abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115954742
Fokkers!

Vraagje. Ik heb een bepaald object gehuurd. Bij het terugbrengen van het object is bepaalde specifieke schade geconstateerd en op de factuur vermeld. Handtekening gezet, klaar. Vervolgens krijg ik achteraf bericht dat er meer schade is geconstateerd waarvan ik zeker weet dat het in het begin er ook al op zat. Naar mijn weten heb ik de schade niet toegebracht. Mag de eigenaar mij deze schade nog extra aanslaan? Ik ben het niet van plan te betalen, zo kan je wel honderd dingen erbij verzinnen achteraf.

Bedankt

[ Bericht 81% gewijzigd door Five_Horizons op 30-08-2012 18:14:22 ]
pi_115955010
bij mij in het vakantie huisje was het zelfde probleem.
Blijf gewoon volhouden dat het er niet was toen jij weg ging.
Je hebt getekend voor die schade, hadden ze beter moeten kijken.
Wat dachten ze je verder te kunnen maken als jij volhoud dat ze het zelf gedaan hebben?
pi_115955099
Lijkt me stug, beide hebben het object na afloop bekeken en beide hebben voor de geconstateerde schade hun handtekening gezet.
Zou wat zijn als een medewerker schade veroorzaakt en dat dus zo op jouw rekening kan zetten.

Je betaalt wat er is geconstateerd voordat je je akkoord gaf, niet meer.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_115955419
Je handtekening staat er voor schade waar je mee akkoord ging. De rest is hun probleem.
pi_115978840
Waarom OP verwijderd? Was het gehuurde "object" soms een beschamend artikel?
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 00:35:15 #6
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_115978994
Laf hoor, OP weghalen :')
All she wants and needs is just a little taste..
pi_115980032
Die OP staat weer terug als er een mod langskomt
pi_115980204
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 01:13 schreef duivelin1 het volgende:
Die OP staat weer terug als er een mod langskomt
Hij staat ook nog op google, maar ik zit nu mobiel en knippen en plakken is kut. Google op cache:http://forum.fok etc, url van dit topic.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_115980427
Gastslotje ter beoordeling WGR mods
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')