquote:
Haha chil vanavond kan ik nog geen inkopen doen helaas.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hehe intro rijdt, dat komt wel goed.
Houden en je stinkende best op doen,quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:58 schreef Snowbells het volgende:
Dilemma: wiskunde houden en grote kans dat ik mijn examen niet haal of weg doen maar minder kans op een goede opleiding?
Ik heb ook geen wiskunde gehad dit jaar, geen probleem.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:58 schreef Snowbells het volgende:
Dilemma: wiskunde houden en grote kans dat ik mijn examen niet haal of weg doen maar minder kans op een goede opleiding?
Jij gaat op de fiets? Jij maakt grapje G.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
74, maar even ergens ontbijten toch, ik zat te denken aan een tussenstop bij maartensdijk voor een bolletje met kaas en een glaasje siroop, en dan ontbijten in bussum en dan het laatste stuk even doorfietsen
Mijn school had opeens wiskunde op mijn rooster gezet terwijl ik het had laten vallenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb ook geen wiskunde gehad dit jaar, geen probleem.
Domme school.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn school had opeens wiskunde op mijn rooster gezet terwijl ik het had laten vallen
leukquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:05 schreef computerprobleem het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ja togquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |