quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:35 schreef Pagan het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties.![]()
Een heerlijke dag gehad, lekker uitgeslapen, uitgebreide brunch met bubbels. Rustig middagje verder en aan het eind van de middag naar Friesland gereden voor een lekker etentje.Leve de restaurantweek die meestal zo aardig is om rond mijn verjaardag plaats te vinden.
Nice!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:35 schreef Pagan het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties.![]()
Een heerlijke dag gehad, lekker uitgeslapen, uitgebreide brunch met bubbels. Rustig middagje verder en aan het eind van de middag naar Friesland gereden voor een lekker etentje.Leve de restaurantweek die meestal zo aardig is om rond mijn verjaardag plaats te vinden.
Ik snap er geen fluit vanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht zondag ook, hele dag regen, neem maar weer geen pil want ze zijn bijna op.
Geen goed plan![]()
Is het niet goedkoper om dan toch een keer naar Lidl te gaan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:59 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij heeft Aldi ze gewoon helemaal niet meer.
Lidl kom ik nooit. Plusmarkt schijnt ze ook zo goedkoop te hebben maar ook daar kom ik niet. Ik ga nu voor die laatste twee maanden wel ff allefre of zo kopen![]()
Hoe heten die dingen? Ga zo naar een vriendin, die woon NAAST de lidl. Kan zo voor je heen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:59 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij heeft Aldi ze gewoon helemaal niet meer.
Lidl kom ik nooit. Plusmarkt schijnt ze ook zo goedkoop te hebben maar ook daar kom ik niet. Ik ga nu voor die laatste twee maanden wel ff allefre of zo kopen![]()
Cetirizine staat er op, anti allergie meukquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe heten die dingen? Ga zo naar een vriendin, die woon NAAST de lidl. Kan zo voor je heen.
Ja zo ff langs gaan voor je. Als ze er zijn, hoeveel wil je?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Cetirizine staat er op, anti allergie meuk
Lente-zomer 2013quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Seriously Q, je mag voor mij en Pis samen 50 doosjes of meer kopen
Oke.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Seriously Q, je mag voor mij en Pis samen 50 doosjes of meer kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |